Doprava zadarmo nad 50€
Domov » Dom & záhrada » Teplomery a meteorologické stanice » Digitálne meteostanice » Digitálna bezdrôtová meteostanica s USB a dotykovým displejom WH1080, max. dosah 100 m

Digitálna bezdrôtová meteostanica s USB a dotykovým displejom WH1080, max. dosah 100 m

Obj.č.: 672861
Digitálna bezdrôtová meteostanica s USB a dotykovým displejom WH1080, max. dosah 100 m
Celkom k náhľadu 2 obrázkov
Akcia: U tohto produktu je poštovné zadarmo
Vaša cena bez DPH:112,29 €
Vaša cena s DPH:134,75 €
Hodnotenie produktu: hodnotiť
Dostupnosť: Skladom
Ks:  

Všetky senzory (teploty, vlhkosti vzduchu, zrážok a vetra, ako aj solárny panel sa veľmi jednoducho dajú namontovať na dodávaný držiak. Všetky súčasti sa pomocou kábla pripájajú na senzor teploty a vlhkosti, rádiový vysielač integruje všetky namerané hodnoty. Pripojenie jednotlivých senzorov na základnú jednotku je tak podstatne jednoduchšie ako pri iných meteorologických staniciach.

Porovnať s iným vyrobkom Technické parametre

Počet senzorov (max.)1
Funkcie (meteostanice)Vnútorná teplota · vonkajšia teplota · vonkajšia vlhkosť vzduchu · vnútorná vlhkosť vzduchu · bezdrôtové hodiny (napr. DCF77) · MAX-/MIN- hodnota
Hmotnosť vysielača1035 g
Hmotnosť stanice490 g
max. dosah100 m
Napájanie senzoruAkumulátor AA (2x) súčasťou dodávky
Zdroj napájania staniceBatéria AA (3x), nie je súčasťou dodávky
Prenos signálu (meteostanice)Bezdrôtový 868 MHz
Druh meteostanice (kategória)Digitálna bezdrôtová meteostanica
DisplejDigitálne/y

Vybavenie

  • Rádiové hodiny s možnosťou manuálneho nastavenia
  • Nastavenie časových zón
  • Dátum
  • Alarm
  • DCF prijímač integrovaný vo vonkajšom senzore
  • Zobrazenie °C/°F
  • Pamäť na max. a min. hodnoty vonkajšej a vnútornej teploty, vlhkosti, rýchlosti vetra a zrážok
  • Rýchlosť vetra v km/h, mph, m/s, knots, bft
  • Množstvo zrážok v mm, inch
  • Predpoveď počasia na 12-24 h pomocou symbolov
  • Bargraf zobrazuje priebeh tlaku vzduchu posledných 12 alebo 24 hodín (možnosť voľby)
  • Funkcia alarmu pri určitej rýchlosti vetra, teplote alebo vlhkosti vzduchu (nastaviteľné hraničné hodnoty)
  • Montáž na stenu alebo postavenie na stôl
  • USB pripojenie
  • Podsvietenie displeja

Vlastnosti

  • Touchscreen na jednoduché ovládanie
  • Vrátane PC softwaru
  • Montážna trubica s držiakom
  • Všetky senzory na jednom vysielači

Rozsah dodávky

  • Vonkajší senzor pre teplotu a vlhkosť vzduchu spolu s ochranným krytom
  • Zrážkový senzor
  • Senzor rýchlosti vetra
  • Senzor pre smer vetra
  • Držiak a montážny materiál
  • USB kábel
  • 2x lítiová batéria
  • CD so softwarom od Windows® XP

Nutné zakúpiť k výrobku

Súvisiace produkty:

NiZn akumulátory Conrad energy
Obj.č.: 252000
NiZn akumulátory Conrad energy
12,36 s DPH
Okenný teplomer TFA Vision Topseller
Obj.č.: 646031
Okenný teplomer TFA Vision
17,72 s DPH

Video k výrobku

Dotyková meteostanice s USB a solárním napájením

Technické otázky a diskusia k výrobku "Digitálna bezdrôtová meteostanica s USB a dotykovým displejom WH1080, max. dosah 100 m"

Digitálna bezdrôtová meteostanica s USB a dotykovým displejom WH1080, max. dosah 100 m
Obj.č.: 672861
Meno:E-mail:
E-mailová adresa nebude zverejnená.
Nádpis príspevku:
Váša otázka:
Spoločnosť Conrad Electronic si vyhradzuje právo zmazať otázky, ktoré sa nevzťahujú priamo k danému výrobku, komentujú cenu výrobku, sú v nich použité hrubé výrazy, sú zámerne nepravdive, alebo v nich sú použité odkazy na cudzie stránky.
Máte otázku k návodu? Kontaktujte priamo našich technikov na .
Počet príspevkov:
 
Meno*:E-mail *:
Adresa nebude zverejnená.
Nádpis príspevku *:
Dotaz/otázka *:
* Povinné položky
Mazání naměřených dat

Dobrý den. Nekolik dní vlastním tuto meteostanici. Chtěl bych se zeptat, jak vymažu venkovní minimální naměřenou hodnotu (která je asi z výroby -40 stupňů). A dle dávodu se mi to nedaří.

Príspevok vložil: Michal
dňa: 9.08.2017 v 16:52
Odpovedať
RE:

Dobrý den,
1) postupujte dle návodu:
Zobrazení a resetování maximální uložené hodnoty pokojové teploty
• Opakovaně se dotýkejte oblasti displeje "IN TEMP", dokud se na něm nerozbliká max/min
pokojová/venkovní teplota (max nebo min, které chcete resetovat) .
• Pro resetování požadované hodnoty podržte plochu displeje "IN TEMP" stlačenou 3
sekundy (alespoň 3 sekundy - než se hodnota přepíše).
• Aktuálně naměřená hodnota teploty se až do další změny uloží, jako nové maximum/minimum.

2) pokud to nefunguje, zašlete výrobek k reklamaci.

s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 10.08.2017 v 08:21
Odpovedať
Náhradní díl

Dotaz: Dobrý den, vlastním tuto meteostanici. Bohužel se mi rozbila
hlavní jednotka, resp. ta část, která znázorňuje naměřené hodnoty.
Existuje nějaká možnost, že by se dala zakoupit pouze tato část,
případně, lze nějak opravit? Děkuji, Lenc

Príspevok vložil: Vladimír Lenc
dňa: 31.07.2017 v 09:05
Odpovedať
RE: Náhradní díl

Dobrý den,
stanice je dodávána pouze jako komplet, náhradní díly nejsou bohužel k dispozici. Nicméně zkuste kontaktovat naše reklamační oddělení, zdali by Vám nedokázali nějak pomoci.
https://www.conrad.cz/reklamace

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 31.07.2017 v 10:30
Odpovedať
Provoz meteostanice WH 1080

Meteostanici používám od konce března t.r. a chtěl jsem ji vychválit, protože splňuje všechna má očekávání. Chtěl. Až do chvíle než přišly první bouřkové přeháňky. Při každém takovém silnějším dešti vnitřní jednotka "zamrzne" a nezbyde než ji restartovat. Pak funguje normálně. Zpočátku jsem zkoušel restartovat venkovní čidlo, ale to nemělo vliv. Je to zřejmě tím, že při té přeháňce dochází k velkému přenosu informací(prudký pokles tepl.,poryvy a směr větru, srážky apod.), které nestíhá meteostanice zpracovat a zkolabuje, jako každý počítač.Jednotlivá čidla fungují správně, zkoušel jsem i srážkoměr sprchou velkým množstvím vody a vše je v pořádku. Když se rozprší normálně vše proběhne bez závad.
Chtěl bych stanici reklamovat, ale pokud by bylo možné pouze poslat na výměnu meteostanici, pokud je to možné. Sdělte mi, prosím, na jakou adresu a v jakém složení mám meteostanici poslat.
Přeji příjemný den Zdeněk

Príspevok vložil: Zdeněk
dňa: 29.06.2017 v 10:06
Odpovedať
RE: Provoz meteostanice WH 1080

Dobrý den,
takto problém nedokáži posoudit. Za silného deště dochází k silnému útlumu signálu, může tedy docházet k výpadkům přenosu naměřených údajů. Nicméně pak by mělo opět ke dojít k obnovení komunikace. Pokud tomu tak není, stanici reklamujte. Ohledně zaslání pouze části stanice toto nejprve konzultujte s naším reklamačním oddělením.
https://www.conrad.cz/reklamace

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 29.06.2017 v 13:53
Odpovedať
Akumulátor/baterie

Dobrý den,

rozhoduji se mezi touto solární a levnější bateriovou verzí a mám dotazy na akumulátor v senzorech - po jaké době je třeba koupit nové články a jaká je cena článků?
A druhý dotaz- lze zařízení provozovat i tak, že nepřipojím solární panel a vložím klasické AA baterie? jaké baterie byste v takovém případě doporučovali.

Děkuji za oidpověď

Príspevok vložil: Petr
dňa: 21.06.2017 v 08:48
Odpovedať
RE: Akumulátor/baterie

Dobrý den,
doporučené akumulátory jsou Conrad energy, NiZn , AA, 1500 mAh, 1,6 V, 4 ks za 320Kč.
Primární články (baterie) do přístroje se solár. panelem použít NELZE!
Vlivem dobíjení a teploty by baterie pravděpodobně explodovaly, při nejlepším "jen" vytekly a zničily elektroniku. Při odpojení panelu je možné použití AA baterií 1,5V, např.: Conrad energy Alkaline, typ AA, 4 ks za 54Kč, Obj.č.: 658018.


s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 29.06.2017 v 14:31
Odpovedať
Provoz meteostanice WH 1080

Před 10 dny jsem výše uvedený výrobek u Vás zakoupil, funguje dobře až na některé "drobnosti", které bych chtěl objasnit. Po vložení baterií do stanice se zobrazuje tlak vzduchu jiný než ve skutečnosti je, momentálně o cca 10 hPa nižší a nevím jak ho seřídit. 2.Nechtěl jsem použít dodané alkalinové baterie, ale je na nich angl. nápis Dobíjecí, tak jsem je použil. Software ve win 10 funguje, ale nezobrazuje se tam spodní část, týkající se srážek. Je to na reklamaci?
Přeji hezký den Zdeněk

Príspevok vložil: Zdeněk
dňa: 8.04.2017 v 21:54
Odpovedať
RE: Provoz meteostanice WH 1080

Dobrý den,

Hodnota tlaku je nutné nastavit podle aktuální předpovědi. Změnu tlaku provedete krátkým stiskem v příslušné oblasti displeje. Zobrazí se možnosti nastavení, pomocí symbolů v oblasti (M) a (0) nastavte požadovanou hodnotu tlaku. Ve venkovní jednotce je nutné používat pouze dodané nabíjecí baterie. Tabulka rainfall vykazuje naměřené hodnoty zpravidla až po spadu dostatečného množství srážek, pokud však ani při vytrvalém dešti nevykazuje naměřené hodnoty, doporučil bych stanici reklamovat.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 10.04.2017 v 11:23
Odpovedať
kabelové propojení vysílač-přijímač

Dobrý den,
uvažuji o koupi bezdrátové meteostanice s WH1080.
Je možné problémy s nestabilitou příjmu signálu z venkovních čidel meteostanice (popisovaných v předešlých příspěvcích) obejít kabelovým propojením vysílače s přijímačem (meteostanicí)?
Děkuji za odpověď.

Príspevok vložil: Milan
dňa: 25.01.2017 v 22:17
Odpovedať
RE: kabelové propojení vysílač-přijímač

Dobrý den,
přístroj není určen ke galvanickému propojení s čidly a řekněme si, že to je dobře kvůli konstrukci stožáru s čidly. Nesprávným umístěním či nesprávným uzemněním stožáru, by si někdo mohl zavést hromosvod do obýváku. Instalaci by pak správně měla dělat jen odborná firma.

Dosah 100m je uváděn "na volném prostranství" tak je to v manuálu a nikoho tím nemystifikujeme.
Je jasné, že dosah se umístěním do stavby zmenší a záleží na více faktorech (cihla/beton, počet zdí směrem k čidlu vs okna, umístění stanice v bytě).
V každém případě má náš zákazník 14 dní aby si ověřil, že výrobek, že výrobek správně a spolehlivě funguje v jeho podmínkách. Není-li s výrobkem spokojen, je možné v této době u Conrad Electronic výrobek vrátit.

Problémy s nestabilitou příjmu měl jeden zákazník a tomu byla reklamace vyřízena a to na základě dohody i krátce po 2 leté záruční době. I když v diskuzi se dočtete i obecné názory lidí, kteří s věcí neměli nic společného a nic o ní nevěděli.
Spokojenost našich zákazníků ovlivňuje další prodej a tedy byla a je logicky naší prioritou.

s pozdravem
Ing. Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 26.01.2017 v 18:54
Odpovedať
Windows 10

Dobrý den, proč uvádíte, že má přístroj kompaktibilitu s windows xp a další, když na windows 10 mi to nefunguje.

Pokud nedostanu radu o nápravu, zboží budu vracet!

Děkuji

Príspevok vložil: David
dňa: 26.12.2016 v 19:19
Odpovedať
RE: Windows 10

Dobrý den,

U této meteostanice v současné době nemáme zaznamenány problémy s nekompatibilitou aplikace se systémem Windows 10. Ujistěte se prosím zda máte nainstalovánu nejnovější verzi softwaru V8.5 kterou naleznete zde: www.produktinfo.conrad.com/index.php?bl=CS&q=6728611. Specifikujte také prosím blíže v jakém kroku při instalaci nebo provozu aplikace EasyWeather k problémům s nekompatibilitou dochází.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 2.01.2017 v 10:39
Odpovedať
alkalické vs. lithiové baterie?

Dobry den,chci se vas zeptat jake vy osobne do teplotniho cidla doporucujete baterie? Kazdej mi tvrdi ze do vetsiny cidel byse meli davat kvalitni lithiove baterie co vy na to? Dekuji za odpoved.

Príspevok vložil: Pavel
dňa: 14.12.2016 v 01:35
Odpovedať
RE: alkalické vs. lithiové baterie?

Dobrý den,
mate pravdu , je to vidět z porovnání pracovních teplot.
Lithiová baterie: -40°C ...+60°C
standard Alkaline: - 10 °C ... 50 °C
Energizer Alkaline: -18°C to 55°C

Lithiové baterie (např.: Lithiová baterie Energizer Hi Energy, typ AA, 3 + 1 zdarma
Obj.č.: 650727) vyhoví i v nejnáročnějších podmínkách.

s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 15.12.2016 v 13:49
Odpovedať
RE: RE: alkalické vs. lithiové baterie?

Dobrá rada až na to, že tato meteostanice má čidla se solárním dobíjením a proto tam patří akumulátory a rozhodně ne vámi nabízené baterie.

Príspevok vložil: Kučera
dňa: 5.02.2017 v 09:48
Odpovedať
RE: RE: RE: alkalické vs. lithiové baterie?

Dobrý den,
ano, máte pravdu, konktrétně u této stanice je potřeba použít NiZn akumulátory. Omlouváme se.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 7.02.2017 v 09:35
Odpovedať
ukazatel smeru vetru

Dobry den,mel bych prosbu a popripade mi poradte nebo jestli to mate v sortimentu. Odesla mi u Meteostanice WH1080 vetrna ruzice smer vetru. Da se k teto meteostanici tato cast sehnat? Nebo je mozno to u vas objednat nebo nekde jinde? Predem dekuji za odpoved Co jsem koukal na internetu tak na strance deramax.cz nabizej nejake prislusenstvi k teto stanici ale bude to fungovat?

Príspevok vložil: Pavel
dňa: 9.12.2016 v 03:24
Odpovedať
RE: ukazatel smeru vetru

Dobrý den,

Samotnou větrnou růžici k meteostanici WH1080 Vám bohužel nabídnout nemohu. Pokud došlo k závadě větrné růžice u Vaší meteostanice doporučuji kontaktovat naše reklamační oddělení. Kompatibilitu s jinými výrobky nabízených mimo náš sortiment bohužel potvrdit nemohu.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 9.12.2016 v 16:35
Odpovedať
Vice čidel

Dobrý den, je možné s meteostanicí provozovat více čidel teplota - vlhkost? Například pro monitorování teplaty v domě, garazi, skleniku a pod.

Príspevok vložil: Petr
dňa: 1.12.2016 v 15:24
Odpovedať
RE: Vice čidel

Dobrý den,
u této meteostanice se s použitím více venkovních čidel teplota/vlhkost nepočítá.
V tomto systému je součástí senzoru teplota/vlhkost také přijímač DCF.
s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 2.12.2016 v 08:47
Odpovedať
solární dobíjení

Dobrý den, v informacích je uvedeno : Meteostanice bez solárního nabíjení je typ WH1080, se solárním nabíjením WS1080......
na obrázku je pravděpodobně solární dobíjení, v záhlaví je ale uvedeno WH1080. WS1080 se nepodařilo ve Vaší nabídce najít.
Mám zájem o solární dobíjení, poraďte kde najdu?
Děkuji

Príspevok vložil: Rudolf
dňa: 7.09.2016 v 19:22
Odpovedať
RE: solární dobíjení

Dobrý den,
tato stanice pod obj.č. 672861 je dodávána se solárním panelem a nabízíme ji pod typovým označením VH1080. Jiní dodavatelé ji však mohou nabízet i pod jiným označením.

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 8.09.2016 v 12:46
Odpovedať
Několik informací ke stanici

1) meteostanice bez solárního nabíjení je typ WH1080, se solárním nabíjením WS1080, bez DCF modulu WH1081
2) kmitočtem přenosu dat 868 MHz i jejich kódováním je slučitelná s dříve Conradem prodávanou meteostanicí WH2080 - ověřeno v praxi, vnitřní jednotka od WH1080 správně přijímá všechna data ze senzorů k WH2080 respektive obě vnitřní jednotky (nebo i více) mohou pracovat paralelně, například jako u mě každá s jiným programem pro zpracování dat
3) V návodu to není jednoznačně uvedeno, ale přenos dat probíhá pouze směrem od senzorů do vnitřní jednotky, žádný zpětný přenos neprobíhá
4) Kromě programu Cumulus pro Windows pracuje stanice bez problémů v linuxu, program se jmenuje Weewx, výstup z obou těchto programů je velmi snadné upravit podle vlastních požadavků a případně exportovat na vlastní web
5) meteostanice WH1080 je zřejmě shodná s meteostanicí Watson
W8681
6) při správném hledání lze na netu v různých e-shopech stále najít náhradní díly, senzory větru, srážek i modul vysílače se senzorem teploty, vlhkosti a DCF přijímačem
7) senzory z původní meteostanice WH2080 mi běží v jedovatém pražském ovzduší na střeše pátým rokem bez závad, je potřeba je občas očistit, omýt sítko ve srážkoměru, vyměnit baterie (nejlépe je použít lithiové tužky, vydrží déle a mají větší rozsah pracovních teplot)
8) LCD displej WH1080 je hůř čitelný, shodnou se na tom i diskutující na jiných fórech, je to dáno dotykovým panelem, který je před displejem a který ubírá jas i kontrast
9) jak tato WH1080 tak předchozí stanice WH2080 jsou za danou cenu velmi dobře použitelné v amatérské meteorologii, zejména, pokud jsou používány s jiným software, než je velmi jednoduchý Easy Weather

Príspevok vložil: Jan Grill
dňa: 17.08.2016 v 12:50
Odpovedať
Vypadávání venkovních udaju

Dobrý den, mám dotaz, poslední dobou mi vypadávají údaje z venkovního čidla, teplota a vlhkost, po chvíli zase údaje naskoci a stále se to nepravidelně opakuje. Baterie ve venkovním čísle jsem vyměnil.

Príspevok vložil: Zdenek
dňa: 26.02.2016 v 06:53
Odpovedať
RE: Vypadávání venkovních udaju

Ještě se musím opravit, vypadají všechny venkovní údaje, a po chvíli zase všechny naskoci.

Príspevok vložil: Zdenek
dňa: 26.02.2016 v 07:00
Odpovedať
RE: RE: Vypadávání venkovních udaju

Dobrý den,

zkuste změnit umístění hlavní jednotky, abychom vyloučení možného rušení. Pokud to nepomůže, bude se jednat o závadu, kterou takto na dálku nedokáži blíže určit. Pokud je stanice v záruce, pak ji reklamujte.

S pozdravem

Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 26.02.2016 v 13:31
Odpovedať
RE: RE: RE: Vypadávání venkovních udaju

Mám stejný problém, poslal jsem to na reklamaci, samozřejmě neuznanou s tím že mám koupit baterie nové, koupil jsem úplně stejné které tam původně byly a po nabití to funguje pouze na 5 metrů a to ještě nesmí být v cestě zeď, takže Conrad už nikdy!

Príspevok vložil: Martin Trpák
dňa: 26.05.2016 v 21:13
Odpovedať
RE: RE: RE: RE: Vypadávání venkovních udaju

Dobrý den,

pokud se závada opakuje i po použití nových akumulátorů. doporučuji znovu reklamovat, neboť se pravděpodobně nejedná o problém vybití, ale o jinou závadu.

Informoval jsem o Vás předběžně vedoucího reklamačního oddělení, je seznámen, věřím že se nějak dohodnete.

S pozdravem

Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 27.05.2016 v 13:35
Odpovedať
Náhradní díly k WH1080

Dobrý den, četl jsem pár příspěvku k meteostanici WH 1080 (bez solárnýho napájení), také ji vlastním a cca po 7 letech mi odešlo jedno čidlo. Stanice teď ukazuje pouze srážky nebo teplotu. Jelikož náhradní díly nejsou, chci se zeptat, zda se k ní nedá spárovat venkovní část z meteostanice se solárným napájením a zda se dá vůbec koupit takhle samostatně. Děkuji za odpověď.

Príspevok vložil: Milan
dňa: 10.02.2016 v 05:53
Odpovedať
RE: Náhradní díly k WH1080

Dobrý den

Bohužel venkovní čidlo k meteostanici WH1080 se solárním napájením se samostatně neprodává.
Pro případné další informace k možnosti uplatnění placené výměny kontaktujte reklamace@conrad.cz

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 11.02.2016 v 09:21
Odpovedať
Průchodnost signálu

Dobrý den, zajímá mně jesliže umístím venkovní stanici na stožár na sřeše..projdeli signál do přízemní místnosti jednopodlazního domku..tzn. střecha+ 2 stropy..?? Děkuji za odpověd, s pozdravem Jan

Príspevok vložil: Jan
dňa: 20.01.2016 v 21:58
Odpovedať
RE: Průchodnost signálu

Dobrý den,
v tomto případě nelze jednoznačně říci. Pokud budou stropy železobetonové, pak bude s dosahem pravděpodobně problém.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 22.01.2016 v 15:37
Odpovedať
Náhradní akumulátor

Po asi 2 letech bezproblémového provozu začalo vypadávat spojení čidel se stanicí a teď vypadlo spojení úplně. Předpokládám, že odešly akumulátory. Dají se u vás objednat náhradní? V nabídce jsem ZnMn akumulátor nenašel.

Príspevok vložil: Václav
dňa: 20.09.2015 v 13:55
Odpovedať
RE: Náhradní akumulátor

Dobrý den,

toto je možné. Akumulátory mají omezenou životnost. Před nákupem můžete zkusit změřit jejich napětí, aby jste si toto potvrdil, nebo vyvrátil

Vhodné akumulátory jsou tyto:

www.conrad.cz/akumulator-conrad-energy-nizn-aa-1500-mah-1-6-v-4-ks.k252000

S pozdravem
Josef BArták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 21.09.2015 v 15:31
Odpovedať
Dešťové srážky a SW

Máme už 1,5 roku meteostanice WH 2080 a oproti klasickému srážkoměru se množství srážek liší - např. dnes jsem vyléval v klasickém srážkoměru 38 mm a meteostanice zaznamenala jen 28 mm, což je celkem velký rozdíl. Dá se srážkoměr nějak doštelovat (nevím na jakém principu to funguje - předpokládám že tam je kolébka s čidlem) ???
Další, nevim jestli závada je, že v loňském červnu mi to ukázalo nejnižší teplotu MINUS 22,4 a s tím další hodnoty související. Od té doby to chodí normálně ale jako rekord mi to tam zůstalo.
Jako SW moho doporučit Cumulus a zdá se mi lepší než Easyweather. Dejte si do vyhledávače Cumulus a je to ten odkaz o
Amatérská meteorologická stanice - o programu Cumulus
Snad budete spokojeni jako já. Funguje mi už přes 1,5 roku a je z něj i dost možných grafů a statistik podle toho jak si to nastavíte.

Príspevok vložil: Přemysl
dňa: 18.08.2015 v 10:50
Odpovedať
RE: Dešťové srážky a SW

Dobrý den,
srážkoměr bohužel nelze kalibrovat. Jak píšete jedná se o kolébku s čidlem. Bohužel nedokáži říci, proč vykazuje tak velkou chybu měření, zkuste zkontrolovat, zdali není kolébka zanesena.
Minimální naměřenou hodnotu teploty můžete vyresetovat. Pokud se tato chyba vyskytla pouze jednou, nepovažoval bych to za závadu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 18.08.2015 v 18:13
Odpovedať
dotaz na koupi vnějsí jednotky s dvěma konektory

koukal jsme od náhradních dílů a nikd jsme nenašel k WH1080 vnejsoí jednotku s dvema konektory na připojení ameno a smerovky a druhý na srážkoměr + aby přijímala DCF a merila teplotu a vlhkost . zdá se mi žš mi po výmeně baterií nejak podala rukua již nechce spolupracovat . dá se k tomuto typu sehnat náhradní kus , je to ten výrobek bez solarniho nabijení

Príspevok vložil:  sadraj
dňa: 16.07.2015 v 22:05
Odpovedať
RE: dotaz na koupi vnějsí jednotky s dvěma konektory

Dobrý den,
jak jsem již uvedl, náhradní díly ke stanici nejsme schopni zajistit. Pokud stanice byla zakoupena u nás, je možné případně provést placenou výměnu. V tom případě kontaktujte naše reklamační oddělení.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 20.07.2015 v 12:02
Odpovedať
nefunkční vnější jednotka

dotaz po výmeně baterií ve vnějsí jednostce se mi nepřipojí čidla k hlavní stanici ani se nezobrazí DCF , jde o typ WH180 bez solarního článku at delám co celám resety výmena baterií ve vnějsí části i vnistní části neustáe to spolu nemluví .
1/ není možno že došlo k otočení polarity baterií ve vnějsí části ? 2/
je tato část nejak chránena protii přepolování např diodou?
3/ dá se zakoupit samostatně vnjsí část pracující na 868,3 MHz?
Díky za odpoved

Príspevok vložil:  sadraj
dňa: 16.07.2015 v 22:00
Odpovedať
RE: nefunkční vnější jednotka

Dobrý den,
při výměně baterií v senzoru se musí provést párování senzoru se stanicí, postup je uveden v manuálu. Ochranu proti přepólování pravděpodobně senzor mít nebude. Náhradní díly bohužel k této meteostanici nejsou k dispozici.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 20.07.2015 v 11:17
Odpovedať
Špatný příjem z čidel

Dobrý den, před nákupem této meteo jsem si pročítal tyto diskuse a říkal jsem si že to nemůže být tak hrozné. Meterostanici mám necelý měsíc a mohu říci, že skutečně je. Údaj o 100m dosahu čidel je totálně lživým údajem. Meteo pracovala bez výpadků asi jen 3 týdny. Nyní má neustálé ztráty signálu. Čidla mám na střeše asi jen 10m od meteo a meteo signál neustále ztrácí. Výsledkem je, že jsem jí musel přemístit asi metr od okna (na naprosto nevhodné místo) aby mohla vůbec pracovat. Měl jsem před touto dražší meteo která bohužel odešla po 7 letech a ta měla deklarovaný dostah jen 50m. Signál na stejném místě byl bez výpadků. Zde je uváděn dvojnásobek a meteo se nechytá :-(

Príspevok vložil:  Kučera
dňa: 4.06.2015 v 11:12
Odpovedať
RE: Špatný příjem z čidel

Dobrý den,

pokud s meteostanicí nejste spokojen, nebo nedisponuje danými parametry, doporučuji obrátit se na naše reklamační oddělení, více informací zde:
www.conrad.cz/reklamace

Je zde možnost výměny za jinou stanici, popř. vrácení zaplacené částky.

S pozdravem
Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 4.06.2015 v 17:07
Odpovedať
RE: RE: Špatný příjem z čidel

Děkuji za informaci. Pošleme jí zpět, protože dnes už vypadává signál i u okna. Takže se to každým dnem zhoršuje.

Príspevok vložil: Kučera
dňa: 9.06.2015 v 09:02
Odpovedať
Nekupujte

Dva roky a měsíc a konec nikdo Vám to neopraví. Nic tady nekupujte Conrad nic neopravuje.

Príspevok vložil:  Dvořák
dňa: 5.05.2015 v 10:39
Odpovedať
RE: Nekupujte

Dobrý den,
myslím, že byste měl být trochu obecnější. Bohužel jedná se o spotřební zboží, ke kterému obvykle nejsou k dispozici náhradní díly, jako v tomto případě a ve většině případů se ani oprava nevyplácí. Není to problém jenom Conradu. Obdobně dopadnete i jinde a i u dražších výrobků, je to problém globální.
Nicméně pokud je stanice těsně po záruce, kontaktujte naše reklamační oddělení s odkazem na mé jméno, věřím, že najdeme nějaké řešení.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 5.05.2015 v 17:09
Odpovedať
RE: Nekupujte

Svatá pravda, ohání se tady at se to pošle na reklamaci a skutek utek, vždy si vymyslí nějaké odůvodnění, hlavně aby nemuseli vracet prachy, takže všem radím conrad nikdy a že už jsem jim odradil zákazníků :D a budu v tom pokračovat, když mají tento přístup!

Príspevok vložil: Martin Trpák
dňa: 26.05.2016 v 21:20
Odpovedať
RE: RE: Nekupujte

Dobrý den,

toto není pravda, vždy se snažíme najít pro zákazníka vhodné řešení. Návrh postupu viz odpověď na Váš první příspěvek.

S pozdravem

Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 27.05.2016 v 13:39
Odpovedať
Napájení základní stanice

Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat, zda se základní stanice dá napájet i jiným zdrojem než pomocí baterií? Jestli je možné místo baterií použít síťový adaptér?

Předem děkuji.

Petr Majer

Príspevok vložil:  Petr Majer
dňa: 30.04.2015 v 13:55
Odpovedať
RE: Napájení základní stanice

Dobrý den, pokud je člověk šikovný, lze udělat cokoli, nimcéně tato stanice není vybavena ani zdrojem, ani konektorem pro připojení. Počítá se pouze s napájením bateriemi.

S pozdravem
Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 30.04.2015 v 14:53
Odpovedať
RE: Napájení základní stanice

Da sa ta stanica napajat' cez usb dobijač (5 voltovy pre mobylne telefoni a td) a nepouživat' baterky, len pri vipade eliktrickeho prudu stracate data ako i pri vybiti baterkov..

pozdrav Ondrej

Príspevok vložil:  Ondrej
dňa: 12.06.2015 v 21:17
Odpovedať
RE: RE: Napájení základní stanice

Dobrý den,

tato stanice není vybavena ani zdrojem, ani konektorem pro připojení. Počítá se pouze s napájením bateriemi.

S pozdravem
Denisa Kuglerová

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 15.06.2015 v 09:01
Odpovedať
RE: RE: RE: Napájení základní stanice

Prepačte Zlata moja, ste ma nerozumeli.
Ja som odpovedal na otazku, preto že vidim že ste nie informovany. :)

Ta stanica, "Ano može robitt' cez 5v adapter cez USB conektor, a taktiež i cez USB kabel ktori ide so stanicov, a pripojeni na usb konektor počitača", vyskušane a pred tim aj dočitane na forah alebo už nepametam, možno i u vyrobcu.

S pozdravom Ondrej

Príspevok vložil:  Ondrej Lomjanski
dňa: 16.06.2015 v 19:59
Odpovedať
stejný problém

Dobrý den.Jak tady čtu máme všichni s touto stanicí stejný problém,po roce zmizí signál z čidel, tak vyměníme aku,stále nic.
Tak jsem demontoval vankovní čidla položil vedle stanice ve stanici vyměníl baterie a postupoval podle manualu a ani po dvo dnech nic.
Prosím o radu a případně kde mi stanici opraví.

Príspevok vložil:  Dvořák
dňa: 16.02.2015 v 11:00
Odpovedať
RE:

Dobrý den,
stanici zašlete na reklamaci, postupujte dle instrukcí v níže uvedeném odkazu.
www.conrad.cz/reklamace

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 17.02.2015 v 11:56
Odpovedať
směr větru

Dobrý den. Po roce používání se zadřel ukazatel směru větru.Mohu při uplatňování reklamace započíst i fakturu od firmy která prováděla montáž na střechu?

Príspevok vložil:  Dvořák
dňa: 13.02.2015 v 07:01
Odpovedať
RE:

Dobrý den,
výrobek samozřejmě reklamovat můžete, ovšem náklady na instalaci do reklamace zahrnout nelze.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 16.02.2015 v 10:38
Odpovedať
Venkovní čidla

Dobrý den, opakovaně se mi ztráci signál z venkovních čidel, nejprve jsem si myslel, že budou špatné akumulátory, ale po výměně začala trvale svítit kontrolka ne čidlech a na vnitřní stanici stále se data z venkovních čidel nezobrazují. Jen pro úplnost stanice je kupovaná cca před 12 měsíci a Zn akumulátory letos. Předem děkuji za odpověď. Martin Fengl

Príspevok vložil:  Martin
dňa: 6.02.2015 v 18:22
Odpovedať
RE: Venkovní čidla

Dobrý den,
doporučuji nejprve změřit napětí akumulátorů, je možné, že nejsou v tomto období dostatečně nabíjeny z důvodu nedostatku slunečního záření, což v kombinaci s nízkými teplotami může mít zmiňovaný efekt. Jedinou možností jak předcházet podobným výpadkům je čas od času v takovémto období provést dobití akumulátorů v síťové nabíječce.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 9.02.2015 v 16:16
Odpovedať
RE: RE: Venkovní čidla

Toto jsem samozřejmě zkoušel a plněe nabité akumulátory (tyto www.conrad.cz/akumulator-conrad-energy-nizn-aa-1500-mah-1-6-v-4-ks.k252000) a čidla "nenaskoci" ani tak.

Príspevok vložil: Martin Fengl 
dňa: 9.02.2015 v 16:31
Odpovedať
RE: RE: RE: Venkovní čidla

Dobrý den,
vyzkoušejte ještě, zdali nejste mimo vysílací rozsah, zdali třeba vlivem nějaké závady v čidle nedošlo k poklesu dosahu. Pokud můžete toto rovněž vyloučit, doporučuji obrátit se na naše reklamační oddělení, více informací zde:
www.conrad.cz/reklamace
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 11.02.2015 v 13:57
Odpovedať
Teplotní čidlo

Dobrý den, mám zájem o tuto meteostanici, ale mám trochu problém s umístěním. Četl jsem, že na teplotní čidlo nesmí pršet, tudíž chci toto čidlo otočit tak aby bylo "schováno" pod střechou s tím že anemometr a srážkoměr už bude venku. Nebude vadit toto umístění solárnímu panelu pro dobíjení když nebude na přímém slunečním světle? Děkuji za odpověď JF

Príspevok vložil:  Jiří Faltus
dňa: 5.02.2015 v 15:37
Odpovedať
RE: Teplotní čidlo

Dobrý den,
u této meteostanice je teplotní čilo umístěno v radiačním krytu, který jej chrání i před deštěm. Senzory tedy není potřeba chránit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 6.02.2015 v 17:54
Odpovedať
synchronizace času stanice a PC

už se mi podařilo zesynchronizovat stanici a čidla, nicméně to bylo po vypnutí stanice, teď mám problém se synchronizací dat. je na to nějaký jednoduchý postup, když vyměňuji baterie v čidlech, aby se mi vše nerozházelo ? díky. pazdera

Príspevok vložil:  Martin Pazdera
dňa: 27.10.2014 v 16:59
Odpovedať
RE:

Dobrý den,
asi nerozumím úplně Vašemu požadavku, základní pravidlo je před výměnou baterií zkopírovat data z meteostanice do počítače, jinak budou ztracena.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 29.10.2014 v 21:30
Odpovedať
spárování stanice a vysílače (čidla)

dobrý den. chtěl jsem vyměnit baterie ve venkovním vysílači za nově nabité a po výměně už nefunguje spojení s meteostanicí. je možné meteostanici nějak vypnout či resetovat, ať si může vysílač znovu vyhledat ? v manuálu vypnutí či reset stanice vůbec není. děkuji. pazdera

Príspevok vložil:  Martin Pazdera
dňa: 27.10.2014 v 13:38
Odpovedať
RE:

Dobrý den,
tento problém je v manuálu řešen:
Pokud ani po 10 minutách stále nevidíte data z venkovního senzoru nebo správný čas a datum,
vyjměte baterie z meteorologické stanice a akumulátory z venkovního senzoru. Počkejte zhruba
10 sekund a poté postupujte podle pokynů uvedených výše v části "Uvedení do provozu body a)
až b). Případně můžete krátce stlačit resetovací tlačítko ve spodní části solárního modulu.s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 29.10.2014 v 21:18
Odpovedať
nezobrazování venkovní teploty v grafu

Dobrý den, v programu Easyweather se mi v grafu nezobrazuje venkovní teplota (dew point, indoor temperature a windchill v grafu jsou). V historii i na základní obrazovce jsou hodnoty v pořádku. Reinstalaci i jiné verze sofwaru jsem zkoušel. Umíte poradit? Případně můžu zaslat prinstscrreny.

Děkuju

S pozdravem

Marián Boštík

Príspevok vložil:  Marián
dňa: 7.10.2014 v 22:21
Odpovedať
RE: nezobrazování venkovní teploty v grafu

Dobrý den,
je mi líto, ale s tímto Vám bohužel nedokáži pomoci.

S pozdravem

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 9.10.2014 v 16:50
Odpovedať
RE: nezobrazování venkovní teploty v grafu

Dobrý den,
mám starší verzi této meteostanice a funguje mi software Cumulus - přesně už nevím jak se instaluje ale na stránkách pocasi.ok5aw.cz/cumulus.php je návod. Snad Vám to poběží. Já jsem s ním spokojen.

Príspevok vložil:  Přemysl
dňa: 18.08.2015 v 10:24
Odpovedať
čidlo

Dobrý den
Chci se zeptat dá se ke stanici dokoupit(připojit) další čidlo na měření teploty?
Díky.

Príspevok vložil:  svoboda
dňa: 29.09.2014 v 00:11
Odpovedať
RE: čidlo

Dobrý den,
bohužel další čidlo ke stanici nelze připojit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 29.09.2014 v 16:46
Odpovedať
TX ?

Dobrý den, u stanice se po cca 3 měsících používání ztratil signál z venkovních čidel, a nad ukazatelem venkovní teploty svítí baterie s nápisem TX. V manuálu jsem nenašel, co to znamená. Stanici jsem zkusil znovu spárovat, ale venkovní čislo nefunuje. Můžete poradit? Předem díky. MD

Príspevok vložil:  Martin Doležal
dňa: 4.08.2014 v 00:10
Odpovedať
RE: TX ?

Dobrý den,
pokuste se prosím nahradit na chvíli akumulátor ve venkovním čidle alkalickou baterií 1,5V (ideálně nebude-li na solární panel dopadat sluneční světlo), aby došlo k ověření, že problém s venkovním čidle není z důvodu vadného akumulátoru. Pokud přesto nedojde ke spojení, komplet prosím reklamujte, pokud ke spojení dojde, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení, vyměníme Vám akumulátor, po 3 měsících provozu by měl být v pořádku.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 5.08.2014 v 09:43
Odpovedať
ztráta údajů

Dobrý den, tuto meteostanici jsme dostali k vánocům, a od začátku je problém se zobrazováním venkovních údajů (někdy se zobrazují a někdy ne). Při sledování jsem zjistila, že se zobrazují pouze ve dne, když svítí slunce. Taktéž po výměně baterií v dispeji minulý týden se teprve po 6 dnech nastavil správný datum a čas. Co máme udělat pro to, aby stanice fungovala správně? Děkuji za odpověď.

Príspevok vložil:  Michníková
dňa: 14.03.2014 v 18:56
Odpovedať
RE: ztráta údajů

Dobrý den,
za zhoršených světelných podmínek je samozřejmě možné, že není akumulátor dostatečně dobíjen, další možností je závada tohoto akumulátoru popř. nefunkční dobíjení. Nastavení údajů na dispeji po 6 dnech také není standardní stav. Prosím zašlete meteostanici k posouzení v rámci reklamace, takto na dálku lze jen těžko odhadovat.
s pozdravem
Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 18.03.2014 v 09:20
Odpovedať
akumulátor Lipol

dobrý den, kde se dají sehnat akumulátory do LiPol do solární meteostanice, nebo jestli se dají nahradit jiným, typem.
Další dotaz čím se dá akumulátor lipol nabíjet.
Děkuji za odpoběď

Príspevok vložil:  Novák F.
dňa: 28.01.2014 v 08:08
Odpovedať
RE: akumulátor Lipol

Dobrý den,
nevím, odkud pochází informace o LiPol akumulátoru ve vztahu k této meteostanici, ale můžete použít NiZn akumulátory:
www.conrad.cz/akumulator-conrad-energy-nizn-aa-1500-mah-1-6-v-4-ks.k252000
Které se dají nabíjet např. touto nabíječkou:
www.conrad.cz/nabijecka-nizn-akumulatoru-voltcraft-nizn-charger.k200006
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 30.01.2014 v 13:52
Odpovedať
Venkovni udaje

Dobry den, po dvou mesicich uzivani meteostanice doslo ke ztrate venkovních udaju, meteostanice je neukazuje.... Zkousel sem jiz vse podle navodu, ale nemuzu meteostanici s venkovnim cidlem sparovat... Myslite ze se mohla vybit ta baterka co je ve venkovnim cidle? A pokud ano proc je tam potom ten solarni panel kteří by ji mel dobijet?
Predem dekuji za vasi odpověď a radu k zprovozneni stanice
S pozdravem
Petr Haar

Príspevok vložil:  Petr
dňa: 3.01.2014 v 12:46
Odpovedať
RE: Venkovni udaje

Dobrý den,
za zhoršených světelných podmínek je samozřejmě možné, že není akumulátor dostatečně dobíjen, další možností je závada tohoto akumulátoru popř. nefunkční dobíjení, je třeba ovšem zaslat meteostanici k posouzení v rámci reklamace, takto na dálku lze jen těžko odhadovat.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 6.01.2014 v 16:20
Odpovedať
faradayova klec neúplná?

Když umístím čidla na stožár na komín nad střechu, která je kryta pozink. plechem, bude přijímač fungovat o dvě patra níže na okně? Nebo tomu ten plech bude vadit?

Jiří Seidl

Príspevok vložil:  
dňa: 28.11.2013 v 13:45
Odpovedať
RE: faradayova klec neúplná?

Dobrý den,
toto nedokáži 100% posoudit, ale spíše si myslím, že problém s příjmem signálu bude.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 29.11.2013 v 15:50
Odpovedať
solar

Dobrý den.Tato stanice má solární panel.Znamená to,že ve vysílači který je u čidel nejsou žádné baterie??Pokud Ano,jaké a je nutnost je dokoupit.Děkuji.

Príspevok vložil:  Václav
dňa: 16.09.2013 v 08:02
Odpovedať
RE: solar

Dobrý den,
v teplotně vlhkostním čidle je akumulátor, který je prostřednictvím solárního panelu dobíjen.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 17.09.2013 v 12:43
Odpovedať
Nezobrazuje se historie dešťových srážek

Dobrý den, na meteostanici se při zobrazení historie nezobrazuje historie dešťových srážek (v sekci rain se zobrazuje jen "-----"). Přitom v počítači je historie srážek zobrazena. Můžete mi prosím poradit v čem je problém? Děkuji.

Príspevok vložil:  Michal
dňa: 14.09.2013 v 00:36
Odpovedať
RE: Nezobrazuje se historie dešťových srážek

Dobrý den,
historie se nezobrazuje od začátku nebo se závada projevila po čase? Nedošlo k vymazání údajů o srážkách nebo k resetu stanice, v tom případě mohou být údaje zobrazovány chybně, viz. poznámka v manuálu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 16.09.2013 v 10:52
Odpovedať
RE:

Nezobrazuje se mi to od začátku.
Rozumím tomu tak, že se to standardně zobrazovat má?

Zkoušel jsem vyndání baterií jak v senzoru tak ve stanice a opětovné napárování a pořád se to nezobrazuje. Vyndáním baterie se ale nevymaže eeprom/flash paměť stanice. Někde jsem četl, že se nějakým postupem přes dotykový display dá stanice vymazat na tovární nastavení, ale nepodařilo se mi nikde v návodu najít postup.

Můžete případně poradit co bych měl zkusit, abych problém odstranil?

Děkuji,
Červencl

Príspevok vložil:  
dňa: 16.09.2013 v 11:55
Odpovedať
RE:

Dobrý den,
na displeji se zobrazuje úhrn srážek v sekci "G" (viz návod k použití str. 9). Jak pracovat s jednotlivými režimy srážkového zobrazení naleznete na str. 13. Zkuste přepínání mezi jednotlivými režimy zobrazení, nebude-li to fungovat v souladu s návodem k použití, je možné, že se jendá o závadu a bude tedy třeba zaslat stanici k reklamaci.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 17.09.2013 v 15:40
Odpovedať
solar

Dobrý den.Tato stanice má solární panel.Znamená to,že ve vysílači který je u čidel nejsou žádné baterie??Pokud Ano,jaké a je nutnost je dokoupit.Děkuji.

Príspevok vložil:  Václav
dňa: 12.09.2013 v 22:37
Odpovedať
RE: solar

Dobrý den,
v externím senzoru jsou dva akumulátory NiZn, které jsou součástí dodávky. Bez těchto akumulátorů by senzory nepracovaly v noci.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 13.09.2013 v 15:21
Odpovedať
solar

Dobrý den.Tato stanice má solární panel.Znamená to,že ve vysílači který je u čidel nejsou žádné baterie??Pokud Ano,jaké a je nutnost je dokoupit.Děkuji.

Príspevok vložil:  Václav
dňa: 10.09.2013 v 22:15
Odpovedať
RE: solar

Dobrý den,
v čidle je akumulátor, který slouží pro napájení a který je současně dobíjen prostřednictvím solárního panelu.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 11.09.2013 v 16:45
Odpovedať
solární panel

Dobrý den, šel by někde zakoupit samostatně tenhle solární panel a připojit ho k této meteostanici? www.conrad.cz/bezdratova-meteostanice-professional-usb.k672286

Príspevok vložil:  T
dňa: 18.08.2013 v 14:13
Odpovedať
RE: solární panel

Dobrý den,
obávám se, že toto možné není. Jednak tento samostatný solární panel nejsme schopni zajistit a za druhé stanice, respektive sezory musí být pro napájení solárním panelem přizpůsobeny.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 19.08.2013 v 14:49
Odpovedať
umístění čidel

Dobrý den, chtěl bych se zeptat kam by bylo ideální umístit čidla. Doplním že bydlím v činžovním domě.

Príspevok vložil:  T
dňa: 17.08.2013 v 17:18
Odpovedať
RE: umístění čidel

Dobrý den,
senzory by měly být umístěny na střeše na nejvyšším místě a ideálně ještě na stožáru. V okolí min. 10 m nesmí být další vyšší budovy, jinak budou údaje o větru zkresleny.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 19.08.2013 v 11:58
Odpovedať
náhradní díly

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli by u této meteostanice fungovalo čidlo od Garni 1080. Tyto dvě meteostanice by měly být úplně totožné.
www.garni-meteo.cz/cz/eshop/bezdratova-cidla-a-nahradni-dily/nahradni-dily/81-cidlo-smeru-vetru-garni-1080.html

Príspevok vložil: Tomáš
dňa: 13.08.2013 v 18:01
Odpovedať
RE: náhradní díly

Dobrý den,

ačkoliv uznávám, že je to pravděpodobné, vzhledem k podobě čidla, potvrdit Vám to nemohu, čidla v prodeji nemáme jako samostatný díl.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 14.08.2013 v 12:33
Odpovedať
Velikost paměti

Dobrý den
Mám dotaz na velikost paměti a jak je dlouhý časový záznam, než se starší data budou přepisovat.
Děkuji J. Novák

Príspevok vložil:  novák
dňa: 12.08.2013 v 13:05
Odpovedať

Hodnotenie výrobku "Digitálna bezdrôtová meteostanica s USB a dotykovým displejom WH1080, max. dosah 100 m"

Digitálna bezdrôtová meteostanica s USB a dotykovým displejom WH1080, max. dosah 100 m
Priemerné hodnotenie zákazníkov:
3.33333
Jméno:
Komentár:

Kliknite na počet hviezdičiek pre hodnotenie
Najviac hviezdičiek = najlepšie hodnotenie

Spoločnosť Conrad Electronic si vyhradzuje právo zmazať hodnotenia, ktoré sa nevzťahujú priamo k danému výrobku, komentujú iba cenu výrobku, sú v nich použité hrubé výrazy, sú zámerne nepravdivé, alebo sú v nich použité odkazy na cudzie stránky.

1.0

Po skonceni zaruky mi odeslo mereni rychlosti vetru, to slo nahradit. Potom vse pracovalo spravne. Po dalsim 1/2 roce prestal vysilac komunikovat, na displeji se zacali ukazovat nesmyslne udaje a i pres rady ostatnich majitelu se nepodarilo meteostanici rozchodit. Jeste neco zkusim a jinak bohuzel skonci v odpadu elektronickych spotrebicu. Je to pro mne dost drahe zklamani.

4.5

Velmi dobrá meteostanice v poměru cena/výkon. Jednoduché zprovoznění.

Plusy
cena

3.0

Jsem poměrně zklamaný ani ne tak z přístroje, jako ze zobrazování dat. V tabulce Excel jsou údaje nesrozumitelné, některá čísla jsou zobrazována římskými číslicemi. 2.IV nebo II.4 postrádám desetinou čárku a nedá se s tím nic dělat. Software je chudý, jinak zatím funguje.

1.0

Stejná zkušenost jako řada lidí tady, a i na zahraničních forech - po roce začne blbnout venkovní senzor a šlus. Vyhozené peníze.

1.0

Po dvou letech stráta spojení mezi stanicí a senzory. Náhradní díly již nejsou a Conrad neopravuje tudíž na vyhození.

4.5

Množstvo funkcií za dobrú cenu, ľahká montáž. Pripojenie k PC cez program Cumulus, možnosť zasielať dáta na WEB stránky, pri využití tabletu s Windows je nízka spotreba.

Mínusy
Nevýhoda pri automatickom zasielaní dát na WEB je to, že je potrebné mať PC stále zapnutý, ale chybajuce WiFi alebo LAN je zodpovedajúce nízkej cene.

4.5

Doporučuji všem co hledaji meteostanici v této cenove relaci, splní vaše očekavaní a budete s ni spokojeni. Komunikuje pres několik zdí až na střechu garaže...

Plusy
komunikuje i na vetší vzdálenost
dobré informace

4.5

Vcelku dobrá koupě. Mohu doporučit.

Plusy
V porovnání s profesionálními stanicemi si co se týče měřených hodnot vede velmi dobře.
Velmi dobrý dosah čidla i v zástavbě.
Velká výhoda je přítomnost dobíjecího solárního panelu!
Dotykový displej.

Mínusy
Poměrně složité je spuštění osvětlení displeje bez toho, aby se musela otevřít nějaká funkce.

5.0

Jsem spokojen. Doporučuji

5.0

Snadná instalace a nastavení, nastavení stanice přes jednoduchý program v PC, základní analýza dat v PC (tabulky a grafy jednotlivých měřených veličin)

Mínusy
Horší viditelnost displeje

2.0

Poměrně dobrou kvalitu přístroje kazí špatné zobrazení displeje.

Plusy
Dobrý souhrn nejdůležitějších hodnot.

Mínusy
Špatné zobrazení, tmavé pozadí dispeje a tenké číslice, na akumulátorech není uvedena hodnota kapacity v mAh.

1.0

Neumí to zhola nic,jako že jsem si koupil dobrej venkovní teploměr za tyto peníze mi přijde docela dost.Jen jsem zvědav,kdy mi ze stožáru upadne,pač to provedení uchycení mají asi i v Číně lepší. Další věc je propojení mezi jednotlivými čidly.Kabel s koncovkou jako u internetové sítě doma v bytě, akorát že ve venkovním použití.Jsem zvědav,jak dlouho to bude fungovat.Zase jedna dobrá blbost doma.Doufám,že ten přístroj odejde do dvou let.

4.5

Umí to přesně to, co jsem očekával.

4.5

Dobrý.

Mínusy
Zdi budov značně snížují dosah vysílače.

4.0

Pro nadšence, co rádi sledují meteorologické jevy, je to jedna z nejlepších variant... mohu jen doporučit.

Zákaznici, ktorí si objednali tento výrobok, súčasne zakúpili

Aktuálne prezeraný tovar na www.conrad.sk:

Z našich recenzií a testov

Ako ušetriť náklady za kúrenie
Ako ušetriť náklady za kúrenie

Vykurovacia sezóna pomaly začína. Podľa reálnych odhadov zrástli ceny tepla v roku 2012 nateraz o 6-9%. Všeobecne zdraželi ceny zemného plynu, uhlia, biomasy aj vykurovacích olejov. Taktiež aj vody, elektriny a ďalších surovín potrebných pri výrobe tepla.

Prečítať celý článok
Zatvoriť
Poslať produkt e-mailom
Digitálna bezdrôtová meteostanica s USB a dotykovým displejom WH1080, max. dosah 100 m
Digitálna bezdrôtová meteostanica s USB a dotykovým displejom WH1080, max. dosah 100 m
Odkaz pre príjemcu:
Zatvoriť
Sledovanie produktu
Digitálna bezdrôtová meteostanica s USB a dotykovým displejom WH1080, max. dosah 100 m

Cena produktu Digitálna bezdrôtová meteostanica s USB a dotykovým displejom WH1080, max. dosah 100 m je aktuálne 134,75 €. Postrážte si pokles ceny produktu zadaním svojej e-mailovej adresy a ceny. Akonáhle cena produktu klesne pod Vami stanovenú hranicu, pošleme Vám e-mail.

Pre komfortnejšie prehliadanie nášho eshopu používame cookies. Prechádzaním webu súhlasíte s ich používaním.

Conrad Electronic
Zákaznicka infolinka +421 220 812 508