Limitované slevy
Limitované slevy
Vianočnýrozcestník

EQ-3 MAX! termostat

Obj.č.: 560897
Výrobca: eQ-3 eQ-3
EQ-3 MAX! termostat
Celkom k náhľadu 4 obrázkov
Vaša cena bez DPH:32,47 €
Vaša cena s DPH:38,96 €
Hodnotenie produktu: hodnotiť
Dostupnosť: Orientačné naskladnenie 12.12.2016
Ks:  

Regulujte svoju izbovú teplotu v závislosti od času. Jednotlivé dni môžete programovať samostatne alebo v skupinách. Máte k dispozícii až 13 nastavení denne. Je možná aj manuálna zmena programu a to jednoduchým otočením hlavice termostatu. Jednoduchá montáž bez vypúšťania vody. Dá sa použiť s nástenným termostatom a v spojení s MAX!Cube aj s okenným kontaktom.

Porovnať s iným vyrobkom Technické parametre

Typ termostatuBezdrôtový termostat na radiátor
Séria (domáca technika)MAX!
Spínací cyklusDenný program
Počet spínacích programov na deň13
Frekvencia868 MHz
max. dosah100 m
Spotreba prúdu (max.)100 mA
FarbaBiela
Rozmer, šírka6.5 cm
Rozmer, výška7 cm
Rozmer, hĺbka10 cm
Pripojenie (domáca automatizácia)M30 x 1.5
obsahuje1 ks
Nastavenie maximálnej teploty30 °C
Nastavenie minimálnej teploty5 °C

Vybavenie

  • Jednoduchá montáž bez zásahu do vykurovacieho systému
  • Univerzálne použiteľný pre ventily najbežnejších výrobcov: Heimeier (M30 x 1,5), Oventrop typ A (M30 x 1,5) a typ AV6 (M30 x 1,5), Comap D805 (M30 x 1,5), Danfoss RA, RAV ako aj RAVL
  • Kompatiblný s MAX! nástenným termostatom aj bez MAX! Cube
  • Ihneď použiteľný vďaka prednastaveniu
  • Možné aj manuálne ovládanie
  • Automatická ochrana pred zamrznutím
  • Funkcia ochrany ventilu
  • Zmeny na jednom zariadení sú prebraté na všetky zariadenia v miestnosti
  • Boost funkcia pre okamžité vykúrenie
  • Individuálne prispôsobenie osobným potrebám vďaka 6 voľne nastaviteľným časovým programom (13 spínacích časov denne)
  • Veľký, osvetlený displej
  • Blokovanie tlačidiel
  • Prispôsobí sa prostredníctvom adaptívneho riadenia, hydraulické vyváženie radiátora nie je nutné. MAX! termostat sa dá použiť priamo s MAX! nástenným termostatom a okenným kontaktom. Použitie s okenným kontaktom je podmienené MAX! nástenným termostatom. Systém funguje aj ako lokálne riešenie. Ak chcete termostat použiť so svojim smartphonom/internetom, nevyhnutne potrebujete MAX!Cube

Vlastnosti

  • Ochrana pred zamrznutím
  • Blokovanie ovládanie
  • Osvetlený displej

Rozsah dodávky:

  • 3 adaptéry pre Danfoss ventily (RA, RAV, RAVL)
  • Batérie

Súvisiace produkty:

EQ-3-MAX! okenný kontakt
Obj.č.: 560914
EQ-3-MAX! okenný kontakt
23,51 s DPH
MAX! Eco tlačidlo
Obj.č.: 560915
MAX! Eco tlačidlo
23,90 s DPH
Mosazný nástavec TA
Obj.č.: 560385
Mosazný nástavec TA
11,93 s DPH
EQ-3 MAX! nástenný termostat
Obj.č.: 560920
EQ-3 MAX! nástenný termostat
34,67 s DPH
EQ-3 MAX! Cube Lan jednotka
Obj.č.: 560896
EQ-3 MAX! Cube Lan jednotka
57,53 s DPH
Bezdrátová spínací zásuvka eQ-3 MAX!
Obj.č.: 449236
Bezdrátová spínací zásuvka eQ-3 MAX!
49,81 s DPH

Video k výrobku

Program. termostat. hlavice eQ-3 MAX! - NJ

Technické otázky a diskusia k výrobku "EQ-3 MAX! termostat"

EQ-3 MAX! termostat
Obj.č.: 560897
Meno:E-mail:
E-mailová adresa nebude zverejnená.
Nádpis príspevku:
Váša otázka:
Spoločnosť Conrad Electronic si vyhradzuje právo zmazať otázky, ktoré sa nevzťahujú priamo k danému výrobku, komentujú cenu výrobku, sú v nich použité hrubé výrazy, sú zámerne nepravdive, alebo v nich sú použité odkazy na cudzie stránky.
Máte otázku k návodu? Kontaktujte priamo našich technikov na .
Počet príspevkov:
 
Meno*:E-mail *:
Adresa nebude zverejnená.
Nádpis príspevku *:
Dotaz/otázka *:
* Povinné položky
Podlahové kúrenie

Dobrý deň, potreboval by som niečo na ovládanie podlahoého vykurovanie, t.j. servopohony v jednom mieste, kde je rozvádzač a meranie teploty ku každému servopohonu v inej miestnosti. Viete mi niečo poradiť?

Príspevok vložil: Peter
dňa: 26.05.2016 v 14:33
Odpovedať
RE: Podlahové kúrenie

Dobrý den

Pro regulaci podlahového vytápění Vám mohu nabídnout systém EvoHome. Příslušný regulátor podlahového vytápění má označení Honeywell evohome, HCE80 Obj.č.: 1205666 www.conrad.sk/regulator-podlahoveho-vytapeni-honeywell-evohome-hce80.k1205666 a samotný regulátor pro Termostatický ventil s kabelovým ovládaním, Honeywell evohome, MT4-230-NCObj.č.: 1205670 www.conrad.sk/termostaticky-ventil-s-kabelovym-ovladanim-honeywell-evohome-mt4-230-nc.k1205670 . Pro regulaci teploty v jednotlivých místnostech lze použít Termostat 8 až 32 °C pro systémy Honeywell evohome, HCW82 Obj.č.: 1205668 . Samotný podlahový regulátor umožnuje regulaci teploty nezávisle až v 5 zónách.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 27.05.2016 v 14:18
Odpovedať
Jaký je rozdíl mezi

.... Programovatelnou termostatickou hlavicí 99017, eQ-3 MAX! obj.č 560897 a Bezdrátovou programovatelnou termostatická hlavicí eQ-3 MAX!+ obj.č.: 519588, z hlediska zapojení do Sady bezdrátového řízení topení eQ-3 MAX!, 868 MHz obj.č.: 596025 ... na snímku je hlavice 560897? Je v podstatě jedno, kterou hlavici použiji? Nebo MAX!+ je lepší? A co vlastně to "+" znamená, v čem je tato hlavice lepší? Děkuji za odpověď.


Výrobce:
eQ-3

Príspevok vložil: Eduard Trtílek
dňa: 9.05.2016 v 02:00
Odpovedať
RE: Jaký je rozdíl mezi

Dobrý den,
hlavice se liší tím, že provedení MAX!+ je možné naprogramovat přímo z menu na hlavici a je schopna autonomní funkce. Kdežto hlavici MAX! lze použít pouze ve spojení s termostatem nebo jednotkou Cube, samostatně nefunguje, respektive ji nelze naprogramovat. Obě hlavice pak mohou být včleněny do systému MAX!, chovají se stejně.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 9.05.2016 v 17:04
Odpovedať
Dotaz k výrobku Programovatelná termostatická hlavice 99017, eQ-3 MAX!

Měl bych dotaz zda tento vybraný termostat pracuje se všemi plynovými kotly nebo jsou nějaké vybrané?
děkuji za odpověď v případě že nepracuje prosím poraďte jaké termostaty funguji s kotlem Wailant Děkuji Pavel

Príspevok vložil: Pavel
dňa: 26.12.2015 v 19:28
Odpovedať
RE: Dotaz k výrobku Programovatelná termostatická hlavice 99017, eQ-3 MAX!

Dobrý den

Tato hlavice bohužel regulaci plynového kotle neumožňuje. Pokud by jste chtěl ovládat váš plynový kotel, tak jedině pomocí systému EvoHome od výrobce Honeywell

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 28.12.2015 v 17:01
Odpovedať
System

Dobry den,
mam 3 hlavice, ke dvema i okenni kontakty, ridici kostku.
Za cca 3 roky provozu musim konstatovat, ze system funguje naprosto spolehlive. Jedine co jsem musel za ty roky resit (vcera), byla vymena baterii.

Príspevok vložil: Martin
dňa: 20.12.2015 v 15:11
Odpovedať
Hláška "trd"

Na hlavici se mi objevuje tento text. V dokumentaci jsem nenašel k této hlášce popis. Hlavice nejde nastavit a spárovat.

Děkuji

Príspevok vložil: Martin
dňa: 11.12.2015 v 21:37
Odpovedať
RE: Hláška "trd"

Dobrý den,
hláška znamená, že je vadný rádiový modul. Zašlete tedy hlavici na reklamaci, vyměníme Vám ji za nový kus.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 14.12.2015 v 17:43
Odpovedať
montáž hlavice na svislo

Dobrý den, je možné osadit hlavici na svislo tj. směrem domů od přívodního potrubí k tělesu?

Děkuji

Príspevok vložil: MK
dňa: 1.10.2015 v 16:22
Odpovedať
RE: montáž hlavice na svislo

Dobrý den,

osobně v tom žádný problém nevidím. Pokud budete montovat hlavici na ventil do "L" pak směrem dolů budou i číslice na displeji nepřevrácené a tedy snadno čitelné.

S pozdravem

Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 2.10.2015 v 11:51
Odpovedať
kompatibilita s ventilem

Dobry den, je hlavice kompatibilni s pulcoulovym ventilem VE-4523A DN 15 1/2 (vyrobce Slovarm) ?

Príspevok vložil: Martin Vich
dňa: 29.09.2015 v 23:38
Odpovedať
RE: kompatibilita s ventilem

Dobrý den,
dle informací, které jsem nalezl, nejedná se o termostatický ventil, ale pouze běžný kohout, na který nelze namontovat termostatické hlavice.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 30.09.2015 v 14:55
Odpovedať
RE: RE: kompatibilita s ventilem

Jaky je rozdil mezi 'beznym kohoutem' a termostatickym ventilem ?

Príspevok vložil: Martin Vitr
dňa: 30.09.2015 v 23:43
Odpovedať
RE: RE: RE: kompatibilita s ventilem

Dobrý den,

dle popisu a fotografií které jsme našli na internetu se skutečně jedná o běžný kohout, nikoli termostatický ventil. Tzn. chybí zde regulační čep, který by protikus v termohlavici mohl tlačit/povolovat. Zde se manuálně uzavírá/povoluje okruh otáčivým pohybem hmatníku kohoutu. Bez termostatického ventilu nelze tuto termohlavici provozovat.

S pozdravem
Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 2.10.2015 v 10:15
Odpovedať
Dotaz

Dobrý den.Na kolik stupňů je doporučeno ohřívání vody v kotli.Děkuji.

Príspevok vložil:  Stanislav
dňa: 25.03.2015 v 22:34
Odpovedať
RE: Dotaz

Dobrý den,
teplotu otopné vody je vhodné volit dle venkovních teplot. Čím vyšší teplota venku, tím nižší teplota vody. Konkrétní teploty jsou závislé na teplotních ztrátách objektu. Doporučuji, pokud nemáme jiné možnosti, experimentálně zjistit 3 - 4 různé vhodné teploty vody pro odpovídající venkovní teplotní rozsahy. Např. 80 °C pro -15 až -5 °C, 70 °C pro -5 až 5 °C, 60 °C pro 5 až 10 °C tak, aby hlavice regulovaly přibližně v polovině rozsahu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 26.03.2015 v 16:35
Odpovedať
Funkce CAL

Zdravím,
funkce CAL se zapíná dle nastavení výrobce každou sobotu v 11:00 hod. Mám v provozu celkem 4 hlavice. Dvě hlavice po sepnutí funkce CAL provedou dle mého názoru správně funkci - otevřou a zavřou ventil a vrátí se do režimu AUTO. Další dvě hlavice spustí funkci CAL a ta probíhá nepřetržitě - nejvíce jsem vydržel čekat 20 minut. Pokud se u nich provede jen odpojení od napájení a znovu připojení, hlavice nefungují dle nastaveného programu a topení topí jako u otevřeného ventilu i když na hlavici se ukazuje správně nastavený program. Pomůže jen reset hlavic a opětovná konfigurace. Zatím to řeším nastavením funkce CAL na různé dny, abych se v topné sezoně vyhnul automatickému spuštění. Měl by jste radu na řešení ? Má někdo stejné poznatky ? Děkuji.

Príspevok vložil:  STMA
dňa: 9.02.2015 v 20:22
Odpovedať
RE: Funkce CAL

Dobrý den,
zkuste ještě prověřit, zdali regulační čep ventilu má hladký chod v celém rozsahu. Dle mého názoru se bude spíše jednat o závadu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 11.02.2015 v 16:22
Odpovedať
ovladani pres internet

Je možné ovládat hlavice přes internet i po uplynutí doby dvou let bezplatně ? (jiný bezplatný portál , jiná možnost)
Kolik je cena za prodloužení služeb portálu MAX! ?

upřesnení k tomuto:
* Poznámka: Předplatné služeb internetového portálu MAX! na dva roky je zahrnuto v ceně. Cena za prodloužení služeb se řídí ceníkem, který naleznete na stránkách výrobce. Systém MAX! lze však ovládat nezávisle na internetové portálu bezplatně v rámci domácí sítě LAN. Více info na www.max.eq-3.de

Príspevok vložil:  tom
dňa: 2.02.2015 v 16:28
Odpovedať
RE: ovladani pres internet

Dobrý den,
cena za prodloužení používání portálu MAX! o další 3 roky je dle aktuálních informací 4,95 EUR. Bezplatná alternativa není.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 4.02.2015 v 10:08
Odpovedať
Počet nastavitelných teplot

Dobrý den,
1) kolik hodnot teplot lze na hlavici eQ-3 MAX! nastavit?
2) pokud použiji termostat eQ-3 MAX! je možné hlavici naprogramovat, nebo musí být trvale spárovaná s termostem?
3) Jakým způsobem lze hlavice naprogramovat (kromě použití konfigurátoru)?

Díky
S pozdravem
Petr

Príspevok vložil:  Petr
dňa: 27.01.2015 v 01:08
Odpovedať
RE: Počet nastavitelných teplot

Dobrý den,
hlavice není schopna fungovat samostatně, musí se použít konfigurátor Cube nebo nástěnný termostat. Termostat musí být s hlavicí spárovaný. Pro každý časový úsek si můžete nastavit individuální teplotu. Pokud se chcete vyhnout použití konfigurátoru nebo termostatu, použite hlavici MAX!+ obj.č. 519588, které je schopna samostatné funkce a lze ji programovat přímo.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 29.01.2015 v 11:15
Odpovedať
RE: RE: Počet nastavitelných teplot

Dobrýden , díky za odpověď.
Mám ještě jeden dotaz a to zda hlavice spárovaná s termostatem rozliší otevřené okno na základě teploty snímané v hlavici, nebo zda musím poižít okenní kontakt. Termostat budu mít příliiš daleko od okna.
Děkuji
S pozdravem
Petr

Príspevok vložil:  Petr
dňa: 29.01.2015 v 23:38
Odpovedať
RE: RE: RE: Počet nastavitelných teplot

Dobrý den,
ano, hlavice je schopna detekovat otevřené okno prudkým poklesem teploty.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 2.02.2015 v 13:44
Odpovedať
způsob uzavíraní hlavice

Dobrý den,
informaci zda je pohyb uzavírání v režimu otevřeno - zavřeno, nebo plynule, případně čas na zavření v režimu otevřeno - zavřeno.
Děkuji

Príspevok vložil:  Kučera
dňa: 16.12.2014 v 20:35
Odpovedať
RE: způsob uzavíraní hlavice

Dobrý den,
jedná se plynulý způsob otevírání ventilu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 18.12.2014 v 16:08
Odpovedať
Nespolehlivé chování hlavice

Zdravím, mám čtyři hlavice ve spojení s okenním kontaktem. Tři pracují spolehlivě dle zadaného režimu. Což znamená, že při jakékoli změně naprogramovaného režimu je u funkčních hlavic slyšet pohyb motoru hlavice a a dojde k uzavření či otevření ventilu, dle nastaveného programu. Ta čtvrtá na displeji ukazuje změnu dle programu, ale není slyšet motorek a radiátor topí stále naplno. Pokud provedu restart hlavice a znovu jí nastavím, tak nějaký čas funguje a ventil otevírá a zavírá, přesto motorek není slyšet, jako u ostatních hlavic, kde stačí otevřít okno,, displej ukáže změnu teploty a hlavice slyšitelně zavírá . Nelze se na ní ale spolehnout. Je to na reklamaci ? Děkuji za odpověď.

Príspevok vložil:  STMA
dňa: 9.12.2014 v 21:02
Odpovedať
RE: Nespolehlivé chování hlavice

Dobrý den,
souhlasím s tím, že je to na reklamaci, více informací o tom, jak postupovat naleznete zde:
www.conrad.cz/reklamace
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 11.12.2014 v 14:15
Odpovedať
Množstevní sleva?

Dobrý den,
chystám se vybavit celý dům systémem MAX! a budu tedy potřebovat více než osm hlavic... budete nabízet sestavu s více hlavicemi?
Díky Honza

Príspevok vložil:  Honza
dňa: 2.12.2014 v 23:24
Odpovedať
RE: Množstevní sleva?

Dobrý den,
sady s více hlavicemi nabízet bohužel nebudeme. Při větším odběru doporučuji zaslat poptávku na velkoobchod@conrad.cz.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 4.12.2014 v 17:45
Odpovedať
dotaz nastavení tOF

Dobrý den, může mi někdo napsat jak se u této hlavice nastavuje TOF? V návodu to není popsáno. Jinak jsem s hlavicí spokojený.

Príspevok vložil:  Volhejn
dňa: 23.11.2014 v 20:39
Odpovedať
RE: dotaz nastavení tOF

Dobrý den,
mýlíte se, podívejte se prosím na stranu 9 návodu k použití, zde je zhruba v polovině strany tato funkce popsána.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 26.11.2014 v 08:35
Odpovedať
Chování hlavice - míra otevření ventilu

Má prosím tato hlavice alespoň nějakou "inteligenci?" Příklad: byt chládne relativně pomalu, bude hlavice na požadavek snížení teploty reagovat tak, že ventlil zcela uzavře a naopak když se i delší dobu nepodaří dosáhnout požadované vyšší teploty, ventil co nejvíce otevře? Nebo má jv sobě jen nějakou tabulečku typu 20 °C = pozice x, 21 °C = pozice y...? Tzn. dokáže tato hlavice ventil v případě potřeby otevírat v rozsahu 0-100?

Druhý dotaz: když dám při odchodu Eco a při příchodu Boost, zapne se po jeho ukončení co? Manu? Auto?

Třetí dotaz: je Boost vůbec k něčemu? Když jsem dnes v ložnici otevřel ventil naplno, dosáhl jsem zvýšení tepla v místnosti za hodinu o půl stupně. Za hodinu. Boost si přitom hraje na minuty.

Děkuji.

Príspevok vložil:  Tomáš Bobek
dňa: 18.11.2014 v 18:53
Odpovedať
RE: Chování hlavice - míra otevření ventilu

Dobrý den,
1) ano, otevírání ventilu radiátoru je proporcionální tzn. ne jen úplně otevřeno a úplně zavřeno, tendence průběhu teploty je při regulaci zohledňována.
2) Hlavice přejde z ECO nebo Boost režimu zpět do režimu AUTO.
3) Boost funkce má samozřejmě smysl tehdy, pokud je topná soustava nemovitosti správně dimenzována a funkční tj. není zavzdušněná a termostatické ventily na radiátorech fungují v plném pracovním rozsahu.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 20.11.2014 v 12:24
Odpovedať
RE: RE: Chování hlavice - míra otevření ventilu

Dobrý den, tak jsem koupil a zkoušel.

1) Při celkem 8 měřeních tři ventilů ve třech místnostech se to pokaždé chovalo tak, že se ventil na začátku otevřel a na konci, při dosažení teploty, zavřel. Mezitím motorek nepracoval. Tedy si přinejlepším si hlavice nějakým poměrem mezi startovní a cílovou teplotou vypočetla, na kolik % ventil otevře, ale tohle určitě není žádná "rocket science". Spíš tak trojčlenka. Na druhé straně to tak nějak funguje, tak proč ne.
2) Díky za info.
3) Máte pravdu, po vyladění má Boost svůj smysl.

Príspevok vložil:  Tomáš Bobek
dňa: 22.11.2014 v 17:59
Odpovedať
eQ-3max

Dobry den.
Chcem sa len informovat kolko kusov hlavic sa da napojit v jednom dome, lebo ja mam 11 radiatorov.
Dakujem.

Príspevok vložil:  Peter
dňa: 11.11.2014 v 22:12
Odpovedať
RE: eQ-3max

Dobrý den,
systém MAX! může obsahovat maximálně 50 komponent v maximálně 10-ti místnostech.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 13.11.2014 v 17:24
Odpovedať
Použití hlavic na radiátory Korado radik VK

Dobrý den,

Chtěl bych se zeptat jestli lze tuto hlavici použít přímo na radiátory Korado radik VK?

Děkuji.

Príspevok vložil: Josef Priškin
dňa: 11.10.2014 v 21:01
Odpovedať
RE: Použití hlavic na radiátory Korado radik VK

Dobrý den,
pro montáž hlavice není rozhodující typ radiátoru, ale typ ventilu. Pokud je tedy radiátor osazen ventily kompatibilní s připojením závitem M30 x 1,5, pak lze hlavice použít přímo, bez redukce.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 14.10.2014 v 14:19
Odpovedať
Spínanie plynového kotla pri eQ-3 MAX

Uvažujem o kúpe eQ-3 MAX do celého rodinného domu pre reguláciu jednotlivých miestností s rôznym časovým harmonogramom. Viete mi prosím poradiť, ako by sa pri tomto systéme dal ovládať plynový kotol ? Prípadne prosím o radu, ktorý iný systém by bol na to vhodný. Nemusel by byť bezdrôtový.

Príspevok vložil:  František Krasňan
dňa: 19.01.2014 v 20:29
Odpovedať
RE: Spínanie plynového kotla pri eQ-3 MAX

Dobrý den,
pro spínání kotle v tomto systému je určena níže uvedená zásuvka. Ale ne všem zákazníkům v této konfiguraci sytém funguje jak má, proto jej budeme ještě znovu testovat.
www.conrad.sk/bezdratova-spinaci-zasuvka-eq-3-max.k449236

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 21.01.2014 v 15:39
Odpovedať
Chyba F3

Mám podobný problém s chybou F3 u hlavice. Po výměně baterií mi hlavice fungovala asi měsíc, ale po této době se tam opět objevila chyba F3. Topení stále topí a hlavice neumí topení uzavřít. Zkoušel jsem to ještě prohodit na jiné radiátory, ale tam kde je chybná hlavice, tak topení otevře a nejde zavřít. Hlavici mám ještě v záruce do 10/2014, jak rychle mi hlavici vyměníte? Je topná sezona a já bych nerad byl měsíc s otevřeným radiátorem. Poraďte postup nejrychlejší výměny hlavie. Předem díky za pomoc.

Príspevok vložil:  Pepa
dňa: 19.01.2014 v 10:15
Odpovedať
RE: Chyba F3

Dobrý den,
standardní reklamační lhůta nesmí přesáhnout 30 dnů, bývá to zajisté dříve, pokud nenastanou komplikace, nicméně konkrétní dobu Vám žádnou sdělit nemohu.
Děkuji za pochopení
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 21.01.2014 v 11:36
Odpovedať
Firmware

Dobry den, na koho se prosim muzu obratit, kdyz bych chtel do hlavic nahrat novy firmware. Nyni mam 1.2 a vim, ze uz je minimalne 1.6. Dekuji.

Príspevok vložil: Michal Šimek
dňa: 1.12.2013 v 18:50
Odpovedať
RE: Firmware

Dobrý den,
bohužel o možnosti aktualizovat firmware v hlavicích nevíme.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 3.12.2013 v 15:22
Odpovedať
Vadná hlavice

Po roce provozu jsem zjistil, že jedna hlavice hlásí chybu F3. Po pokusu o rekalibraci bylo zjištěno, že jsou vybité baterky, po jejich výměně byla opět chyba F3. Při sledování chodu při kalibraci - hlavice se neustále snaží ventil uzavřít mi vychází, že je porouchaný snimač, který detekuje posun nebo zvýšený proud na dorazu. Zvuk při chodu hlavice je jiný, než u jiných kusů.
Opravuje tyto hlavice někdo, nebo je jednodušší si koupit novou?
Děkuji

Príspevok vložil:  Jaroš
dňa: 28.11.2013 v 09:54
Odpovedať
RE: Vadná hlavice

Dobrý den,
jedná se bohužel o spotřební zboží, jehož oprava není rentabilní, proto se jí nikdo v zásadě nezabývá, je skutečně jednodušší zakoupit hlavici novou.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 29.11.2013 v 14:24
Odpovedať
Nikdy viac.

Dobrý deň. Kúpil som si tú Vašu hlavicu a som úplne sklamaný. K balenie nebol pribalený Slovenský manuál, nevedel som ju prepnúť do AUTO módu tak som začal hľadať o čo ide tak som sa dočítal až na fórach, že túto hlavicu nie je možne naprogramovať bez programátora. To je čo za blbosť. Ako by som naprogramoval hlavicu eQ-3L. Načo mi programátor na jednú hlavicu? Som myslel, že kúpim neskôr ďalšie hlavice a neskor programátor, ale toto je vrchol Idem ju vrátiť a popozerať sa po konkurencii. To je ťažko do návodu napísať NUTNÝ PROGRAMÁTOR?

Príspevok vložil:  Jozef
dňa: 6.11.2013 v 18:19
Odpovedať
RE: Nikdy viac.

Dobrý den,
předně, jsme český e-shop a návody tedy poskytujeme primárně v českém jazyce. Chcete-li si komponenty bezdrátového systému eq-3 MAAX! přikupovat postupně, doporučuji zakoupit si tuto hlavici (viz odkaz níže), která umožňuje nejen individuální programování, ale posléze i programování pomocí konfigurátoru, tato levnější verze umožňuje pouze dálkové programování a je tedy určena pro toho, kdo pořizuje rovnou celý systém. Pro příště doporučuji v zájmu předejití zklamání zvolit opačný postup, tj. nejprve si zjistit dostupné informace (u každého výrobku je sekce "Ke stažení", která obsahuje podrobnější dokumentaci) a poté realizovat nákup.
www.conrad.cz/bezdratova-programovatelna-termostaticka-hlavice-eq-3-max.k519588
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 7.11.2013 v 11:49
Odpovedať
EQ3

Dobrý deň. Výrobok som si objednal cez slovenský e-shop a na stránke predávajúceho bol presne ten istý popis čo uvádzate na vašej stránke.
1. Ak výrobok sa predáva na Slovensku mal by mať aj návod v Slovenčine. Mal som k nemu pribalený iba nemecký a anglický návod.
2. čo sa týka popisu nikde nie je napísané, že ako funguje výrobok a že k na nastavenie daného produktu a využívania jeho funkcií je potreba zakúpiť príslušenstvo. Je to základná vec, ktorou spotrebiteľ by mal byť informovaný. Mňa hlavne zaujala cena, počet nastavovaných cyklov a že sa dá programovať aj diaľkovo. Nikde pri popise výrobku nie je spomenuté nastavovanie IBA diaľkovo. Možno som prehliadol, ale ani v návode som nič podobné nenašiel.
Ak by tieto informácie boli jasne napísané predišlo by sa podobným diskusiám a stornovania objednávok.

Príspevok vložil:  Jozef
dňa: 7.11.2013 v 22:13
Odpovedať
Program topenia a riadiaca jednotka hlavice

Dobry den
chcem sa opytat po naprogramovani hlavice cez riadiacu jednotku je potrebne ju mat stale zapnutu (cube max) alebo po odoslanii tyzdenneho programu uz funguje hlavica samostatne

Príspevok vložil: Jaro
dňa: 17.09.2013 v 11:30
Odpovedať
RE: Program topenia a riadiaca jednotka hlavice

Dobrý den,
po naprogramování hlavic není nutné mít stále zapnutý konfigurátor, hlavice pak pracují samostatně. Toto platí, pokud nechcete do systému přistupovat přes internet.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 18.09.2013 v 12:02
Odpovedať
Způsob komunikace jednotek

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda s řídící kostkou komunikuje každá hlavice pouze samostatným rádiovým spojením nebo zda jednotky umí dělat "retranslaci" signálu ze vzdálenějších jednotek se kterými jsou v dosahu, ale řídící krychle sama již třeba ne?
Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem
Martin Máša

Príspevok vložil:  Martin Máša
dňa: 8.04.2013 v 00:22
Odpovedať
RE: Způsob komunikace jednotek

Dobrý den,
každá hlavice v systému komunikuje přímo s centrálou. Retranslaci skutečně neumí.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 8.04.2013 v 15:45
Odpovedať
Automatické snížení teploty při větrání a přizpůsobení teploty při uzavření okna

Je tato funkce při spojení hlavic s Cube Lan Gateway podmíněna instalací okenního kontaktu 99023?

Príspevok vložil:  Josef šindler
dňa: 4.04.2013 v 10:18
Odpovedať
RE: Automatické snížení teploty při větrání a přizpůsobení teploty při uzavření okna

Dobrý den,
tato funkce funguje i bez okenního kontaktu. Pokud hlavice zaznamená prudké snížení teploty sníží regulovanou teplotu na 12 °C nebo dle nastavení po dobu 15 minut.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 4.04.2013 v 13:23
Odpovedať
zásadní nedostatek

Má to jeden zásadní nedostatek,a to ten,že se na displeji hlavice nezobrazuje aktuální naměřená teplota okolí,i když ji hlavice měří a předává bezdrátově dál - třeba do konfigurátoru cube lan gateway,nebo nástěnného termostatu .Pouze se zobrazuje žádaná hodnota na kterou chceme regulovat.Tedy pouhým pohledem na hlavici v místnosti nezjistíte jakou zde máte aktuální teplotu... neuvažuje výrobce o nápravě v podobě nového fw ?

Príspevok vložil:  Milan Černý
dňa: 26.03.2013 v 12:23
Odpovedať
RE: zásadní nedostatek

Dobrý den,
nemáme zprávy o tom, že by se v tomto smyslu chystala změna firmwaru. Aktuání teplotu v místnosti lze zobrazit na nástěnném termostatu nebo případně v softwaru.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 27.03.2013 v 14:37
Odpovedať
Aktuální teplota

Dobrý den,

píšete, že aktuální teplotu, kterou měří jednotlivé hlavice, je možné zobrazit v softwaru. Můžete mi, prosím, napsat kde? Případně v jaké verzi SW? Možná jsem jen špatně hledal, ale nenašel jsem to tam...

Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem
Martin Máša

Príspevok vložil:  Martin Máša
dňa: 6.11.2013 v 08:42
Odpovedať
Podivná regulace

Zakoupil jsem na zkoušku tuto hlavici s nástěným termostatem. První zkušenosti byly bídné, po pročtení diskusních for k různým obdobným výrobkům na Conradu, které se podobají jako vejce vejci, jsem zjistil, že podobné problémy má více uživatelů.
Po nainstalování, adaptaci, spárování a spuštění systému se choval podivně. Požadovaná teplota byla nastavena na 20 stupňů a na termostatu bylo nastaveno zobrazení aktuální teploty. A topení vesele topilo a v místnosti stoupala teplota až na 22 stupňů a topení topilo vesele dál. A z ložnice byla trochu sauna. Celé jsem to vypnul vyndal baterky, resetoval do továrního nastavení a zkusil znovu. Stejný výsledek. Na forech odborníci z Conradu píší, že je třeba zkontrolovat adaptaci ventilu (samozřejmě 100% OK). Pokud to nepomůže, poslat na reklamaci. Nicméně jsem se nedal a nechal pokoj přetopený a čekal. Teplota vylezla na cca 22.2, poté zavrčel motorek v hlavici a topení začalo chladnout. Po několika dnech testování jsem zjistil, že se ustáli po poměrně dlouhé době okolo teploty 21 stupňů. Tak byly dvě možnosti, buď nastavit požadovanou teplotu na 19 stupnů s tím, že se ustáli na cca 20. Nebo nastavit parametr TOF na +1 stupen, čimž začne termostat měřit teplotu o 1 st vyšší, než skutečně je a výsledek je tentýž. Poté to už reguluje poměrně dobře.
Myslím, že regulace těchto elektrických hlavic není moc kvalitní. asi to nebude ani PI, ani PID. Nejspíše to bude proporcionální regulace s trvalou regulační odchylkou. Tu si musí uživatel vyladit změnou požadované teploty. Bohužel tyto regulátory budou záviset i na poměrech v otopném systému, tedy teplotě topné vody a tepelných konstantách prostoru, hydreulickém vyregulování a tedy nebudou v různých obdobích zimy fungovat stejně. To by dokázal pouze reguláror PID, který by při nastavení na 20 stupňů vyreguloval místnost opravdu na 20 stupňů.
Tedy problémy jsou určitě způsobeny ne vadným kusem, ale jsou systémové (je-li totiž nastavená teplota 20 a skutečná 22 a ventil se dostatečně nezavře, je to tím, že firmware hlavice prostě usoudil, že se zavírat nebude a udělá to naprosto stejně každý kus). Ne náhodou výrobci uzkostlivě tají princip regulace (zato se intenzivně chlubí různými zbytnými a na implementaci naprosto triviálními funkcemi jako funkce otevřeného okna), není uveden ani u jednoho regulátoru na webu Conradu (v podstatě ani nikde jinde). Určitě si neschovávají know how, protože v tom žádné není, ale spíše nechtějí sdělit, jak je jejich regulace "primitivní", jenom zesílí regulační odchylku a podle toho nastaví ventil, žádnou adaptaci na trvale posunutou teplotu jsem nezaznamenal, ale také nebyly zatím žádné velké změny venkovní teploty.
Nicméně v kombinaci s ekvitermní regulací topné vody a věnováním trochu času lze tento systém vyladit tak, že postačí pro běžnou regulaci v rodinném domku. Cena je opravdu dost příznivá a asi nelze očekávat zázraky.

Príspevok vložil:  Petr
dňa: 3.01.2013 v 17:33
Odpovedať
RE: Podivná regulace

Je Vás lehce doplním, protože mám o něco jinou zkušenost, resp. udělal jsem více pokusů než Vy.

- měřil jsem tři hlavice ve třech místnostech (koupelna, obývák, ložnice)
- koupelna poskytla naprosto ideální, až "laboratorní" podmínky (malý, pravidelný prostor, cca 5m2, otopný žebř, obložena vytápěními místnostmi, žádné proudění vzduchu, žádné okno)
- ložnice je větší, chladnější, sousedí s nevytápěnou chodbou, jedno okno + dveře na terasu, členitý prostor
- obývák ještě větší, ne tak chladný, puštěné spotřebiče, dvě okna + dveře na terasu, byl jsem v místonosti.

První den měření:
- koupelnu to vytopilo z 21 °C na 23 °C absolutně přesně, prostě jak na referenčním teploměru (nejel jsem přes termostat Max!) naskočilo 23 °C, ventil se uzavřel a vymalováno.
- ložnici to přetopilo o +0,6 °C. Nic moc, to už je docela chybka, ale jak jste psal, dá se úspěšně korigovat pomocí TOF.
- obývák to přetopilo bohužel o 1,2 °C, z 19 na plánovaných 21 °C to skončilo až na 22,2 °C.

No, nebyl jsem moc nadšený, takže jsem udělal to co vy: tovární nastavení, vyvětrat, znovu měřit. Výsledky zhruba stejné (ložnice přetopena o 0,7 °C, obývák o 1,3 °C). To zabolelo, ale stále doufám, že TOF to zkoriguje.

Druhý den měření:
- Přehodil jsem mezi sebou "nejlepší" a "nejhorší" hlavici a začal měřit znovu.
- Tedy do koupelny jsem dal hlavici, která před tím přetápěla o +1,2-1,3 °C a do obýváku jsem dal hlavici, která před tím vytápěla "absolutně přesně".
- A co se nestalo? "Špatná" hlavice přetopila koupelno o pouhých +0,1 °C (což může být i chybka měření) a "dobrá" hlavice přetopila obývák opět o těch 1,2 °C!
- Podmínky měření v obou dnech byly stejné (stejná startovní i cílová teplota, stejná venkovní teplota, stejně zapnuté spotřebiče, denní čas i počet lidí v místnosti...)

Můj závěr a zde se částečně lišíme. Domnívám se, že hlavice nemají implicitně "firmware na houby", ale v místnostech s různou charakteristikou mají různou odchylku měření. V "laboratorně vzorové" koupelně ta nejlepší i nejhorší hlavice zavírala topení více-méně na desetinku přesně, v teplotně "rozdováděném" obýváku se "nejlepší" i "nejhorší" spletly zhruba stejně o +1,2 °C, tedy opět pokaždé stejně.

Takže "chybu" nedělá až tak každý kus, jako každá místnost. Každá místnost (ne hlavice) potřebuje nastavit svůj individuální TOF, což vyžaduje trochu úsilí a měření, ale po vytunění pak mohou výsledky ucházející. Samozřejmě platí i to co píšete vy. Tedy i vyladěný TOF nemusí fungovat stejně na různou teplotu vody, vyregulování soustavy, venkovní teplotě a pod. To ale od hlavice a za pár stovek asi čekat nejde.

Príspevok vložil:  Tomáš Bobek
dňa: 22.11.2014 v 18:21
Odpovedať
Samostatný provoz

Dobrý den,
mám dvě tyto hlavice a nástěnný termostat. Chtěl bych si dokoupit ještě dvě do jiných místnosti, ve kterých nástěnný termostat nemám. Lze tyto hlavice tímto již zakoupeným termostatem pouze naprogramovat a pak zrušit párování, aby teplota nebyla snímána ze zcela jiné místnosti, nebo je možné hlavice takto programovat pouze přes software ? Děkuji.

Príspevok vložil: Andy
dňa: 3.01.2013 v 15:14
Odpovedať
RE: Samostatný provoz

Dobrý den,
uvedený způsob provozu jsme netestovali a ani není popisován v manuálu. V tomto případě Vám nedokáži říci, zda hlavice bude fungovat samostatně po zrušeném párování.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 4.01.2013 v 15:05
Odpovedať
10% sleva na všechno do konce roku!

Dobrý den,

dostupnost této termostatické hlavice je 28.12. Pokud si ji nyní objednám, dostanu na ni slevu '10% slevu na všechno do konce roku' i kdyby se zpozdila její dodávka od výrobce?

Príspevok vložil:  Jirka
dňa: 19.12.2012 v 20:49
Odpovedať
RE: 10% sleva na všechno do konce roku!

Dobrý den,
pokud bude objednávka učiněna do konce roku, můžete uplatnit slevový kupon. Cena bude platná i když by zboží bylo dodáno až lednu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 20.12.2012 v 13:13
Odpovedať
Hlučnost

Dobrý den,

u produktu eQ-3 K, který využívám jsem narazil na někdy obtěžující hlučnost výrobku. Jak je to u těchto vyšších řad?

Michal

Príspevok vložil:  Michal
dňa: 6.12.2012 v 13:18
Odpovedať
RE: Hlučnost

Dobrý den,

mohu s klidným svědomím říct, že tato řada hlavic je skutečně téměř neslyšitelná. Je zde opravdu znatelný rozdíl v "hlučnosti".

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 7.12.2012 v 09:36
Odpovedať
RE: RE: Hlučnost

Dobry den, chcel by som sa spytat ako velmi je asi hlucny servopohon v danej hlavici? Ak sa to da k niecomu prirovnat. Ide mi o to, ako velmi je to pocut, ak by bola hlavica v spalni, kde je radiator blizko postele.

2. Este ma zaujima ci je mozne nejak rucne zapnut cely system kurenia v case ked je vypnuty bec potreby PC. Napr. teraz mame doma kotol a ked mi je pocas obdobia, kedy je kotol vypnuty zima, zapnem na termostate party mod a kotol zacne hned kurit. Potom pri najblizsej zmene vykurovacieho modu sa vrati spat na automatiku. Je taketo nieco mozne aj tu, napr centralny termostat kde sa daju robit taketo zmeny, alebo je to mozne len samostatne na kazdej hlavici?

Dakujem

Príspevok vložil:  Marian
dňa: 8.09.2013 v 11:54
Odpovedať
RE: RE: RE: Hlučnost

Dobrý den,
v absolutním tichu bude hlavice slyšitelná jako každá jiná , nicméně patří k těm nejtišším z našeho sortimentu.
Systém je možné bez PC přepnout do ECO režimu pouze níže uvedeným tlačítkem nebo individuálně na každé hlavici a pak samozřejmě pomocí aplikace běžící na PC.
www.conrad.cz/nastenny-prepinac-nastaveni-eco-switch-99011-eq-3-max.k560915

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 9.09.2013 v 15:09
Odpovedať
RE: RE: RE: RE: Hlučnost

Dobry den,

este som nikdy nemal programovatelnu hlavicu, takze vobec neviem ako hlucna asi je.
Da sa ta hlucnost prirovnat k niecomu?
A islo mi skoro o zapnutie kurenia v case ked je vypnute ako o nastavenie ECO modu.
To je asi mozne iba samostatne na kazdej hlavici?

Dakujem velmi pekne

Príspevok vložil:  Marian
dňa: 9.09.2013 v 20:57
Odpovedať
RE: RE: RE: RE: RE: Hlučnost

Dobrý den,

hlučnost lze těžko k něčemu přirovnat, servomotor je skoro neslyšitelný.
Ano, hlavici lze přepnout do ručního režimu a spustit tak topení mimo přednastavený automatický režim.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 11.09.2013 v 08:46
Odpovedať
RE: RE: Hlučnost

Dobrý den,
mám celkem 4ks těchto hlavic. Jedna z nich je výrazně hlučnější ("chrastí" v ní převody).
Jste schopni mi ji v rámci reklamace vyměnit? (mám ji cca 3-4měsíce). Je to řada KEQ.
Díky za odpověď,

Príspevok vložil: Martin Toncar
dňa: 19.01.2014 v 18:03
Odpovedať
RE: RE: RE: Hlučnost

Dobrý den,
pokud hlavice vykazuje závadu tím, že chrastí převody, zašlete ji k reklamaci.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 21.01.2014 v 14:48
Odpovedať
ruzne mistnosti

Mel bych 2 dotazy:
a)pokud budu mít hlavice EQ-3 max ve dvou místnostech a v jedne z nich bych mel bezdrátový termostat lze ovládat a hlavice i z termostatu nezavisle na sobe ?
b) lze hlavice pouzit na klasicke radiátory radica ?

dekuji

Príspevok vložil:  Capoo
dňa: 30.10.2012 v 19:24
Odpovedať
RE: ruzne mistnosti

Dobrý den,

a) ano, s termostatem spárujete pouze hlavici, kterou jím chcete ovládat, druhá bude nezávisle.
b) pokud mají radiátory Radica ventily se závitem o rozměru M30x1,5, tak ano.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 31.10.2012 v 10:14
Odpovedať
Řidící jednotka

Dobrý den,

Pracuje tato hlavice i bez řidící jednotky ( Lze na nic nastavit časy spínání ) a řidici jednotku dokoupit v budoucnu ?

Pěkný den.

Príspevok vložil:  Pavel
dňa: 28.10.2012 v 09:57
Odpovedať
RE: Řidící jednotka

Dobrý den,
nikoliv, pro naprogramování hlavice potřebujete nástěnný termostat obj.č. 560920 nebo konfigurátor obj.č. 560896.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 29.10.2012 v 14:00
Odpovedať
RE: RE: Řidící jednotka

Dobrý den, lze tedy hlavici naprogramovat také pomocí nástěnného termostatu / nikoliv pouze konfigurátoru / a pak ji používat samostatně, bez vlivu termostatu nainstalovaného v jiné místnosti ?

Děkuji

Príspevok vložil:  Aleš Puchmeltr
dňa: 27.01.2013 v 20:31
Odpovedať
RE: RE: RE: Řidící jednotka

Dobrý den,

tento způsob použití jsme netestovali, ale na základě dosavadních zkušeností se systémem eQ-3 MAX! si myslím, že by měl fungovat.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 28.01.2013 v 15:47
Odpovedať
Redukce na Danfoss

Dobrý den, někde jsem zahlédl, že součástí balení této hlavice je jsou i tři redukce na různé ventily Danfoss. Prosím je to tak? Konkrétně mne zajímá Danfoss RA-N. Děkuji.

Príspevok vložil:  PavelR.
dňa: 4.10.2012 v 21:00
Odpovedať
RE: Redukce na Danfoss

Dobrý den,
ano, součástí balení jsou adaptéry pro ventily Danfoss řad RA, RAV a RAVL.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 5.10.2012 v 14:15
Odpovedať

Hodnotenie výrobku "EQ-3 MAX! termostat"

EQ-3 MAX! termostat
Priemerné hodnotenie zákazníkov:
3.92857
Jméno:
Komentár:

Kliknite na počet hviezdičiek pre hodnotenie
Najviac hviezdičiek = najlepšie hodnotenie

Spoločnosť Conrad Electronic si vyhradzuje právo zmazať hodnotenia, ktoré sa nevzťahujú priamo k danému výrobku, komentujú iba cenu výrobku, sú v nich použité hrubé výrazy, sú zámerne nepravdivé, alebo sú v nich použité odkazy na cudzie stránky.

3.0

Mám systém - kostku +9 ventilů třetí sezonu. V jednom ventily již bylo nutno vyměnit baterie. V průběhu záruky odešla jedna hlavice - konkrétně čidlo otáčení motoru, těsně po záruce další hlavice - mechanické opotřebení převodu - indikováno chybou F3. Vstřícnost výrobce lze vyčíslit pouze zápornými hodnotami, systém je uzavřený, kdo se v něm snaží zorientovat a podělit se s ostatními, dostane přes prsty. Firemní server, přes který jde komunikace, je dosti často nedostupný.
Zpětná vazba při ovládání přes síť je nulová.

5.0

Dobry den, mam 3 hlavice, ke dvema i okenni kontakty, ridici kostku. Za cca 3 roky provozu musim konstatovat, ze system funguje naprosto spolehlive. Jedine co jsem musel za ty roky resit (vcera), byla vymena baterii.

5.0

Ok

4.0

Pořídil jsem 6 hlavíc do 3kk. Montáž snadná, jediné zdržení bylo, že jsem jednu hlavici přiřadil omylem do 2 mistnosti. Ještě jsem doobjednal okenní čidla, aby se větralo lépe.
Jediné mínus je levně vypadající plast, chtělo by to za příplatek hezci řadu :-) Dal doufám, že přibude podpora Windows Phone...

4.5

S výrobkem jsem velmi spokojen, budu objednávat další do všech místností :)

Plusy
Má displej, je celkem přesný v udržování pokojové teploty

Mínusy
Neukazuje aktuální teplotu v místnosti, jen nastavenou (i když která hlavice to dělá - mechanická určitě ne :D )

1.0

Zakoupil jsem na zkoušku tuto hlavici s nástěným termostatem. První zkušenosti byly bídné, po pročtení diskusních for k různým obdobným výrobkům na Conradu, které se podobají jako vejce vejci, jsem zjistil, že podobné problémy má více uživatelů.
Po nainstalování, adaptaci, spárování a spuštění systému se choval podivně. Požadovaná teplota byla nastavena na 20 stupňů a na termostatu bylo nastaveno zobrazení aktuální teploty. A topení vesele topilo a v místnosti stoupala teplota až na 22 stupňů a topení topilo vesele dál. A z ložnice byla trochu sauna. Celé jsem to vypnul vyndal baterky, resetoval do továrního nastavení a zkusil znovu. Stejný výsledek. Na forech odborníci z Conradu píší, že je třeba zkontrolovat adaptaci ventilu (samozřejmě 100% OK). Pokud to nepomůže, poslat na reklamaci. Nicméně jsem se nedal a nechal pokoj přetopený a čekal. Teplota vylezla na cca 22.2, poté zavrčel motorek v hlavici a topení začalo chladnout. Po několika dnech testování jsem zjistil, že se ustáli po poměrně dlouhé době okolo teploty 21 stupňů. Tak byly dvě možnosti, buď nastavit požadovanou teplotu na 19 stupnů s tím, že se ustáli na cca 20. Nebo nastavit parametr TOF na +1 stupen, čimž začne termostat měřit teplotu o 1 st vyšší, než skutečně je a výsledek je tentýž. Poté to už reguluje poměrně dobře.
Myslím, že regulace těchto elektrických hlavic není moc kvalitní. asi to nebude ani PI, ani PID. Nejspíše to bude proporcionální regulace s trvalou regulační odchylkou. Tu si musí uživatel vyladit změnou požadované teploty. Bohužel tyto regulátory budou záviset i na poměrech v otopném systému, tedy teplotě topné vody a tepelných konstantách prostoru, hydreulickém vyregulování a tedy nebudou v různých obdobích zimy fungovat stejně. To by dokázal pouze reguláror PID, který by při nastavení na 20 stupňů vyreguloval místnost opravdu na 20 stupňů.
Tedy problémy jsou určitě způsobeny ne vadným kusem, ale jsou systémové (je-li totiž nastavená teplota 20 a skutečná 22 a ventil se dostatečně nezavře, je to tím, že firmware hlavice prostě usoudil, že se zavírat nebude a udělá to naprosto stejně každý kus). Ne náhodou výrobci uzkostlivě tají princip regulace (zato se intenzivně chlubí různými zbytnými a na implementaci naprosto triviálními funkcemi jako funkce otevřeného okna), není uveden ani u jednoho regulátoru na webu Conradu (v podstatě ani nikde jinde). Určitě si neschovávají know how, protože v tom žádné není, ale spíše nechtějí sdělit, jak je jejich regulace "primitivní", jenom zesílí regulační odchylku a podle toho nastaví ventil, žádnou adaptaci na trvale posunutou teplotu jsem nezaznamenal.

5.0

Termostatická hlavice je součástí řady rádiově popojených prvků. Já používám řízení prostorovým termostatem, který rádiově řídí několik těchto hlavic. Teplota se tak měří v místnosti a ne přímo u radiátoru. Rovněž programování je centrální.

Plusy
Podsvětlený displej
Dálkové ovládání - k dispozici prostorový termostat i webový server
Proti jiným typům poměrně tichý chod servomotorku

Mínusy
Větší rozměry než podobné hlavice

Načitávam ...

Zákaznici, ktorí si objednali tento výrobok, súčasne zakúpili

Aktuálne prezeraný tovar na www.conrad.sk:

Z našich recenzií a testov

Ako ušetriť náklady za kúrenie
Ako ušetriť náklady za kúrenie

Vykurovacia sezóna pomaly začína. Podľa reálnych odhadov zrástli ceny tepla v roku 2012 nateraz o 6-9%. Všeobecne zdraželi ceny zemného plynu, uhlia, biomasy aj vykurovacích olejov. Taktiež aj vody, elektriny a ďalších surovín potrebných pri výrobe tepla.

Prečítať celý článok
Zatvoriť
Poslať produkt e-mailom
EQ-3 MAX! termostat
EQ-3 MAX! termostat
Odkaz pre príjemcu:
Zatvoriť
Sledovanie produktu
EQ-3 MAX! termostat

Cena produktu EQ-3 MAX! termostat je aktuálne 38,96 €. Postrážte si pokles ceny produktu zadaním svojej e-mailovej adresy a ceny. Akonáhle cena produktu klesne pod Vami stanovenú hranicu, pošleme Vám e-mail.

Pre komfortnejšie prehliadanie nášho eshopu používame cookies. Prechádzaním webu súhlasíte s ich používaním.

Conrad Electronic
Zákaznicka infolinka +421 220 812 508