Doprava zadarmo nad 50€

FAQ (Často kladené otázky)

1. Aké výhody má registrácia na internetovej stránke www.conrad.sk?

Registrácia znamená jedenkrát zadať Vaše kontaktné údaje a v budúcnosti nakupovať on-line rýchlejšie a pohodlnejšie. Stačí vyplniť registračný formulár a pri ďalšej objednávke už nemusíte nič vypĺňať.

2. Ako sa mám prihlásiť?

Pokiaľ ste na stránkach www.conrad.sk nový zákazník, môžete sa on-line registrovať vyplnením formulára po kliknutí na políčko „Prihlásenie“. Pokiaľ ste už registrovaný zákazník, prihláste sa v políčku „Prihlásenie“. Zadajte Vaše používateľské meno a heslo. Heslo sa dá hocikedy zmeniť.

3. Ako si môžem zmeniť heslo, adresu alebo e-mailovú adresu?

Pokiaľ si prajte zmeniť e-mailovú adresu, heslo alebo adresu, prihláste sa do svojho používateľského účtu a po prihásení kliknite na tlačidlo „Upraviť adresu“. Tým prejdete na stránku, kde môžete svoje údaje akokoľvek meniť. Všetky zmeny ale nezabudnite potvrdiť tlačidlom „Uložiť“.

4. Zabudli ste heslo?

Kliknite na políčko „Kliknite prosím sem“ (nachádza sa pod oknom pre prihlásenie) a heslo Vám pošleme na Vašu e-mailovú adresu. Pokiaľ Vám heslo nebude doručené, obráťte sa na náš telefonicky alebo e-mailom a my Vám radi pomôžeme.

5. Ako prvýkrát objednávať s registráciou?

Vyhľadajte požadovaný výrobok a vložte ho do nákupného košíka. Vyhľadávať výrobok môžete podľa čísla výrobku, popisu výrobku alebo si výrobok nájdite v príslušnej kategórii. V nákupnom košíku sa Vám zobrazí zvolený výrobok, jeho cena a výsledná cena všetkých nakúpených výrobkov. Ďalej kliknite na tlačidlo „Pokračovať“ a v ďalšom kroku zvoľte, že ste nový zákazník. Vyplňte osobné, popr. fakturačné údaje, zvoľte si heslo a pokračujte v objednávke do ďalšieho kroku, kde si zvolíte spôsob platby. Je možné platiť vopred prevodom na účet, na dobierku, alebo kartou. U dopravy si môžte vybrať medzi Českou Poštou (v spolupráci s In Time Logistics) alebo spoločnosťou DHL Parcel. Nasleduje posledná kontrola vybraných výrobkov a celková cena objednávky vrátane poštovného. Pokiaľ sú niektoré údaje chybné, dajú sa jednoducho zmeniť. Pokiaľ ste zadali Vašu e-mailovú adresu, obratom obdržíte potvrdenie Vašej objednávky e-mailom.

6. Ako zistím, že moja objednávka bola odoslaná a doručená?

Informáciu o správnom odoslaní Vašej on-line objednávky uvidíte okamžite v potvrdení objednávky, ktorá sa objaví na Vašom monitore. Potvrdenie objednávky Vám bude poslané aj e-mailom.

7. Určité stránky a funkcie sa nezobrazujú. Čím to môže byť?

Optimálne využitie stránok www.conrad.sk dosiahnete, pokiaľ máte v svojom prehliadači aktivovaný Javascript. Pri objednávaní prostredníctvom internetovej stránky www.conrad.sk musíte mať nastavené povolenie pre Cookies.

8. Ako sú chránené moje osobné údaje, ktoré zadám do systému?

Spracovanie poskytnutých dát prebieha v súlade s ustanoveniami príslušných právnych predpisov v oblasti ochrany osobných údajov. Spoločnosť Corad Electronic zhromažďuje Vami poskytnuté údaje pre účel poskytnutia služieb a predaja výrobkov. Všetky údaje sa spracovávajú pre marketingové aktivity našej spoločnosti v zmysle zákona č. 428/2002 Z. , o niektorých službách informačnej spoločnosti. Odberateľ uzavretím kúpnej zmluvy udeľuje súhlas spoločnosti Conrad s využitím všetkých odovzdaných údajov k marketingovým účelom spoločnosti Conrad. Každý zákazník môže kedykoľvek písomne požiadať spoločnosť Conrad, že s využitím kontaktných údajov na marketingové účely nesúhlasí.

9. Ako nájdem hľadaný výrobok?

Pokiaľ poznáte číslo výrobku (napr. z katalógu), zadajte ho do okna vyhľadávacieho políčka v hornej lište internetovej stránky www.conrad.sk a po kliknutí na tlačidlo hľadať sa Vám požadovaný produkt okamžite zobrazí.

10. Môžem si objednať výrobok, ktorý je len na nemeckej internetovej stránke spoločnosti Conrad?

Áno, je to možné. Kontaktujte nás telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Zadajte svoju požiadavku a my pre Vás vypracujeme kalkuláciu pre poždovaný výrobok.

11. Kedy bude objednaný výrobok doručený?

Objednaný výrobok Vám bude doručený prostredníctvom spoločnosti DHL Parcel do 5 pracovných dní. Pokiaľ zvolíte dodanie prostredníctvom Českej Pošty/In Time Logistics, bude Vám výrobok doručený do 5 až 7 pracovných dní na Vami uvedenú adresu.

12. Je možné nakupovať na faktúru?

Tovar na faktúru zasielame iba našim stálym zákazníkom. Pokiaľ sdte nový zákazník a máte záujem o dodanie na faktúru, požiadajte nás o vystavenie zálohovej faktúry. O možnosti platby na faktúru sa môžte informovať telefonicky alebo e-mailom.

13. Kedy platím poštovné?

Poštovné vo výške 8,88 € vrátane DPH (7,40 € bez DPH) platíte len v prípade, ak je cena Vašej objednávky nižšia ako 50,- € vrátane DPH (41,67 € bez DPH)

14. Pokiaľ mi pošlete výrobky z jednej objednávky v dvoch balíkoch, platím poštovné viackrát?

Nie, poštovné platíte iba jedenkrát za každú objednávku.

15. Čo môžem urobiť, ak mi výrobok nevyhovuje?

Všetky výrobky (okrem kníh, tlačených materiálov, software, batérií, svietidiel, CD a DVD nosičov) nám môžete poslať do 14 dní od dňa doručenia a môžete si vybrať iný výrobok. Nepoužívané a nepoškodené výrobky môžte posielať na adresu: Conrad Electronic Česká republika, s.r.o., budova C, Vinohradská 2828/151, Žižkov, 130 00, Praha 3 (adresa slúži iba na písomný styk).

SOS electronic s.r.o. / Conrad Electronic
Pri prachárni 16
040 11 Košice

Spoločne s výrobkom pošlite aj kópiu faktúry.

16. Aká je záruka na tovar?

Na naše výrobky poskytujeme záruku v dĺžke 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri výrobku stanovené inak.
U vybraných výrobkov si naviac môžete priobjednať prodlouženou záruku.

17. Kde nájdem záručný list?

Ako záručný list a dodací list slúži faktúra, ktorá je súčasťou dodávky. Túto faktúru si dobre uschovajte pre prípadnú reklamáciu.

18. Aké zľavy môžem získať?

Množstevné zľavy sú uvedené u každého výrobku zvlášť v katalógu alebo na internetových stránkach www.conrad.sk. Pri odbere veľkého množstva výrobkov uplatňujeme individuálnu cenovú politiku.

19. Kde môžem odovzdať staré nepotrebné elektrovýrobky?

Naša spoločnosť je zapojená do kolektívneho systému spracovania elektroodpadu. Elektroodpad odovzdajte na príslušných zberných miestach.

20. Je možné si objednaný tovar osobne vyzdvihnúť?

To zatiaľ možné nie je. Conrad Electronic na Slovensku zatiaľ neprevádzkuje kamenné predajne ani výdajne.

21. Iné otázky

Na všetky ďalšie otázky Vám odpovieme na telefónnom čísle+421 220 812 508 cez pracovné dni od 8 do 17 hod. alebo na e-mailovej adrese .

Pre komfortnejšie prehliadanie nášho eshopu používame cookies. Prechádzaním webu súhlasíte s ich používaním.

Conrad Electronic
Zákaznicka infolinka +421 220 812 508