Domov » Súčiastky » Stavebnice & moduly » Stavebnice regulátorov teploty » Regulátor výkonu 230 V/AC

Regulátor výkonu 230 V/AC

Obj.č.: 191331
Výrobca: Conrad Components Conrad Components
Regulátor výkonu 230 V/AC
Vaša cena bez DPH:19,92 €
Vaša cena s DPH:23,90 €
Hodnotenie produktu: hodnotiť
Dostupnosť: Skladom
Ks:  

Tieto regulátory sú použiteľné ako tlmiče svetla alebo regulátory otáčok pre žiarovky, elektrické vykurovanie, kolektorové motory s uhlíkovým jazdcom, tak ako pre ostatné spotrebiče 230V/AC. Aby ste dosiahli maximálny výkon 2760VA, potrebujete dodatočné chladiace teleso (1,1 K/W pri teplotea 40 °C). Dodávame vrátane oddeleného potenciometra na reguláciu výkonu.

Porovnať s iným vyrobkom Technické parametre

Prevádzkové napätie230 V/AC
Výstupný výkon600 VA
VyhotovenieHotový modul
Vonkajšia šírka50 mm
Typ stavebniceRegulátor účinníka
Výstupný výkon600 W
Vonkajšia výška50 mm
Prevádzkové napätie230 V/AC

Vybavenie

  • Pre ohmické a induktívne záťaže

Vlastnosti

  • Pre ohmickú a induktívnu zátaž

Technické otázky a diskusia k výrobku: Regulátor výkonu 230 V/AC

Diskusia je dostupná len pre registrovaných zákazníkov. Ak chcete vložiť príspevok, prosím prihláste sa.
Počet príspevkov:
 
Meno*:E-mail *:
Adresa nebude zverejnená.
Nádpis príspevku *:
Dotaz/otázka *:
* Povinné položky
Regulátor výkonu 230 V/AC s chladičom

Aj v technickom popise aj pri odpovediach k typu regulátora s chladičom (Obj.č.: 191331) som nenašiel jednoznačnú odpoveď, či takto hotový regulátor je schopný regulovať komutátorové motory do výkonu 1600W. Napr. motor vysávača. Pripadne poprosím uviesť typ chladiča, s ktorým to možné je. Ďakujem

Príspevok vložil: Pavel Navrátil
dňa: 8.11.2017 v 16:14
RE: Regulátor výkonu 230 V/AC s chladičom

Dobrý den,

Ano, komutátorové motory lze regulovat rovněž. U tohoto modelu pouze do výkonu 600 W. Pro regulaci komutátorového motoru do výkonu 1600 W budete potřebovat regulátor výkonu Obj.č.: 191343 + vhodný chladič, pro zátěž 1600 W postačí chladič Fischer Elektronik SK 48 50 SA, 65 x 20 x 50 mm, 2,8 kW Obj.č.: 187780

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 9.11.2017 v 09:54
Regulace otáček el. vrtačky

Je možné použít k regulaci otáček u elektrických vrtaček?

Príspevok vložil:
dňa: 1.11.2017 v 12:05
RE: Regulace otáček el. vrtačky

Dobrý den,

Pro regulaci otáček u vrtaček je možno regulátor použít také.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 2.11.2017 v 14:52
snížení otáček motoru

Dobrý den, mám otázku zda mohu tento regulátor použít ke snížení otáček pro motor: Jednofázový komutátorový motorek s plynulou regulací otáček typ EK 3L8. Děkuji

Príspevok vložil: Josef Šmarda
dňa: 23.01.2017 v 11:07
RE: snížení otáček motoru

Dobrý den,
ano je to vyhovující regulátor pro komutátorové motorky jako je EK 3L8, do 600VA bez chladiče, pro větší výkony je už třeba chladit.
I když žádná přesná data k tomuto typu motorku z roku 1952 jsem nenašel, předpokládám výkon do 600VA, prosím zkontrolujte se štítkem motoru.

s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 23.01.2017 v 18:22
Připojení k motoru 230V viz.štítek

motor 230V ,550W, s rozběhem kondenzátor 40uF. Je to na parkovací závory,potřebuji regulaci otáček. Děkuji za odpověď Jaroněk.

Príspevok vložil: Jaroslav Jaroněk
dňa: 12.08.2016 v 11:19
RE: Připojení k motoru 230V viz.štítek

Dobrý den

Pro regulaci 1 fázových asynchronních motorů tento regulátor použít nelze. Regulace uvedeného motoru je možná pouze pomocí měniče frekvence.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 12.08.2016 v 14:07
regulovanie transformátora

Dobrý deň,
môžem použiť tento regulátor pred transformátorom 230/24V na reguláciu žhavenia rezačky na polystyrén? Požadovaný výkon 600VA by mal stačiť, skôr mi ide o to či tam nebude nejaká väzba s transformátorom.

Príspevok vložil: Peter
dňa: 25.02.2016 v 13:25
RE: regulovanie transformátora

Dobrý den

Tento regulátor bohužel nelze použít v zapojení společně s transformátorem. Pro regulaci bych Vám doporučil jiný typ regulátoru který pracuje s napětím 24V.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 25.02.2016 v 17:08
Nutnost chlazení

Dobrý den, potřebuji nějaký regulátor výkonu pro podlahové topení 400W, montáž do krabičky pod vypínač, tudíž nelze použít chlazení. Vykon potžebuji trvale omezit na cca 220W. Lze použít tento model?

Príspevok vložil:  Petr
dňa: 20.05.2015 v 18:22
RE: Nutnost chlazení

Dobrý den,
regulátor je možné použít, pokud teplota jeho okolí bude do 40 °C, což dle mého názoru, bude v instalační krabici problém dodržet. Další možností je použít stmívač, který je do krabice konstruován, např. níže uvedený.
www.conrad.cz/elektronicky-stmivac-ehmann-pod-omitku-20-500-w-3960c0120.k622200

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 21.05.2015 v 15:49
RE: RE: Nutnost chlazení

Dobrý den,

otázka zněla: do krabice pod vypínač, ne do krabice místo vypínače. Vypínač je na světlo a v krabici mi končí i podlahovka (dvojitý vypínač). V souasnosti je výkon omezen diodou, což je vyhovující, jenže se zatíženou jednou půlvlnou má potom problém měnič při ostrovním provozu.
Existuje tedy něco použitelního.

Príspevok vložil: Petr
dňa: 21.05.2015 v 17:13
RE: RE: RE: Nutnost chlazení

Dobrý den,
bohužel jiné řešení mne nenapadá. Výkonové ztráty jiných regulátorů budou obdobné.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 25.05.2015 v 15:13
regulace

dobrý den, mám problém. Drtič větví má 1600w/2800 otáček, mám elektrocentrálu Výkon motoru - maximální (kW/HP)4,8 / 6,5, Výkon (max./trvalý)-e-centrály (kW) 2,2/2.
Při zapnutí drtiče dochází k vyhození ochrany. Můžete poradit, jak docílit toho, abych mohl drtič používat? Nějaká regulace otáček ( výkonu) drtiče?
Děkuji
Kapitan

Príspevok vložil: Zdeněk Kapitan
dňa: 7.04.2015 v 12:22
RE: regulace

Dobrý den,
neuvádíte o jaký typ motoru se jedná. Tento regulátor lze použít pouze pro komutátorové motory. Doporučil bych použít níže uvedený omezovač náběhového proudu, který by měl pomoci. Případně softstarter, pokud by omezovač byl nedostatečný.
www.conrad.cz/omezovac-nabehoveho-proudu-612-44-16-a-3680-w.k622412
www.conrad.cz/starter-peter-electronic-sas-5-5-230-400-v-ac.k198911

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 8.04.2015 v 16:10
Regulace otáček

Dobrý den. Prosím o sdělení, zda vámi uváděný regulátor, je možno použít pro komutátorový serivý elektromotor, výkonu cca 400W, 220V, kterým bych chtěl regulovat otáčky malého soustruhu, tedy zda bude mít motor dostatečný kroutící moment i při malých otáčkách. Děkuji za odpověď.

Príspevok vložil:  Bohumil Kousalík
dňa: 28.04.2014 v 16:18
RE: Regulace otáček

Dobrý den,
je mi líto, ale bohužel nedokáži odpovědět. To je otázka pro odborníka na motory.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 30.04.2014 v 11:02
Dotaz na princip regulace

Dobrý den,
je tento regulátor spínaný v nule ?
Děkuji za odpověď

Príspevok vložil: Petr Kaiser
dňa: 14.04.2014 v 08:27
RE: Dotaz na princip regulace

Dobrý den,
jedná se o standardní triakový regulátor, který nespíná v nule.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 15.04.2014 v 13:03
Dotaz

Dobrý den.Mužu tento regulator použit na motorek ventylatoru 0,18kW 220V,2800 otacek.Nebo mužete nabidnout jinou alternativu.Děkují předem

Príspevok vložil: Ivan
dňa: 3.09.2013 v 09:32
RE: Dotaz

Dobrý den,

ano, tento regulátor můžete použít.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 3.09.2013 v 17:27
Dotaz k použití regulátoru otáček - výkonu

Přeji hezký den!
Prosím o sděleni, zda můžu použít tento " Regulátor výkonu" při zda máte v sortimentu nějaký typ regulátoru, který by danémuzabudování chladiče pro napájení a regulaci otáček komutátorového motoru o příkonu cca 1500 W. V kladném případě prosím o sdělení jaký typ chladiče bych měl k tomuto regulátoru objednat. V případě, že by toto řešení nevyhovovalo prosím o sdělení, zda máte v sortimentu jiný typ regulátoru. Velmi děkuji za pomoc a podporu.Grygarčík

Príspevok vložil:  Grygarčík Helmut
dňa: 8.03.2013 v 17:42
RE: Dotaz k použití regulátoru otáček - výkonu

Dobrý den,

mohu Vám nabídnout tento regulátor:

www.conrad.cz/regulator-vykonu-230v-ac-conrad-vystup-400-va-max-2760-va-modul.k191343

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 11.03.2013 v 10:20
regulace otacek ventilatoru

dobry den. je mozne s timto ovladat i ventilator s kondenzatorem 220v a 140w ? predem dekuji za radu.

Príspevok vložil: Marek
dňa: 14.12.2012 v 15:51
RE: regulace otacek ventilatoru

Dobrý den,

bohužel, tento regulátor není pro tento typ motoru vhodný.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 17.12.2012 v 09:03
Ovládání termistorem

Dobrý den, je u tohoto regulátoru možná regulace termistorem (řízení výkonu topení podleskutečné teploty). Děkuji za odpověď

Príspevok vložil: Roman
dňa: 5.12.2012 v 21:35
RE: Ovládání termistorem

Dobrý den,
pricipiálně to lze, pokud budou správně navržené hodnoty součástek a výkonu topení.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 6.12.2012 v 15:25
Regulace otáček

Dobrý den!
Mohu použít tento výkonu regulátor řídit rychlost pro jednoho elektromotoru 380 V 1,5 kw 4 A?
Děkuji!

Príspevok vložil: Marek
dňa: 9.04.2012 v 10:25
RE: Regulace otáček

Dobrý den,

nikoliv, max. dlouhodobě regulovatelný výkon je 60VA při 230V/AC.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 10.04.2012 v 11:15
RE: RE: Regulace otáček

omlouvám se, měl jsem samozřejmě na mysli 600VA.
MK

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 10.04.2012 v 11:16

Hodnotenie výrobku: Regulátor výkonu 230 V/AC

Regulátor výkonu 230 V/AC
Priemerné hodnotenie zákazníkov:
5
Jméno:
Komentár:

Kliknite na počet hviezdičiek pre hodnotenie
Najviac hviezdičiek = najlepšie hodnotenie

Spoločnosť Conrad Electronic si vyhradzuje právo zmazať hodnotenia, ktoré sa nevzťahujú priamo k danému výrobku, komentujú iba cenu výrobku, sú v nich použité hrubé výrazy, sú zámerne nepravdivé, alebo sú v nich použité odkazy na cudzie stránky.

5.0

jednoduché zapojení

Plusy
kompaktní výrobek pro vestavbu do přístroje - krabičky

Podobné alterntívne vyrobky

Detailné porovnanie
Produkt
 
Stav:
Výstupný výkon
Výstupný výkon
Produkt Regulátor výkonu 230 V/AC Regulátor výkonu 230 V/AC
5
23,90
Regulátor výkonu 230 V/AC Regulátor výkonu 230 V/AC
5
16,56
 
Stav Skladom Skladom
Výstupný výkon 600 VA 2760 VA
Výstupný výkon 600 W 400 W

Zákaznici, ktorí si objednali tento výrobok, súčasne zakúpili

Z našich recenzií a testov

WunderBar - Ponorte sa do vývoja Android a iOS aplikácií
WunderBar - Ponorte sa do vývoja Android a iOS aplikácií

Štartovacia sada bezdrôtových modulov WunderBar IoT (Internet of Things) obsahuje celkom šesť bezdrôtových modulov a jeden centrálny modul. Jednotlivé moduly sú v skutočnosti malé chytré senzory, ktoré s centrálnym modulom komunikujú bezdrôtovo cez Bluetooth. Bezdrôtová technológia BLE (Bluetooth Low Energy) dovoľuje modulom navzájom komunikovať bez prepájania vodičov a pri veľmi nízkej spotrebe.

Prečítať celý článok
Zatvoriť
Poslať produkt e-mailom
Regulátor výkonu 230 V/AC
Regulátor výkonu 230 V/AC
Odkaz pre príjemcu:
Zatvoriť
Sledovanie produktu
Regulátor výkonu 230 V/AC

Cena produktu Regulátor výkonu 230 V/AC je aktuálne 23,90 €. Postrážte si pokles ceny produktu zadaním svojej e-mailovej adresy a ceny. Akonáhle cena produktu klesne pod Vami stanovenú hranicu, pošleme Vám e-mail.

Pre komfortnejšie prehliadanie nášho eshopu používame cookies. Prechádzaním webu súhlasíte s ich používaním.

Conrad Electronic