Limitované slevy
Limitované slevy
Vianočnýrozcestník

Vypínač autobaterie

Obj.č.: 854888
Výrobca: BI Automotive BI Automotive
Vypínač autobaterie
Celkom k náhľadu 3 obrázkov
Vaša cena bez DPH:17,34 €
Vaša cena s DPH:20,81 €
Hodnotenie produktu: hodnotiť
Dostupnosť: Výrobok sa už nepredáva

Tento produkt nie je v predaji. V tejto chvíli nie je známe, či bude naskladnený. Ak u tohto produktu zanecháte svoju e-mailovú adresu, budeme Vás informovať, akonáhle bude produkt k dispozícii.

Jednoduchým otočením tlačidla prerušuje celkový prúdový kruh: zabraňuje vybíjaniu batérii, elektrickým požiarom, neželanej prevádzke atď. S poistkou na ďalšiu prevádzku hodín, alarmu a programonia.

Porovnať s iným vyrobkom Technické parametre

Zaťažiteľnosť (max.)100 A
VyhotovenieZastavenie batérie
Prevádzkové napätie12 V

Vybavenie

  • Vhodné pre 6 až 24 V (100 A)

Súvisiace produkty:

Technické otázky a diskusia k výrobku "Vypínač autobaterie"

Vypínač autobaterie
Obj.č.: 854888
Meno:E-mail:
E-mailová adresa nebude zverejnená.
Nádpis príspevku:
Váša otázka:
Spoločnosť Conrad Electronic si vyhradzuje právo zmazať otázky, ktoré sa nevzťahujú priamo k danému výrobku, komentujú cenu výrobku, sú v nich použité hrubé výrazy, sú zámerne nepravdive, alebo v nich sú použité odkazy na cudzie stránky.
Máte otázku k návodu? Kontaktujte priamo našich technikov na .
Počet príspevkov:
 
Meno*:E-mail *:
Adresa nebude zverejnená.
Nádpis príspevku *:
Dotaz/otázka *:
* Povinné položky
Jsem spokojen ...

Mám neustále problém s vybíjením aku u 911/996 ... Tento odpojovač to vyřešil, i když se musí pod kapotu, nevadí mi to ...

Príspevok vložil: Radim
dňa: 11.09.2016 v 15:42
Odpovedať
fukce

Dobry den jak presne funguje odpojeni koleckem,po otoceni se dil rozdeli na dva ,nebo jak dojde k preruseni proudu kdyz je cely dil ze zeleza,vodivy,kolecko je sroub nebo jak to funguje?

Príspevok vložil: Pettr
dňa: 17.12.2015 v 18:50
Odpovedať
RE: fukce

Dobrý den,

díl se nerozdělí na dva. Po otočení hmatníku se fyzicky vyosí vodivý element, čímž dojde k přerušení toku proudu.

S pozdravem

Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 18.12.2015 v 09:58
Odpovedať
dotaz (žádost)

Dobrý den. Před několika dny jsem sii od Vás koupil Odpojovač autobaterie
BI Automotive,6až24V.Tento odpojovač má pojistku 30A 250V.Tuto pojistku bohužel nemohu nikde sehnat.Dostupné pojistky jsou maximálně
25A 250V.Bylo by možné tuto pojistku u Vás koupit?Prosím poraďte mi.
Měl bych zájem o 5 až 10 kusů tohoto výrobku.Předem Vám děkuji za
odpověď. Chmela
e-mail: chmelovi@email.cz
Mobil: 778200126

Príspevok vložil: Miloslav Chmela
dňa: 6.11.2015 v 11:48
Odpovedať
RE: dotaz (žádost)

Dobrý den

Pojistku k tomuto produktu najdete v kategorii: Související produkty v pravém okraji stránky.
zde: www.conrad.cz/jemna-pojistka-eska-rychla-140033-32-v-30-a-sklenena-trubice-6-3-mm-x-32-mm.k527684

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 6.11.2015 v 16:34
Odpovedať
Jak "Odpojvač autobaterie BI Automotive" vidím já.

Po přečtení údajů a informací dostupných na tomto webu se domnívám, že použití tohoto zařízení může mít několik úskalí.
Po každém odpojení baterie se u novějších vozidel mohou např.: vymazat z paměti řídící jednotky motoru informace o případných chybách v činnosti motoru a jeho příslušenství, snímačů různých veličin atd., rozhodí se nastavení hodin, podle typu autorádia se často zruší naladění a uložení stanic v autorádiu, atd. U moderních vozidel je již dnes po připojení baterie často nutno přihlašovat baterii do řídící jednotky pomocí servisní diagnostiky. Jinak by se mohlo stát, že vozidlo bude trvale hlásit poruchu baterie, elektrická výbava vozu bude fungovat v omezeném rozsahu atd. Nebo dokonce vozidlo nebude fungovat vůbec a bude nutný zásah kompetentního autoservisu.
Tomu je možno vyhnout se použitím bypasu s pojistkou. Ale v tom případě neochráníte baterii před vybíjením elektrickými zařízeními, která v moderních vozidlech fungují a tedy musejí být napájena z baterie i ve stand-by stavu vozidla. Pojistka bypasu jistě v pohodě snese tyto vybíjecí proudy v řádech stovek mA.
Pokud se rozhodnete pro koupi tohoto zařízení, lze u moderních vozidel vřele doporučit jeho montáž svěřit odborníkům, kteří již při jeho zapojování do elektroinstalace budou schopni zajistit zálohu napájení elektrických systémů vozidla. Jinak hrozí již při jeho montáži výše uvedené potíže.

Príspevok vložil: Milan Losa
dňa: 21.03.2015 v 17:34
Odpovedať
RE: Jak "Odpojvač autobaterie BI Automotive" vidím já.

Dobrý den,
jak jsem již uvedl níže, k žádnému vymazání důležitých údajů z řídicích jednotek vozu odpojením akumulátoru nedojde. Bypass je možné použít pro proudy řádu 10 - 20 A, např. kvůli centrálnímu zamykání. Opět platí, jak uvádíte, pokud si není někdo jistý použitím výrobku, mě by se poradit s odborníky...

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 23.03.2015 v 15:03
Odpovedať
smysluplnost umístění

Uvažuji nad scénářem: Použiji tento výrobek k zabezpečení vozu (znemožnění zapalování). Uplatní se to tehdy, když lupič překoná ostatní zabezpečovací prvky (alarm), dostane se do vozu schopen pokusit se o start. Při něm zjistí, že baterie neslouží. Předpokládám, že bude pokračovat nahlédnutím pod kapotu, kde tento spínač objeví. Tím de facto ztrácí význam jiný než zdržovací. Bylo by smysluplnější jej umístit na neznámé místo, tedy nikoliv svorkovat přímo na baterii. Nebo ne?

Príspevok vložil:  V. Pergl
dňa: 26.11.2014 v 00:48
Odpovedať
RE: smysluplnost umístění

Dobrý den,
to už samozřejmě záleží na Vás, kam si odpojovač umístíte. Což vzhledem průřezu vodiče a nutnosti izolování bude poměrně náročnější. Kouzlo odpojovače je právě v jednoduché montáži. Nicméně, aby zloděj překonával několik překážek najednou, se mi jeví jako velmi nepravděpodobné...

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 27.11.2014 v 11:45
Odpovedať
RE: smysluplnost umístění

Ako asi bude fungovat alarm, ked bude odpojena bateria?
100A zatazitelnsot je mala. Pri starte dieseloveho 2litra je startovaci prud nasobne vacsi.

Príspevok vložil: Radovan Jani
dňa: 8.01.2015 v 16:02
Odpovedať
RE: RE: smysluplnost umístění

Dobrý den,
funkce napájení alarmu a dalších palubních systémů je řešena překlenovací pojistkou, to platí pro případ zabezpečení vozu. Uváděných 100 A je maximální trvalý proud, krátkodobě startovací proud samozřejmě odpojovač snese.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 12.01.2015 v 16:35
Odpovedať
Odpojovač naprd!

Doslova a do písmene. Je pochopitelné, že stále někdo vymýšlí cokoliv, co by se dalo prodávat a obchodník bere všechno co by se dalo prodávat. Odpojovače se montovaly skrytě coby zabezpečovací prvek a zároveň prevence před nečekanými zkraty a následnými riziky požárů. To ale bylo v dobách automobilů s minimem elektroniky ve výbavě. Při současné výstroji automobilů je takovéto zabezpečení problematické. Až jen představa, že musím neustále otevírat kapotu, je úděsná. Podle mne si tohle koupí jen hlupák. Ale ostatně právě pro pro takové to autor vymyslel a následně přetavil v zisk.

Príspevok vložil:  F.Beneš
dňa: 12.10.2014 v 22:48
Odpovedať
RE: Odpojovač naprd!

Dobrý den,
Váš názor nesdílím. Jsou případy, kdy odpojovač bude k užitku. Souhlasím, že každodenní používání je dosti nepraktické. Ale například pokud auto nebudete delší dobu používat, můžete jej jednoduše zabezpečit či úplně odpojit akumulátor.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 14.10.2014 v 17:07
Odpovedať
RE: Odpojovač naprd!

To bych netvrdil. Přítelkyně má auto u kterého se nějakým záhadným způsobem neustále vybíjí baterka. Tři mechanici nepřišli ma to co to je. A hle je tu něco relativně jednoduchého a účinneho proti tomu. Tak proč ne?

Príspevok vložil:  JOSEF
dňa: 27.11.2014 v 23:44
Odpovedať
RE: RE: Odpojovač naprd!

Přečtěte si prosím pořádně popis-návod. Pokud má Vaše přítelkyně vozidlo, které je mladší jako ona :-), tak si po každém odpojení baterie např.: vymaže z paměti řídící jednotky motoru informace o případných nenormálnostech v činnosti motoru a jeho příslušenství, snímačů různých veličin atd., rozhodí si nastavení hodin, podle typu autorádia často zruší naladění a uložení stanic v autorádiu, atd. atd. Nedej bože, aby měla moderní vozidlo, kde je již dnes po připojení často nutno přihlašovat baterii do řídící jednotka pomocí servisní diagnostiky. To by se jí mohlo stát, že vozidlo bude hlásit poruchu baterie, elektrická výbava vozu bude fungovat v omezeném rozsahu atd. atd. Pokud použije bypas s pojistkou, tak bude tam, kde je teď. Baterie bude vybíjena jako dosud. Radím zařízení nekupovat a najít si autoelektromechanika, který rozumí své práci. Řekl, či dokonce napsal některý z těch třech mechaniků, jakým proudem je baterie ve vozidle v klidu vybíjená? Měřili tuto hodnotu hned, nebo až po několika minutách, kdy elektronika vozu skutečně přejde do stand-by stavu (podle typu vozu)? Je nutno v prvé řadě řešit příčiny problémů.

Príspevok vložil:  Milan Losa
dňa: 21.03.2015 v 16:46
Odpovedať
RE: RE: RE: Odpojovač naprd!

Dobrý den,
neodsuzujte výrobek, který zrovna Vy nepotřebujete. Je mnoho případů, kdy se může odpojovač hodit. Vaše katastrofální scénáře nejsou také tak docela pravda. Odpojením akumulátoru se z řídicích jednotek vozu nevymažou žádné důležité údaje! Obvykle dojde k vynulování hodin, ztratí se provozní data z palubního počítače (spotřeba, denní počítadlo apod.) a vymaže se paměť rádia. Je ale pravda, že v tomto případě nestandardního odběru proudu by se měla řešit spíše příčina problému, ale pokud neznáme okolnosti nelze soudit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 23.03.2015 v 14:35
Odpovedať
RE: RE: Odpojovač naprd!

Pokud se vám vybíjí baterie při delší odstávce například stálým odběrem autorádia, které vyhledává telefon pomocí Bluetooth, nebo alarm, centrál atd., tento odpojovač vám nepomůže. Vše funguje a dál vybíjí baterii pomocí bypassu. V podstatě se nejedná o odpojovač baterie, ale pojistku proti nežádoucímu startu vozidla. Pokud si nevzpomenete, že je tento "odpojovač" odpojen, nasednete, zapnete klíček, kontrolky se rozsvítí přes bypass a pokusíte se startovat, můžete pomalu začít programovat klíček, stahovačky, autorádio ...... Sdílím tedy stejný názor - k ničemu .....

Príspevok vložil: francoise
dňa: 15.12.2015 v 07:44
Odpovedať
RE: RE: RE: Odpojovač naprd!

Dobrý den,

výrobek má samozřejmě svá omezení, a pokud je stálý menší odběr, toto zařízení nepomůže. Nicméně jedná se odpojovač, neboť otočením hmatníku se dá akumulátor snadno odpojit. Pojistka může být osazena nebo nemusí. Argument že je výrobek "k ničemu" nesdílím. Praktické využití toto zařízení zřejmě nachází, neboť se velmi dobře prodává a nevrací se. Mezi lidmi je kupříkladu spousta veteránů/youngtimerů které jezdí sporadicky a pro ně má takovýto výrobek velký přínos.

S pozdravem
Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 16.12.2015 v 11:35
Odpovedať
RE: RE: RE: RE: Odpojovač naprd!

Dobrý den pane Bartáku.
Pokud je tento výrobek osazen pojistkou, nejedná se o odpojovač, ale zabezpečení proti startu vozidla. Pokud je bez pojistky, skutečně odpojí autobaterii, ale to bych majitelům novějších aut určitě nedoporučoval.
Velmi dobře se prodává, jelikož umíte krásně obalamutit lidi. Toť vše ....
Na toto již nemusíte reagovat
S pozdravem francoise.

Príspevok vložil: francoise
dňa: 16.12.2015 v 11:48
Odpovedať
Naučte se konečně správně česky a necpěte nám německý šrot

Můžete mi nějak logicky vysvětlit, proč je to vypínač a ne třeba odpojovač? Baterii (akumulátor) nelze nijak myslitelně vypnout - to můžete spotřebič, třeba žárovku, ventilátor atd., ale ne baterii! Je vidět, že jen "tupě" překládáte a nedokážete se nad tím zamyslet.. a to přitom stačí fyzika sedmé třídy základní školy.

Príspevok vložil:  Kolouch
dňa: 3.10.2014 v 09:29
Odpovedať
RE: Naučte se konečně správně česky a necpěte nám německý šrot

Dobrý den,
ano, máte pravdu, některé popisy / překlady jsou technický nepřesné, stává se to. Co na tom chcete vysvětlovat. Děkujeme za upozornění.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 6.10.2014 v 14:42
Odpovedať
Pojistka

Musí být pojistka vždy připojena, nebo ji lze odpojit, pokud je auto odstaveno v garáži na delší dobu, aby se baterie nevvybíjela (provoz hodin aj. není v takovém případě nutný)?

Príspevok vložil:  Petr
dňa: 6.09.2014 v 12:14
Odpovedať
RE: Pojistka

Dobrý den,
pojistka být zapojena nemusí. Slouží pouze právě pro zálohování hodin a dalších jednotek.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 8.09.2014 v 12:50
Odpovedať
Vo co de ?

Která z těchto vašich tvrzení se blíží skutečnosti ?
Podle mě se vzájemně popírají. Jsem z toho jelen.

- 1. Brání vybití baterie.
- 2. Se zajištěním dalšího provozu hodin, alarmu a programování.
- 3. Při použití pojistky nedochází k ochraně baterie před vybitím.

Príspevok vložil:  Jenda
dňa: 25.06.2014 v 02:58
Odpovedať
RE: Vo co de ?

Dobrý den,
přečtete-li si příspěvek mého kolegy níže, snáze pochopíte, jak toto zařízení funguje.
Jinými slovy brání vybití akumulátoru velkým proudem, např. v případě závady, popř., vzhledem k vysokému odběru proudu při nastartování, brání i nastartování vozidla, nicméně ve vozidle je řada systémů (druhy a četnost se liší dle typu a výbavy vozidla), které spotřebovávají malý proud a které je žádoucí tímto zařízením nevyřadit z provozu, např. alarm, přijímač centrálního zamykaní, apod. neberte mě prosím doslovně a z toho důvodu je implementováno přemostění v podobě slabého kabelu s pojistkou, který zajistí funkčnost takovýchto spotřebičů ve vozidle i poté, co dojde k "silovému" odpojení hlavního přívodu od autobaterie, pomocí vypínače.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 26.06.2014 v 12:36
Odpovedať
Odpojí vypínač autobatérie aj TVRDÝ skrat?

Dobrý deň prajem, mal by som dotaz, či je možné týmto odpínačom odopnúť tvdý skrat autobatérie (ktorý vznikol na štartéri)?
Stalo sa mi na Octavii II 1.9TDI 77kW, že počas jazdy na diaľnici vznikol tvrdý skrat v štaréri Bosch. Štartér je jediný elektospotrebič, ktorý nie je pre veľkosť štartovacieho prúdu chránený nadprúdovou tavnou poistkou. Auto za jazdy zhaslo, napätie išlo na nulu. Nedokázal som tým pádom otvoriť zadný kufor, ktorý má elektrický zámok, kde som mal nástrčkový klúč na odpojenie autobatérie a hasiaci prístroj. Keďže vozím v kufri psa, mám tam pevnú mrežu a teda nijako som sa nevedel dostať do kufra. Batéria vyvrela, káble boli horúce ... požiar naštastie nevznikol, ale nebolo od neho ďaleko. Ak by sa mi táto porucha mala znova zopakovať, tento odpínač by mohol? byť vhodným riešením na rýchle odpojenie skratu akumulátora. Vopred ďakujem za odpoveď.

Príspevok vložil:  Lubo
dňa: 21.05.2014 v 16:21
Odpovedať
RE: Odpojí vypínač autobatérie aj TVRDÝ skrat?

Dobrý den, tento vypínač by situaci patrně pomohl částečně vyřešit. Otočením knoflíku se přeruší hlavní přívod proudu, který je pak nucen téct přes slabý vodič s pojistkou. Pokud bude velký odběr (jako např. váš zkratovaný startér, pojistka se přepálí, a přeruší se napájení do celého vozidla. V tom případě se ale stejně nedostanete do zavazadlového prostoru vozidla. S pozdravem Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 22.05.2014 v 09:12
Odpovedať
Rozměr připojovacího kolíku baterie

Údaj, že je vypínač vhodný pro baterie 6 až 24 V je příliš vágní. Prosím o doplnění průměru kolíku na který se dá vypínač připojit. Pojistku nepotřebuji.
S pozdravem,
Otakar Koutský
604280036

Príspevok vložil:  oky
dňa: 28.06.2013 v 21:38
Odpovedať
RE: Rozměr připojovacího kolíku baterie

Dobrý den,
vypínač je určen na běžné autobaterie se svorkami o průměru 18 mm.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 1.07.2013 v 13:46
Odpovedať
pojistka

Dobrý den, zakoupil jsem si u Vás vypínač autobaterie. Dotazoval jsem se u Vás, zda se nechá tato pojistka, která je u vypínače jistící, v případě jejího přepálení běžně zakoupit. Jedná se o trubičkovou pojistku 30A. Vaše odpověď byla, tato pojistka se nechá běžně zakoupit. Jak je možné že jsem objel tři prodejny zaměřené na elektro sortiment a uvedenou pojistku jsem nesehnal. Vámi přiložený návod velmi precizně popisuje záruční podmínky, ale typ pojistky tam nenajdete. U Vás v nabídce jsem ji také nenašel. S pozdravem Duchoslav J.

Príspevok vložil:  duchoslav.jiri@seznam.cz
dňa: 4.02.2013 v 17:47
Odpovedať
RE: pojistka

Dobrý den,
pojistka může mít i nižší hodnotu proudu, ale takovou, aby nedošlo k jejímu přepálení při otevírání vozidla. Nicméně 30 A pojistku máme v sortimentu pouze s rychlou charakteristikou, vhodnější by byla pomalá.
www.conrad.cz/super-rychla-pojistka-6-4-x-31-mm.k550493

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 5.02.2013 v 15:03
Odpovedať
doaz na vypinac aku

Dobry den! mam zajem o tento produkt! Znamena,ze pri pouziti prilozene pojistky dojde po rozepnuti aku,ze pristroje nastavene pujdou napr.hodiny atd,ale po nastartovani se prepali pojistka? anebo pred kazdym startem ji budu muset vyndat ze slotu?!Dekuji za reakci a s jakou pojistkou tento rozpinac dodavate?

Príspevok vložil: Hradilik
dňa: 1.02.2013 v 10:53
Odpovedať
RE: doaz na vypinac aku

Dobrý den,

vypínač funguje tak, jak píšete, s tím rozdílem, že ji nemusíte před startem demontovat, tím, že otočíte knoflíkem kvůli připojení autobaterie, dojde k přemostění pojistky. Zatížitelnost pojistky není výrobcem předepsána, předpokládám max. 10A.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 1.02.2013 v 15:55
Odpovedať
Zataaitelnost

Uvadzate, ze prudova zatazitelnost je max 100A, avsak pri startovani auta prechadza kratkodoby prud az 200 A. Vydrzi tento vypinac taku vysoku, kratkodobu prudovu zataz?
Dakujem za odpoved.

Príspevok vložil:  Mrtin Mandák
dňa: 23.01.2013 v 09:18
Odpovedať
RE: Zataaitelnost

Dobrý den,
uvedené max. zatížení 100 A je trvalé. Vypínač je na startování dimenzován.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 24.01.2013 v 08:41
Odpovedať
Dotaz ohledně pojistky u vypínače.

V případě přepálení jistící pojistky, je nutné tuto pojistku vyměnit a lze ji běžně zakoupit, nebo je nutné ji objednat ve Vaší prodejně.

Príspevok vložil:  Duchoslav Jiří
dňa: 17.01.2013 v 15:42
Odpovedať
RE: Dotaz ohledně pojistky u vypínače.

Dobrý den,
jedná se o běžnou trubičkovou pojistku.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 18.01.2013 v 10:04
Odpovedať
Novější modely aut

Dobrý den, zajímalo mě, jestli se použitím tohoto vypínače autobaterie u novějších modelů aut např. bmw 323i r.99. nedochází k poškozením počítačové jednotky u aut např., novější auta si pamatuji styl jízdy a tím že dochází k vypínání a zapínání dochází k mazání spotřeby. V servise mi bylo řečeno, že to prý po několika vypnutí a zapnutí může autu zvednou spotřebu.

Príspevok vložil:  Ondřej
dňa: 10.11.2012 v 21:16
Odpovedať
RE: Novější modely aut

Dobrý den,
úplným odpojením akumulátoru se mohou některé údaje z pamětí řídicích jednotek vozidla vymazávat. Pokud nebude akumulátor odpojovat 10x denně, ale pouze při delší odstávce vozidla, k poškození jednotek nedojde. Pokud vypínač chcete instalovat kvůli možnému odcizení vozu, je možno jej překlenout pojistkou právě kvůli zabezpečení napájení řídicích jednotek. V případě pokusu o nastartování, při vypnutém vypínači, dojde k přepálení pojistky a je znemožněno nastartování vozidla.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 12.11.2012 v 12:17
Odpovedať
HaHa Vaše předražený ceny

V Anglii se toto úprodává za 5 liber (150 CZK)
myslíte si, že jsou češi blbci ?

Príspevok vložil: Karel Babače
dňa: 11.10.2011 v 16:36
Odpovedať
RE: HaHa Vaše předražený ceny

Dobrý den,

v Británii se prodává mnoho věcí levněji než u nás a naopak a rozhodně si nemyslím, že by to mělo znamenat to, že jsou Češi to, na co se ptáte.
Nicméně, pro porovnání přikládám odkaz na britský Conrad, jednoduše si lze spočítat, že jsou na tom naši zákazníci u tohoto výrobku o třetinu lépe než Ti britští.

www2.conrad-uk.com/goto.php?artikel=854888

s pozdravem

Michal Kovalčík



Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 12.10.2011 v 09:10
Odpovedať
info@danacz.cz

dobrý den
nerozumím následující větě v návodu:
Vypínač má pojistku pro zajištění
dalšího provozu hodin, alarmu
a programování.
A- buď jde o jednoduché přemostění s tavnou pojistkou xxx A, která se při pokusu o startování přepálí a je ji nutno vyměnit
B- nebo jde o elektronickou pojistku, která nepropustí víc proudu než xxxA a není třeba ji po pokusu o start vyměňovat
je správně A, B, nebo je to jinak (C)?
děkui za odpověď

Príspevok vložil: Nový
dňa: 9.08.2011 v 17:07
Odpovedať
RE: info@danacz.cz

Dobrý den,
po odpojení baterie dochází k vymazání některých údajů v přístrojích instalovaných ve vozidle, které vyžadují trvalé napájení, dále budou nefunkční některé systémy, jako je autoalarm, hodiny a jiné. Aby tyto systémy byly funkční, je možné vypínač přemostit pojistkou, která zabezpečí požadované napájení. Avšak při pokusu o nastartování dojde k přepálení této pojistky, takže vypínač plní ochrannou fukci proti krádeži. Tato pojistka může být tavná, při aktivaci se zničí nebo existují tzv. elekronické, které při nadproudu zvětší svůj elektrický odpor a tím omezí maximální proud přes tuto pojistku, tzn. nelze nastartovat. Po snížení proudu, opět pojistka funguje, tzn. propouští proud nižší než je nominální hodnota pojistky. Napájení pro zálohování je tak zabezpečeno aniž by se pojistka musela vyměnit. Ovšem při použítí pojistky nechochází k ochaně baterie před vybitím.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 10.08.2011 v 09:08
Odpovedať
RE: info@danacz.cz

Jojo, pokud zapomenete zapnout a budete startovat, tak se pojistka přepálí....

Príspevok vložil: Karel Babače
dňa: 11.10.2011 v 16:10
Odpovedať

Hodnotenie výrobku "Vypínač autobaterie"

Vypínač autobaterie
Priemerné hodnotenie zákazníkov:
3.92857
Jméno:
Komentár:

Kliknite na počet hviezdičiek pre hodnotenie
Najviac hviezdičiek = najlepšie hodnotenie

Spoločnosť Conrad Electronic si vyhradzuje právo zmazať hodnotenia, ktoré sa nevzťahujú priamo k danému výrobku, komentujú iba cenu výrobku, sú v nich použité hrubé výrazy, sú zámerne nepravdivé, alebo sú v nich použité odkazy na cudzie stránky.

5.0

šetření baterie proti vybití, snadná montáž, snadná obsluha...

Plusy
Už před časem jsem si odpojovač koupila a tentokrát jsem ho koupila i pro něteř, budu jí ho montovat do osobáku, je to dobrá věc co šetří baterii při dlouhém stání vozidla.

Mínusy
nemám výhrady

1.0

Jednoduše obyčejný vypínač akumulátoru, nic víc. Ten kabel s pojistkou je úplně k ničemu, protože právě přes něj se bude přenášet klidový odběr menších spotřebičů a tím i vybíjet aku. Dále při nabíjení aku není nutné (spíš není ani vhodné) svorky odpojovat jak se pořád někdo mylně domnívá, pouze se tím vymažou hodnoty z řídících jednotek a to může u novějších aut být hodně zlé!!

4.5

vyhovuje.

3.5

Docela šikovná záležitost pro majitele standardních autobaterií. Pro menší vozítka a menší baterie se však nedá namontovat bez nějaké redukce na pin.
Odpojení/připojení se provádí otočením horního kolečka, které ale není nijak zaaretovatelné. Obávám se, aby se vlivem otřesů při jízdě obvod nerozpojil.

Plusy
Velice jednoduchá montáž.
Účinné odpojení baterie.
Kvalitní a robustní provedení.

Mínusy
Není vhodné pro autobaterie s menším průměrem připojovacích pinů.

3.5

ok

5.0

Dlouho jsem o něčem podobném uvažoval, ale takto jednoduché řešení mne nenapadlo, takže "palec nahoru" autorovi! Navíc ten kablíkový "bypass" s pojistkou zvyšuje využitelnost o určitý zabezpečovací prvek. Manipulace s vypínačem je prostá, povolením knoflíku se šroubem baterii odpojíte, utažením připojíte.
Ihned jsem vypínač nainstaloval, jde o záležitost několika minut - pokud máte po ruce patřičný montážní klíč. Montáž, podle mne, zvládne každý, kdo umí zvednout kapotu motoru.
Já vypínač používám hlavně při delší odstávce vozu, ale i při nabíjení (dobíjení), protože nabíjecí proud neteče do 'budíků', ale jen do baterky (pak samozřejmě je nutné mít rozpojený i kablík s pojistkou).
Koupi bych s klidem doporučil každému, kdo se o svůj vůz trochu stará a považuji tuto věcičku za kvalitní a vtipný výrobek. Cena mi, v tomto ohledu, připadá přiměřená.

Plusy
robustnost a jednoduchost provedení i funkce = spolehlivost

5.0

Vše naprosto v pořádku, cena vyšší ale dobře zpracováno, a jednoduché ovládání.

Zákaznici, ktorí si objednali tento výrobok, súčasne zakúpili

Aktuálne prezeraný tovar na www.conrad.sk:

Z našich recenzií a testov

Ušetrite na vykurovaní s programovateľnými termostatickými hlavicami
Ušetrite na vykurovaní s programovateľnými termostatickými hlavicami

Teplo a pohodlie je pre každého človeka veľmi dôležitou súčasťou života. Potrebu tepla pociťujeme obzvlášť teraz v zimných mesiacoch. Náklady na vykurovanie bytových aj nebytových priestorov tvoria však podstatnú časť našich pravidelných výdavkov. Mnoho ľudí preto zvažuje, ako vykurovanie zefektívniť a náklady tak čo najviac znížiť.

Prečítať celý článok
Zatvoriť
Poslať produkt e-mailom
Vypínač autobaterie
Vypínač autobaterie
Odkaz pre príjemcu:
Zatvoriť
Sledovanie produktu
Vypínač autobaterie

Cena produktu Vypínač autobaterie je aktuálne 20,81 €. Postrážte si pokles ceny produktu zadaním svojej e-mailovej adresy a ceny. Akonáhle cena produktu klesne pod Vami stanovenú hranicu, pošleme Vám e-mail.

Pre komfortnejšie prehliadanie nášho eshopu používame cookies. Prechádzaním webu súhlasíte s ich používaním.

Conrad Electronic
Zákaznicka infolinka +421 220 812 508