Detektor úniku plynu Cordes CC-3000

Obj.č.: 751619
Výrobca: Cordes Cordes
Detektor úniku plynu Cordes CC-3000
Celkom k náhľadu 9 obrázkov
Vaša cena bez DPH:35,04 €
Vaša cena s DPH:42,05 €
Hodnotenie produktu: hodnotiť
Dostupnosť: Skladom
Ks:  

Porovnať s iným vyrobkom Technické parametre

Typ detektoraDetektor úniku
DetekovanéButánu · metánu · propán
Napájanie230 V
Vonkajšia šírka85 mm
Vonkajšia výška85 mm
Rozmer, hĺbka35 mm
obsahuje1 ks

Súvisiace produkty

Hlásič výpadku prúdu Protector
Obj.č.: 624418
Hlásič výpadku prúdu Protector
41,27 s DPH
Detektor hladiny vody
Obj.č.: 750201
Detektor hladiny vody
33,94 s DPH

Technické otázky a diskusia k výrobku: Detektor úniku plynu Cordes CC-3000

Diskusia je dostupná len pre registrovaných zákazníkov. Ak chcete vložiť príspevok, prosím prihláste sa.
Počet príspevkov:
 
Meno*:E-mail *:
Adresa nebude zverejnená.
Nádpis príspevku *:
Dotaz/otázka *:
* Povinné položky
detektor zemniho (horlavych plynu) pro domacnost

dobry den,

mame v byte turbo karmu, pro kterou pry není potřeba CO hlasic ale zemniho plynu. Byl by tento výrobek vhodny?

výrobek se pak umistuje do mistnosti, kde je karma?

Príspevok vložil: pavla
dňa: 16.05.2017 v 12:39
RE: detektor zemniho (horlavych plynu) pro domacnost

Dobrý den,
ano pro detekci úniku topných plynů Propan, butan, metan, zemní plyn a svítiplyn je určen právě tento detektor. Správné umístění detektoru v místnosti s plynovým spotřrbičem je popsáno a nakresleno na str.2 v CZ návodu.

s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 17.05.2017 v 14:42
Napájení detektoru

Dobrý den

V návodu k detektoru se píše, že při připojení dodávaného napájecího zdroje není potřeba dbát na správnou polaritu. Přitom na zdroji je jasně označeno plus i mínus. Označení polarity na detektoru je označeno nejasně! Jak to tedy je s připojením zdroje?
Děkuji Bražina

Príspevok vložil: Zdeněk Bražina
dňa: 5.02.2017 v 13:52
RE: Napájení detektoru

Dobrý den,

Polarita napájení není u G3000 rozlišena. Napájecí adaptér je tedy možné připojit na šroubové svorky detektoru libovolně bez závislosti na jejich polaritě.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 6.02.2017 v 14:54
Detektor úniku plynu CC-3000

Jaká je životnost detektoru ?

Príspevok vložil: Milan
dňa: 1.12.2016 v 14:31
RE: Detektor úniku plynu CC-3000

Dobrý den,

Životnost detektoru se odvíjí převážně od životnosti samotného senzoru plynu a u tohoto detektoru je cca 5 let.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 6.12.2016 v 15:54
detektor do obytného auta

Dobrý den, je tento detektor vhodný i do obytného auta? V případě,že ano -jak se zapojuje? V kempu je 220V, ale mimo kemp jen 12V trakční baterie. Děkuji za odpověď a případně za doporučení jiného výrobku. S pozdravem Nejedlý

Príspevok vložil: Jan Nejedlý
dňa: 26.07.2016 v 08:47
RE: detektor do obytného auta

Dobrý den

Samotný detektor je provozován na napájecí napětí 12 V DC. Lze jej tedy připojit na palubní napětí 12 V které se v karavanech běžně vyskytuje. Pokud není k dispozici napětí 12 V, lze detektor provozovat pomocí dodaného adaptéru na síťové napájecí napětí 230 V AC. Jako vhodný detektor do obytného vozu lze tento produkt doporučit.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 27.07.2016 v 10:54
Problém

Dobrý den je tento detektor vhodný i když naše karma je pokažená a produkuje prý desetinásobek oxidu? nebude to furt pípat? Děkuji

Príspevok vložil: Vojta
dňa: 15.04.2016 v 22:43
RE: Problém

Dobrý den,

tento detektor není určen pro detekci Oxidu Uhelnatého, tedy nebude detekovat nic.

Vhodný detektor by byl např. tento:

https://www.conrad.cz/detektor-oxidu-uhelnateho-cordes-cc-4000.k401273?icc=cross-sell&icn=lastviewed

Detektor spouští poplach při koncentraci 50 ppm.

S pozdravem

Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 18.04.2016 v 15:15
Detektor zemného plynu

Dobrý deň!
Ktoré ďalšie ovládače,okrem CC-3000, sú vhodné na detekciu úniku plynu (zemného?) dodávaného do domácností?
Ďakujem!

S pozdravom
Jozef Plank

Príspevok vložil: Jozef Plank
dňa: 8.12.2015 v 22:07
RE: Detektor zemného plynu

Dobrý den,

jedná se např. o tyto produkty - jistě si vyberete:

https://www.conrad.sk/bezdrotovy-detektor-uniku-plynu-koop-freecontrol-metan-propan-butan.k752140
https://www.conrad.sk/detektor-uniku-plynu-do-zasuvky-schabus-es-gx-b1.k752224
https://www.conrad.sk/detektor-uniku-plynu-flammex-fmg-3637-230-v-ac.k1078827
https://www.conrad.sk/detektor-uniku-plynu-do-zasuvky-schabus-es-gx-b2-externy-senzor.k752210
https://www.conrad.sk/detektor-uniku-plynu-schabus-es-gx-a1.k752161

S pozdravem

Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 9.12.2015 v 16:16
Detektor LPG

Dobrý den.

Provozuji auto přestavěné na PLG a pro klid duše uvažuji nad nákupem detektoru tohoto plynu od garáže. Jen tento přístroj vhodný? Popř. můžete, prosím, doporučit nějaký jiný?

Děkuji

Jaroslav Truhlář

Príspevok vložil: Jaroslav Truhlář
dňa: 30.10.2015 v 23:55
RE: Detektor LPG

Dobrý den,
ano, tento detektor je vhodný a mohu jej doporučit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 3.11.2015 v 08:50
Koupelna

Dobrý den,
prosím, jakým způsobem lze řešit signalizaci úniku plynu z karmy v koupelně, kde je vysoká vlhkost?
S pozdravem
Jarka

Príspevok vložil:  Jarka
dňa: 26.04.2014 v 13:49
RE: Koupelna

Dobrý den,
maximální relativní vlhkost pro provoz přístroje může být 95 %. V koupelnách by mělo být do 90 %. Detektor lze tedy použít.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 29.04.2014 v 10:54
detektor Cordes CC 3000

muže být detektor připojen na přívod 12V stř.(AC)

Príspevok vložil:  Petr Šebesta
dňa: 9.04.2014 v 09:24
RE: detektor Cordes CC 3000

Dobrý den,
nemohu potvrdit, ale výrobce předepisuje pouze 12V/DC.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 10.04.2014 v 12:27
Plynový sporák

Dobrý den,
rodiče mají v kuchyni plynový sporák. Již několikrát se stalo, že měli otočený knoflík a plyn unikal. Chci se zeptat, zda by byl vhodný tento detektor,aby je včas varoval? Nebo můžete doporučit jiný výrobek?
Děkuji
Jindra

Príspevok vložil:  Jindra Boušová
dňa: 20.11.2013 v 19:30
RE: Plynový sporák

Dobrý den,
ano, tento přístroj je pro požadovaný účel použití vhodný.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 22.11.2013 v 12:26
Napájení

Dobrý den,
musí být tento detektor napájen ze sítě, nebo jej lze napájet pomocí baterií? Popř. mohl byste mi doporučit nějaký výrobek (myslím detektor úniku zemního plynu), který lze napájet pouze bateriemi?
děkuji
L. Najmanová

Príspevok vložil:  Lucie Najmanová
dňa: 24.09.2013 v 13:37
RE: Napájení

Dobrý den,
ano, tento detektor je napájen ze sítě, na baterie jej nelze provozovat, ještě tak na 12V akumulátor ano. Bohužel, všechny námi nabízené detektory zemního plynu jsou na síťové napětí 230V/AC.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 25.09.2013 v 13:44
Oxid uhelnatý

Detekuje také zvýšenou koncentraci CO? Nebo je třeba mít dva různé detektory?

Príspevok vložil:  Martin
dňa: 18.02.2013 v 19:18
RE: Oxid uhelnatý

Dobrý den,

nikoliv CO detekovat neumí, je třeba zvláštního detektoru, naleznete je v téže kategorii.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 19.02.2013 v 15:14
RE: RE: Oxid uhelnatý

Pane Kovalčíku, v tom Vašem tvrzení bude nějaký zádrhel.
Vzhledem k tomu, že má přístroj detekovat 2 500 ppm svítiplynu a stejně tak metanu
a nikde není uvedeno, že by byl schopen detekovat vodík,
nedává detekce stejného počtu částic u metanu a svítiplynu smysl.
Jde o to, že se jako obvyklý udává podíl metanu ve svítiplynu kolem 10%.
Pokud by tedy přístroj nebyl schopen detekovat CO ani H2, pak by musela být u detekce svítiplynu uvedena hodnota kolem 25 000 ppm a nikoli stejných 2 500 ppm jako u metanu,
jelikož ve zhruba 25 000 ppm svítiplynu se bude vyskytovat kolem 2 500 ppm metanu,
jehož přístroj údajně jako jedinou látku ze svítiplynu detekuje.

Príspevok vložil: BobMB
dňa: 16.09.2013 v 22:21
RE: RE: RE: Oxid uhelnatý

Dobrý den,
detektor je určen pro signalizaci zvýšené koncentrace plynů uvedených v popisu výrobku. Signalizovat zvýšenou koncentraci CO přístroj neumí, na to byl položen dotaz. Takže jaký zádrhel? Jaké senzory jsou u přístroje použity a jakým způsobem jsou vyhodnocovány konkrétní koncentrace nám není známo. To je záležitost výrobce, důležité jsou pro nás a zákazníky vlastnosti a parametry, které deklaruje. Pokud Vás zajímají konkrétní principy měření, kontaktuje přímo výrobce a ne prodejce.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 18.09.2013 v 11:04
RE: RE: RE: RE: Oxid uhelnatý

Vážený pane Vacku,
je mi líto, ale nemohu souhlasit s Vaším názorem, že "důležité jsou pro ... zákazníky vlastnosti a parametry, které deklaruje".
Pro zákazníky je důležité nikoli co výrobce deklaruje, ale jaká je skutečnost, tj. jestli to, co výrobce deklaruje, také tak funguje.
A musím s politováním konstatovat, že pár základních znalostí
(stačí si najít třeba na internetu, co je to svítiplyn, tj. že je to v zásadě směs CH4+H2+CO, přičemž obvyklý obsah CH4 se uvádí v rozsahu 10-25%, někdy i méně)
a prostá trojčlenka (tedy matematika na úrovni druhého stupně základní školy) stačí k tomu, aby každému došlo, že to co deklaruje je buď neúplné
(tj. že musí detekovat i H2 nebo CO, popř. musí CH4 detekovat při řádově nižší koncentraci, než je deklarovaná)
nebo je tvrzení holý fyzikální nesmysl a uváděná detekce svítiplynu od uvedené koncentrace je nepravdivým tvrzením.

Príspevok vložil: BobMB
dňa: 4.10.2013 v 02:18
RE: RE: RE: RE: RE: Oxid uhelnatý

Dobrý den,
pokud něco výrobce deklaruje, pak by to mělo fungovat.
Jen připomenu, že dotaz zněl na "signalizaci" zvýšené koncetrace CO, což přístroj skutečně neumí. Dále připomenu, že nám není známo, jakým způsobem je vyhodnocována koncentrace svítiplynu. Ani jsem nevyloučil, že přístroj H2 nebo CO měří, prostě princip měření nám není znám. Jde o to, že zvýšená koncentrace CO není signalizována.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 7.10.2013 v 10:16
Vhodnost a umístění,počet ks,pro osmipodlažní panelový dům

Dobrý den; jsem technik SVJ, chtěl bych předejít dalšímu Frenštátu p.R. a rád bych věděl kolik, kolik musím zakoupit těchto detektorů pro osmipodlažní objekt a jaká jsou pravidla pro jejich rozmístění a montáž ?.
Děkuji za podání zprávy.
Jiří Jelínek

Príspevok vložil:  Jiří Jelínek
dňa: 17.02.2013 v 13:29
RE: Vhodnost a umístění,počet ks,pro osmipodlažní panelový dům

Dobrý den,

ideální je umístit detektor do každé místnosti, kde se vyskytuje zdroj některého z detekovaných plynů, způsob montáže naleznete v tomto dokumentu:

www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/750000-774999/751619-an-01-cs-Detektor_plynu_hlasic.pdf

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 18.02.2013 v 16:06
KArma

Dobry den, je vhodny tento detektor k uniku plynu z karmy, pripadne nejaky jiny produkt vhodny, karma je v nasem pripade umistena v koupelne
Dekuji za opoved.

Príspevok vložil:  
dňa: 2.11.2012 v 14:26
RE: KArma

Dobrý den,

ano, tento detektor je vhodný pro detekci úniku metanu, propanu, butanu, zemního plynu a svítiplynu.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 2.11.2012 v 17:01
RE: RE: KArma

Myslím, že jste zcela neodpověděl na dotaz, jestli detektor může pracovat v koupelně s relativně vysokou vlhkostí, Josef.

Príspevok vložil:  Josef
dňa: 6.03.2013 v 11:59
RE: RE: RE: KArma

Dobrý den,

omlouvám se, zde je doplnění: Vlhkost okolního vzduchu v místě umístění detektoru nesmí překročit 95%.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 6.03.2013 v 16:11
RE: RE: RE: RE: KArma

Dobrý den,
poprosím o další informaci k problematice umístění v koupelně. Při překročení vlhkosti dojde ke zničení přísroje nebo jen po tuto dobu nebude přístroj správně fungovat.

Děkuji za reakci a přeji krásný den

Radim Válek

Príspevok vložil:  Radim
dňa: 12.03.2013 v 19:17
RE: RE: RE: RE: RE: KArma

Dobrý den,

vyšší vlhkost prostředí by mohla znamenat trvalé poškození výrobku.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 13.03.2013 v 13:40

Hodnotenie výrobku: Detektor úniku plynu Cordes CC-3000

Detektor úniku plynu Cordes CC-3000
Priemerné hodnotenie zákazníkov:
4.85714
Jméno:
Komentár:

Kliknite na počet hviezdičiek pre hodnotenie
Najviac hviezdičiek = najlepšie hodnotenie

Spoločnosť Conrad Electronic si vyhradzuje právo zmazať hodnotenia, ktoré sa nevzťahujú priamo k danému výrobku, komentujú iba cenu výrobku, sú v nich použité hrubé výrazy, sú zámerne nepravdivé, alebo sú v nich použité odkazy na cudzie stránky.

5.0

SUPER výrobek.

5.0

Pocit bezpečí před možným únikem plynu. Produkt doporučuji.

4.5

dobrá cena i funkčnost

Plusy
zkoušela jsem, funguje

Mínusy
ledky trochu moc svítí, slabě vrní, jak nasává vzduch

5.0

Máme ho krátce. Tento výrobek jsem zakoupila na doporučení. Prozatím jsem spokojená.

5.0

Jsem velice spokojeni s přístupem firmy.

Plusy
dodávka do domu

4.5

Splnil moje požadavky

5.0

Jednoduchá detekce plynu. Jednoduchá montáž. Doporučuji tento produkt. Zvuková detekce úniku plynu.

Zákaznici, ktorí si objednali tento výrobok, súčasne zakúpili

Z našich recenzií a testov

Inteligentný bluetooth dverný zámok Danalock
Inteligentný bluetooth dverný zámok Danalock

Nebaví Vás nosiť a neustále hľadať svoje kľúče? Teraz stačí jediný dotyk na Vašom smartphone, tablete alebo tomto inteligentnom zámku. Pohodlné pridelenie prístupu komukoľvek budete chcieť do uzamknutých priestorov zaslaním virtuálneho kľúča (pozvánky) pomocou SMS alebo emailu.

Prečítať celý článok
Zatvoriť
Poslať produkt e-mailom
Detektor úniku plynu Cordes CC-3000
Detektor úniku plynu Cordes CC-3000
Odkaz pre príjemcu:
Zatvoriť
Sledovanie produktu
Detektor úniku plynu Cordes CC-3000

Cena produktu Detektor úniku plynu Cordes CC-3000 je aktuálne 42,05 €. Postrážte si pokles ceny produktu zadaním svojej e-mailovej adresy a ceny. Akonáhle cena produktu klesne pod Vami stanovenú hranicu, pošleme Vám e-mail.

Pre komfortnejšie prehliadanie nášho eshopu používame cookies. Prechádzaním webu súhlasíte s ich používaním.

Conrad Electronic