Môj účet
Môj účet poskytuje prehľad o všetkých vašich osobných údajoch a vašich objednávkach. Získate tak pohodlnú kontrolu nad vašimi nákupnými aktivitami a kedykoľvek môžete spravovať príslušné údaje.

Pripojenie k obchodu OCI/PunchOut
- Pre systémy ERP s podporou OCI/PunchOut,
- osobný OCI obchod pre efektívne procesy nakupovania,
- jednoduché vyžiadanie prístupu k OCI cez "Môj účet".
Prostredníctvom nášho OCI internetového obchodu môžete obsah svojho košíka previesť priamo do systému ERP, ešte než objednávky odošlete. OCI internetový obchod samozrejme prispôsobíme vašim potrebám. Vo vašom internetovom obchode sú vám k dispozícii vaše individuálne ceny a špeciálne pre vás vedené produkty. Môžete tak využiť vlastné procurement systémy k rýchlemu a úspornému vytváraniu objednávok bez toho, aby ste do svojho systému museli importovať objemné katalógové dáta.
- Priamy prístup k celému sortimentu spoločnosti Conrad,
- sortiment Conrad je možné individuálne, vysoko flexibilne a jednoducho nakonfigurovať podľa vašich potrieb,
- integrácia ponuky obchodu cez OCI/PunchOut,
- zobrazenie dostupnosti v reálnom čase,
- výkonné vyhľadávanie produktov,
- všetky ceny podľa vašich individuálne dohodnutých podmienok,
- lepšia obsluhovateľnosť a výkonnosť vďaka využitiu cloudovej technológie založenej na webovom prehliadači.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Moje heslo
| Môj newsletter
|
FAQ - Odpovieme na vaše otázky!
Ako sa môžem zaregistrovať?
- Spustite registráciu,
- vyberte "Koncový zákazník" alebo "Obchodný zákazník",
- vyplňte registračný formulár a zaškrtnite potrebné súhlasy,
- budete presmerovaný do sekcie "Môj účet",
- v časti "Fakturačná adresa" zadajte svoju fakturačnú adresu, tu môžete tiež zadať rôzne dodacie adresy pre vaše objednávky,
- po dokončení registračného procesu od nás obdržíte potvrdenie na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
Objednávku je možné zrušiť kontaktovaním nášho oddelenia zákazníckych služieb na telefónom čísle: +421 220 812 508
Zabudol som heslo - čo mám robiť?
Ak ste zabudli prihlasovacie heslo, môžete požiadať o jednorazové heslo alebo resetovať svoje heslo pomocou funkcie "Zabudnuté heslo".
Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
Dodacie a fakturačné adresy môžete vo svojom účte zobraziť a upraviť na karte "Nastavenia".