Domov » Dom & záhrada » Vetranie, vykurovanie, klimatizácia a čističky » Regulovanie vykurovania » Programovateľné termostatické hlavice » Programovateľná termostatická hlavica eqiva N CC-RT-N / 132231, 5 do 29.5 °C
eqivaeqiva

Programovateľná termostatická hlavica eqiva N CC-RT-N / 132231, 5 do 29.5 °C

Objednávacie číslo: 1168832
[Označení výrobce: CC-RT-N / 132231]
(49Hodnotiť produkt
  • Zľava
11,54 €
10,- € vč. DPH
Skladom (viac informácií)
Ks
  • Porovnať
  • Sledovať cenu
  • Preposlať

Programovateľná termostatická hlavica reguluje radiátor podľa nastavenej teploty, prípadne podľa individuálne nastaveného týždenného programu. Hlavicu naskrutkujete na existujúce termostatický ventil (závit M30 x 1,5) a servopohon bude regulovať ventilom na základe vašich naprogramovaných požiadaviek. O rýchle vykurovanie sa stará tepelné turbo, ktoré je možné zapnúť stlačením tlačidla Boost. Ďalšou funkciou je detekcia otvoreného okna, ktorá automaticky uzavrie hlavicu radiátora. Tým dôjde k otvoreniu vykurovacieho ventilu po dobu 5 minút. Regulátor je vhodný pre všetky bežné ventily vykurovacích telies a je možné ho jednoducho naskrutkovať, bez toho, aby bolo nutné prerušiť vykurovací okruh. Disponuje veľkým displejom pre pohodlnú obsluhu.

Funkcia ochrany proti vodnému kameňu sa spúšťa každú sobotu o 12 hod. Na displeji sa zobrazí "CAL".

Porovnať s iným vyrobkom Technické parametre

Typ prevádzkyElektronický
Nastavenie minimálnej teploty5 °C
Nastavenie maximálnej teploty29.5 °C
Spínací cyklusDenný program
Počet spínacích programov na deň7
Prevádzkové napätie3 V
Funkcia ochrany proti mrazuÁno
FarbaBiela
Vonkajšia výška60 mm
Rozmer, hĺbka102 mm
Vonkajšia šírka55 mm
Nastavenie teploty5 - 29,5 °C
Kategória výrobkuRadiátorová termostatická hlavica
obsahuje1 ks

Vybavenie

  • LCD displej
  • So 7 spínacími časmi

Vlastnosti

  • Nočný režim
  • Funkcia otvorenia okna
  • Prepínanie medzi ručnou a automatickou prevádzkou
  • Funkcia dovolenka
  • Funkcie Boost
  • Zobrazenie polohy ventilu
  • Uzamknutie tlačidiel
  • Nastavenie vykurovacej prestávky
  • Ochrana proti zamrznutiu
  • Prepínanie letného/zimného času
  • Offset teploty
  • Ochrana proti vodnému kameňu

Rozsah dodávky

  • Termostatická hlavica
  • Adaptér Danfoss RA
  • Adaptérový krúžok
  • Batérie

  • Inštalačný materiál

Technické otázky a diskusia k výrobku: Programovateľná termostatická hlavica eqiva N CC-RT-N / 132231, 5 do 29.5 °C

Diskusia je dostupná len pre registrovaných zákazníkov. Ak chcete vložiť príspevok, prosím prihláste sa.
Počet príspevkov:
 
Meno*:E-mail *:
Adresa nebude zverejnená.
Nádpis príspevku *:
Dotaz/otázka *:
* Povinné položky
Vada?

Dobrý den. Dnes se mi po několikáté stalo, že jsem přišel k hlavici a byla jakoby nenastavena. Na display bylo 2020 a musím ji každý den nastavovat (datum, čas, programy) úplně od začátku. Mám tři tyto hlavice a všechny tři dělají každý den to samé. Mohl by ste mi poradit?
Dekuji

Príspevok vložil: Roman Tomášek
dňa: 26.01.2020 v 15:33
RE: Vada?

Dobrý den,

doporučuji zkontrolovat baterie. Tedy ověřit zda jsou cca rok staré a mají dostatečnou kapacitu. Pokud v bateriích chybu neshledáte, nezbývá nic jiného než všechny tři hlavice reklamovat.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 27.01.2020 v 10:33
redukce

Dobrý den, koupil jsem si dva kusy termostatické hlavice Eqiva model N
CC-RT-N-EQ3 a ten mi nepasuje na muj term.ventil. Ten má asi závit 32. Mohu poslat foto, ventil je dost starý. Můžete mi prosím poradit jakou redukci mám použít? Děkuji.

Príspevok vložil: Pavel Kelnar
dňa: 10.12.2019 v 15:57
RE:

Dobrý den,
pošlete tedy foto na technik@conrad.cz, pokud možno, tak zepředu i s měřítkem, aby byl jasný ten průměr a druhé foto z boku, aby byl vidět profil ventilu.


s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 10.12.2019 v 16:34
redukcia

Zdravím, kúpil som si tieto vaše hlavice eqiva N CC-RT-N-EQ prišli aj s 3 adaptérmi ale nesedí ani jeden. Ventil je starý Danfoss (neviem presne typ) tu je foto ventila: [url=https://ibb.co/GdjjT8j][img]https://i.ibb.co/S6pprMp/71283093-404530646926323-8387885264378265600-n.jpg[/img][/url]
a
[url=https://ibb.co/4VPgy21][img]https://i.ibb.co/vjZv5hX/71380409-537328280350724-867016247655530496-n.jpg[/img][/url]

Príspevok vložil: Matúš Kello
dňa: 30.09.2019 v 11:34
RE: redukcia

tak este raz tie foto
https://ibb.co/4VPgy21
a
https://ibb.co/GdjjT8j

Príspevok vložil: Matúš Kello
dňa: 30.09.2019 v 11:37
RE: RE: redukcia

Dobrý den,

vaše hlavice je typ RTD. Pro instalaci hlavic eqiva N CC-RT-N budete potřebovat adaptér danfoss RTD. Ten v sortimentu nemáme ale můžete jej zakoupit u jiných prodejců. Zde přikládám odkaz kde jej např. můžete pořídit: www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=redukce+DANFOSS+RTD

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 30.09.2019 v 13:09
Redukce na závit M28x1,5

Dobrý den,
potřeboval bych tuto hlavici namontovat na ventil Herz se závitem M28x1,5. Je nějaká redukce na tento závit.
Děkuji
Peniák

Príspevok vložil: Zdeněk Peniák
dňa: 24.09.2019 v 11:44
RE: Redukce na závit M28x1,5

Dobrý den,

pro instalaci termostatické hlavice eqiva N na ventily HERZ M28x1,5 mm Vám můžeme nabídnout tyto adaptéry: https://www.conrad.cz/mosazny-adapter-termostatickeho-ventilu-herz-700100-vhodny-pro-topne-teleso-herz-m28-x-1-5.k560382
www.conrad.cz/univerzalni-adapter-pro-termohlavice-zavit-m28-x-1-5.k572125

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 24.09.2019 v 14:03
Redukce.

Dobrý večer. Mám na topení ventil Danfoss RTD-N. Lze hlavici připevnit s dodanými redukcemi nebo bude nutné zakoupit redukci na RTN ?
Děkuji za odpověď.

Príspevok vložil: Libor Smilek
dňa: 21.03.2019 v 20:45
RE: Redukce.

Dobrý den,

Pro instalaci hlavic eqiva N na termostatické ventily Dafoss typ RTD bude potřeba dokoupit kovový adaptér RTD. V sortimentu jej nemáme, přikládám tedy odkaz na alternativní prodejce kde lze adaptér zakoupit:
www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=redukce+DANFOSS+RTD

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 22.03.2019 v 11:59
Náhrada přiloženého adaptéru

Dobrý den,
rozpadl se mi plastový kroužek, kterým se šroubuje hlavice na ventil, tedy hlavice nyní nelze k ventilu přištoubovat. Potřebovala bych tedy novou redukci na tento ventil oi63.tinypic.com/2u7udrp.jpg jen netuším jaký je to typ a co tam bude pasovat. Děkuji předem za odpověď.

Príspevok vložil: Erika Michálková
dňa: 9.02.2019 v 13:56
RE: Náhrada přiloženého adaptéru

Dobrý den,
jedná se o ventil řady RA. Z našeho sortimentu mohu nabídnout níže uvedenou redukci.
https://www.conrad.cz/mosazny-adapter-termostatickeho-ventilu-danfoss-ra-danfoss-ra-700-100-005-vhodny-pro-topne-teleso-danfoss-ra-20-nebo-23-mm-se-4-vroubky.k560377

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 11.02.2019 v 09:31
Upevnění hlavice.

Dobrý den,
foto ventilu jsem již poslal na technik@conrad.cz. Této možnosti jsem si všiml až po odeslání dotazu.

Príspevok vložil: Libor Smilek
dňa: 6.02.2019 v 09:56
RE: Upevnění hlavice.

Dobrý den
na fotografiích je ventil Danfoss RTD-N a na ten bude třeba redukce.
My tuto redukci nemáme , ale najdete ji zde:
https://www.google.com/search?q=danfoss+rtd&rlz=1C1GCEU_csCZ821CZ821&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiKyrzc2KbgAhVH-aQKHR0ODzwQ_AUIDigB&biw=1465&bih=759

s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 6.02.2019 v 10:05
Upevnění hlavice.

Dobrý den.
Uvažuji o koupi této hlavice. Jelikož jsou problémy s instalací, rád bych se jim vyhnul. Jste schopni mi sdělit jak mám hlavici upevnit pokud bych Vám zaslal fotografii ventilu, který je osazen na mém topení ?
Děkuji za odpověď.

Príspevok vložil: Libor Smilek
dňa: 5.02.2019 v 21:34
RE: Upevnění hlavice.

Dobrý den,
ano, zašlete fotografie ventilu bez namontované hlavice, možnost instalace posoudíme.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 6.02.2019 v 09:33
Chybová hláška F2

Dobrý den,

objednal jsem 4ks těchto hlavic. Všechny jsem nastavil dle českého návodu již dopředu, nasadil jsem menší redukční kroužek (mám Korado Radik VK a bez kroužku byla hlavice navolno), nasadil a našrouboval na radiátor. První se ihned chytla, další 3 mi píšou chybovou hlášku F2. Dle návodu mám zkontrolovat upevnění termostatické hlavice.

Zkoušel jsem jí několikrát demontovat a zpátky upevnit, ale stále mi po kontrole ADA skončí stav na této hlášce.

Můžete mi prosím poradit jak postupovat v tomto případě? Děkuji za radu.

Príspevok vložil: Tomáš Nejeschleba
dňa: 8.01.2019 v 21:26
RE: Chybová hláška F2

Dobrý den,
můžete prosím pro posouzení zaslat emailem fotografie samotného ventilu bez hlavice a kroužku.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 9.01.2019 v 09:32
RE: RE: Chybová hláška F2

Dobrý den,

děkuji za zprávu. Fotografie jsou zde:
1. https://share.icloud.com/photos/0NVCFaNpLTWyr4OZliyRFaRxA
2. https://share.icloud.com/photos/0pOFinPd6N2osERrcHhJbND2A

Ještě se Vás zeptám - jak poznám, že mám otevřený radiator na plno? Má na to vliv bílé kolečko s číslicemi 1-8 a dostat je do nějaké polohy? V tomto se bohužel tolik nevyznám a proto ocením radu.

Děkuji za odpověď.

Príspevok vložil: Tomáš Nejeschleba
dňa: 9.01.2019 v 23:40
RE: RE: RE: Chybová hláška F2

Dobrý den,
podobný problém jsem již řešil. Správnému dotažení hlavice na ventil brání plastový kryt mezi ventilem radiátorem. Řešit to lze odstraněním tohoto krytu.
Bílým kolečkem nemanipulujte, tím se nastavuje průtok, respektive hydraulické vyvážení systému.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 10.01.2019 v 15:48
RE: RE: RE: RE: Chybová hláška F2

Dobrý den,

děkuji za zprávu. Můžu se Vás zeptat, co myslíte tím krytem mezi radiátorem a ventilem? Máte na mysli oválný plastový kryt, který je pod ventilem a slouží jako krytka? Mám na mysli tuto část: https://share.icloud.com/photos/08G6nDEMoTBPFtWmjbYoKZTeg.

Nebo myslíte jinou část? Pokud tuto, je varianta že to odstraním bez poškození, nebo musím tuto část “vyštípnout”?

Díky za informaci.

Príspevok vložil: Tomáš Nejeschleba
dňa: 12.01.2019 v 10:28
RE: RE: RE: RE: RE: Chybová hláška F2

Dobrý den,

zkusil jsem dle Vašeho doporučení vyndat plastovou oválnou krytku z radiátoru, nasadit hlavici a opět chyba F2. Zároveň jsem zkusil z radiátoru, na kterém už mi visí hlavice a funguje, hlavici sundat a zkusit na prvním radiátoru, kde jsem sundal krytku - tváří se že funguje. Pro test jsem zkusil “nefunkční” hlavici nasadit na radiátor, kde mi druhý kus funguje a tato nefunguje. Je možné že se jedná o vadné kusy?

Objednal jsem z Vašeho obchodu 4ks, jeden funguje, další 2 na dvou radiátorech hlásí stále chybu F2, poslední hlavici jsem ani nerozbaloval zatím.

Jen bych rád podotknul, že všechny radiátory jsou shodné a nově instalované cca před 2 lety po kompletní rekonstrukci.

Děkuji za Vašil zprávu.

Príspevok vložil: Tomáš Nejeschleba
dňa: 12.01.2019 v 20:58
RE: RE: RE: RE: RE: RE: Chybová hláška F2

Dobrý den,
ano, měl jsem na mysli oválný plastový kryt. Tento kryt pak bránil úplnému dotažení hlavice. Případně ještě zkuste hlavici namontovat bez rozpěrného kroužku. Samozřejmě nemohu vyloučit závadu na hlavicích, zkuste i nerozbalenou hlavici.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 14.01.2019 v 09:23
RTD 3640

Dobrý den, máme staré hlavice RTD 3640. Jaké novější typy je možné místo nich použít?

Príspevok vložil: Miroslav
dňa: 23.11.2018 v 16:15
RE:

Dobrý den,

Místo původních hlavic Danfoss RTD 3640 lze použít libovolný typ námi nabízené programovatelné či mechanické termostatické hlavice. Požadavkem na instalaci je však použití speciálního adaptéru RTD který zakoupíte u specializovaných prodejců. Adaptér hledejte ve svém internetovém vyhledávači pod obchodním označením: redukce danfoss RTD.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 23.11.2018 v 16:43
Hlavice

Je tato hlavice eqiva N stejná jako hlavice sigonix ht 100 co se týká nasazení na ventil radiátoru(bude pasovat bez adaptáru jako hlavice Sygonix ht 100).

Príspevok vložil: Miroslav Pecka
dňa: 12.11.2018 v 11:55
RE: Hlavice

Dobrý den,
ano, obě hlavice mají připojovací závit M30x1,5mm.


s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 12.11.2018 v 16:17
Teach-in probehlo. Ale stejne

Pise to Alarm - termostat is not connected yet. Pritom obyvak funguje. Loznice stale i po zparovani trojuhelnik o nepripojeni. Co s tim?

Príspevok vložil: Tomáš Černický
dňa: 10.11.2018 v 16:23
RE: Teach-in probehlo. Ale stejne

Dobrý den,

Pokud se hlavici nedaří připojit nebo má po spárování problém s následnou komunikací, pravděpodobně se jedná jedná o závadu bluetooth a bude nutné ji reklamovat.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 12.11.2018 v 10:23
Druha nelze pripojit

Uz se tu s tim delam hodinu. Poprve me to hodilo v mobilu aspon na obrazovku s PIN a nazvem ale tvari se stale s trojuhelnikem jako nepripojena. Ted uz se neda ani pripojit. Koncim na prvni obrazovce a dal nic nic nic a uz na to ...... co s tim nez to odmontuju a uz ani videt!

Príspevok vložil: Tomáš Černický
dňa: 10.11.2018 v 12:14
Programovatelná termostatická hlavice eQ-3 N

Je mozne programovatelnou termostatickou hlavici eqiva eQ-3 N pripojit na system MAX ???? Alebo vseobecne je mozne pouzit na regulaciu nejaky bezdrotovy system...

Milan

Príspevok vložil: Milan Popovec
dňa: 30.03.2018 v 14:01
RE: Programovatelná termostatická hlavice eQ-3 N

Dobrý den,
ne u tohoto produktu to není možné.
Pokud chcete hlavici připojit na systém MAX!, zvolte některou hlavici z této kategorie:
https://www.conrad.cz/bezdratove-ovladani-topeni-max.c0812043


s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 3.04.2018 v 10:46
aktuální teplota

ukazuje prosím aktuální teplotu? děkuji

Príspevok vložil: penecas
dňa: 4.01.2018 v 16:45
RE: aktuální teplota

Dobrý den,

Ne, hlavice ukazuje pouze teplotu nastavenou.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 8.01.2018 v 14:48
Detekce otevřeného okna

Dobrý den,

zakoupil jsem si tuto hlavici. Balení bohužel neobsahovalo český návod, a proto, přesto, že angličtinu ovládám, mi není jasné nastavení při otevřeném okně. Teplota, která se v této funci nastavuje, znamená, že se ventil uzavře, když pod ní klesne?

Otevřel jsem okno na "větračku" (hlavice pod ním), čekal cca 1/2 hodiny (venku bylo něco kolem +5 st. C) a zkoušel jsem 2 nastavené teploty: 12 st.C. ( z výroby) a 16 st.C. Bohužel, při žádné z teplot se nezobrazil symbol otevřeného okna a topení topilo...

Kde je problém, jak se tato funkce nastavuje?

Príspevok vložil: Pria
dňa: 7.12.2017 v 12:10
RE: Detekce otevřeného okna

Dobrý den,
CZ návod má být standardně přiložen spolu s fakturou v dopravní krabici, ke všem produktům .
Jinak je ke stažení pod záložkou "Ke stažení".
Funkce otevřeného okna detekuje rychlý pokles teploty měřené hlavicí a reaguje na něj přivřením ventilu na nastavenou teplotu a čas (defaul 15min). Po tomto čase se vrací do předchozího režimu s teplotou jaká byla před otevřením okna.
Pokud otevřete "na větračku" prudký pokles teploty se nekoná na funkce se nezapne, to je správně.

*) komplet popis je v CZ návodu, odkaz: www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/1100000-1199999/001168832-an-01-cs-PROGRAMOVATELNA_TERMOSTATICKA_HLAVICE_EQ.pdf


s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 7.12.2017 v 14:36
Otázka

prosím lze na hlavici nastavit ne pozvolné zavírání a otevírání ale při dosažení nastavené teploty uzavření a naopak při poklesu po 0,5 C úplné otevření.
Děkuji

Príspevok vložil: Luboš
dňa: 8.11.2017 v 16:30
RE: Otázka

Dobrý den,
ne, do regulačních algoritmů hlavic nelze zasahovat.

s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 9.11.2017 v 09:01
Otazka

Dobry den.Ja by som sa chcela opytat ci tato term.hlavica by mi pasovala na radiator purmo normalny v cinzakoch co su.Dakujem za odpoved

Príspevok vložil: mirka479
dňa: 6.11.2017 v 07:40
RE: Otazka

Dobrý den,

Zásadním požadavkem pro instalaci programovatelné hlavice je přítomnost termostatického ventilu. Nejjednodušší cestou jak ventil identifikovat je zaslání jeho fotografie na technik@conrad.cz

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 6.11.2017 v 16:15
rozdiel teplôt na zopnutie hlavice

Dobrý deň, chcel by som sa informovať pri akom rozdiele teploty zopne hlavicu, to znamená o koľko stupňov musí klesnúť teplota v interiéri aby zoplo hlavicu na kúrenie
ďakujem na Informáciu Tomáš

Príspevok vložil: Tomas
dňa: 8.10.2017 v 09:48
RE: rozdiel teplôt na zopnutie hlavice

Dobrý den,

Hlavice má pevně nastavenou hysterezi na 0,5 °C. Pokud bude teplota v místnosti o 0,5 °C nižší než teplota nastavená na hlavici, hlavice pootevře ventil. Míra otevření ventilu je také závislá na velikosti tep. rozdílu v místnosti a teploty nastavené na hlavici.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 9.10.2017 v 09:23
otazka

Dobrý den je mozne hlavicu namontovat na ventil comap?Potrebjem aj nejaký adaptér? Dakujem

Príspevok vložil: Roman
dňa: 5.10.2017 v 07:54
RE: otazka

Dobrý den,

Ventily Comap jsou dvojího typu. Jedny se závitem M30x1,5 mm a druhé se závitem M28x1,5 mm. Pokud máte ventil se závitem M28x1,5 mm, budete potřebovat adaptér pro termohlavice, závit M28 x 1,5
Obj.č.: 572125. https://www.conrad.cz/univerzalni-adapter-pro-termohlavice-zavit-m28-x-1-5.k572125

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 5.10.2017 v 10:51
giacomini - taliansky ventil

Dobrý den je hlavica kompatibilná
s ventilmi Giacomini?
Je súčasťou ventilu príslušný adaptér na pripojenie hlavice
Dakujem Stefan Piestany

Príspevok vložil: Stefan Papanek
dňa: 1.10.2017 v 10:50
RE: giacomini - taliansky ventil

Dobrý den,
všechny hlavice mají připojení závitem M30 x 1,5 mm. Na ventil Giacomini se musí použít níže uvedená redukce, která není součástí hlavice.
https://www.conrad.cz/mosazny-nastavec-giacomini.k560386

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 2.10.2017 v 17:20
zobrazení času

Dobrý den, je možné přepínat zobrazení nastavení hlavice. Po nastavení se zobrazuje nastavená teplota, je možné to přepnout na zobrazení času?

Príspevok vložil: jarda
dňa: 29.08.2017 v 17:49
RE: zobrazení času

Dobrý den,
bohužel, zobrazení na hlavici není možné změnit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 30.08.2017 v 08:37
NASTAVENÍ HLAVICE

Dobrý den . Dá se hlavice naprogramovat před montáží na topení !?

Príspevok vložil: TOMÁŠ VOSTRÝ
dňa: 26.08.2017 v 13:17
RE: NASTAVENÍ HLAVICE

Dobrý den,
ano, hlavici lze naprogramovat před montáží na termostatický ventil.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 28.08.2017 v 09:35
Jak naprogramovat hlavici eQ-3 ?

Dobrý den, pořád mi není jasné jak nastavit hlavici.
1/ Při nastavování "DAY" mám nastavit aktuální den v týdnu, nebo všechny dny v týdnu?
2/ Když provedu nastavení DAY, následující display je 0:00, ale na otáčení kolečka nastavení nereaguje. Nenašel jsem tak možnost, kde nastavit aktuální čas.
Mohl by mi pls někdo poradit, jak dál?
Děkuji předem J.Jaša

Príspevok vložil: Jaša
dňa: 27.02.2017 v 09:05
RE:

Dobrý den,
při programování musíte zadat konkrétní den, který chcete nastavit nebo můžete nastavit více dní najednou. Předdefinováno je několik bloků. Po potvrzení dne nebo bloku dní se již nastavují časové intervaly a teploty v programu. Nastavení času se provádí pod položkou menu DAT.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 28.02.2017 v 08:58
Regulace vice hlavic najednou

Dobry den, existuje moznost pridavne zarizeni, mobilni aplikace) jak regulovat soucasne vice hlavic najednou? Mam v byte nekolik radiatoru a hodne by to usnadnilo nastavovani. (abych nemusel kazdy radiator stelovat zvlast).

Dekuji

Príspevok vložil: Roman Maco
dňa: 1.02.2017 v 10:37
RE: Regulace vice hlavic najednou

Dobrý den,
hlavice eQ-3N, Obj.č.: 1168832 a eQ-3 L, obj.č.: 559559 nejsou určeny k připojení do systému.

K připojení do systému MAX! jsou určeny:
eQ-3 MAX!; Obj.č.: 560897
eQ-3 MAX! Basic; Obj.č.: 1378424
eQ-3 MAX!+; Obj.č.: 519588

k ovládání hlavic přes BT pomocí smartphone je:
eQ-3, CC-RT-BLE; Obj.č.: 1364875

s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 1.02.2017 v 16:10
Spinaci cyklus

Dobry den, kdyz porovnam hlavice eQ-3 N a eQ-3 L, je zde rozdil ve spinacim cyklu, prvni ma tydenni a druha denni program. Mohli by jste mi tento rozdil blize vysvetlit (znamena to ze prvni se da nastavit jen na cely tyden a druha jen na jeden den?). Dekuji

Príspevok vložil: Nemec
dňa: 9.01.2017 v 09:01
RE: Spinaci cyklus

Dobrý den,
V týdenním programu si můžete pro každý den v týdnu zvlášť nastavit až tři fáze topení (7 spínacích bodů). To je stejné pro oba typy. Detaily jsou v CZ návodech, sekce "Ke stažení".
s pozdravem
Richard Lažanský

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 11.01.2017 v 16:48
Odborné poradenství v místě

Dobrý večer, rád bych se informoval, zda-li lze v Českých Budějovicích přizvat odborníka vaší firmy či pověřeného vaším např. výhradním zastoupením, který by navrhl opatření ke zprovoznění špatně fungujícího topení rodinného domku...

Príspevok vložil: Jiří Hauser
dňa: 5.12.2016 v 20:37
RE:

Dobrý den,
je mi líto, ale tyto služby neposkytujeme.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 7.12.2016 v 09:16
3 otazky

Dobry den,

1, Na hlavici mam nastaveny nejaky rezim, povedzme pondelok az nedela 19°C.
Hlavicu prepnem do auto rezimu a necham pracovat.
Ak v tomto rezime otocim kolieskom a nastavim teplotu na 20°C, bude hlavica pracovat podla nastaveneho rezimu (19°C), alebo mnou aktualne nastavenou hodnotou (20°C)?
2, Detekcia otvoreneho okna - nastavovana hodnota je teplota, ktoru ked hlavica zaznamena aktivuje funkciu, alebo je to hodnota o kolko za musi zmentit teplota v miestnosti aby bola funkcia aktivovana?
3, Ako postupovat pri demontazi hlavice?

Príspevok vložil: Tatiana
dňa: 1.12.2016 v 08:47
RE: 3 otazky

Dobrý den,

1)Pro změnu přednastavených topných cyklů je hlavici nutné přepnout do manuálního režimu a kolečkem nastavit požadovanou teplotu. Hlavice pak bude tuto teplotu udržovat až do doby zpětného přepnutí do režimu AUTO stisknutím příslušného tlačítka.
2)Při detekci otevřeného okna je se nastavuje teplota po jejíž dosažení hlavice ventil uzavře.
3)Při demontáži staré hlavice stačí povolit matici která spojuje termostatickou hlavici s ventilem na radiátoru.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 1.12.2016 v 16:10
Kompatibilita s hlavicemi Danfoss

Dobrý den,
na radiátorech mám namontované hlavice Danfoss, zřejmě RAE (není šroubovací, ale nacvakávací a po jejím sundání jsou na ventilu 4 drážky, které hlavici drží). Podle návodu k montáži si myslím, že by hlavice eQ-3N měla jít namontovat s adaptérem, který je součástí balení?
A ještě druhý dotaz - topení v panelovém domě se na noc vypíná, nebude z toho programovatelná hlavice "zmatená"? (Ale zřejmě by se to dalo vyřešit nastavením nízké teploty na noční hodiny?)
Omlouvám se za pro odborníka možná hloupé dotazy, ale doteď jsem věděla o topení jen to, že topí...
Děkuj
Katka

Príspevok vložil: Katka
dňa: 13.11.2016 v 14:11
RE: Kompatibilita s hlavicemi Danfoss

Dobrý den,
ano, adaptér na ventily Danfoss řady RA je součástí balení hlavice. Co se týká druhého dotazu, obavy mít nemusíte. V nejhorším případě se hlavice úplně a bude čekat dokud teplota v místnosti nestoupne, pak bude opět regulovat na nastavenou teplotu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 14.11.2016 v 15:11
Honeywell ventil

Dobrý den,
uvažuji o nákupu termostat. hlavice eQ-3 N. Lze namontovat na ventil Honeywell?
Děkuji za odpověď.
L. Kele

Príspevok vložil: Ladislav Kele
dňa: 6.11.2016 v 13:43
RE: Honeywell ventil

Dobrý den,
ano, ventily Honewell mají s hlavicí kompatibilní připojení.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 8.11.2016 v 08:56
Spojení s MAX

Dobrý den, je možné hlavici eQ-3 N spojit se systémem MAX? Např. s nástěným termostatem 99107 popřípadě s CUBE?
Děkuji

Príspevok vložil: Šaršon S.
dňa: 2.11.2016 v 13:21
RE: Spojení s MAX

Dobrý den,

Hlavice eQ-3 N bohužel neumožňuje spojení se systémem MAX!, toto je možné pouze hlavice eQ-3 MAX! Basic kterou naleznete pod Obj.č.: 1378424

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 4.11.2016 v 10:24
hlavica

Bude pasovat tato hlavica namiesto hlavice Danfoss? Momentalne mam danfoss hlavice.

Príspevok vložil: marek
dňa: 23.09.2016 v 20:03
RE: hlavica

Dobrý den,

S adaptací hlavic na ventily výrobce Danfoss problém nebývá. Pokud hlavice nedisponuje standardním typem ventilu lze použít příslušné adaptéry. Pokud chcete kompatibilitu Vašich současných hlavic Danfoss potvrdit, zašlete prosím foto na technik@conrad.cz . Kompatibilitu hlavic posoudíme a obratem Vám odpovíme.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 26.09.2016 v 11:03
Nastavení hlavice

Dobrý den,
objednal jsem si u vás tyto hlavice. Nemám s nimi žádný problém, spíš jsem nad míru spokojený, ale nevím jak nastavit detekci otevřeného okna. V návodu je to popsané, ale rozmezí je tam od 5 do asi 21 stupňů Celsia a nevím kolik nastavit aby to fungovalo. Děkuji za odpověď.
S pozdravem Pavel Mališka

Príspevok vložil: Pavel Mališka
dňa: 28.03.2016 v 21:28
RE: Nastavení hlavice

Dobrý den

Funkce detekce otevřeného okna je nastavená již z výroby a není nutné ji dodatečně nastavovat. Teplota při které hlavice detekuje otevřené okno je cca 17 °C , pokud je tedy Vaše trvalá teplota v místnosti vyšší než 17 °C , nastavenou hodnotu bych neměnil.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 30.03.2016 v 09:15
Ako ušetriť náklady za vytápanie !

Tak takto mohol preložiť názov článku len "Lovák" a nie Slovák. Ďakujem za "vytápanie" bytu, radšej ho budem vykurovať !

Príspevok vložil: Peter Honišek
dňa: 15.03.2016 v 23:32
RE: Ako ušetriť náklady za vytápanie !

Dobrý den,

děkujeme za upozornění, vyřídil jsem vzkaz :)

Popis opravíme.

S pozdravem

Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 16.03.2016 v 10:19
Hlavica pise chybu F2

Zdravim,

mam radiator RADIATOR KORAD 22VKP 300X1200 a a tato termo hlavica eQ-3 N po instalacii pise chybu F2. Sedi mi, dotiahla som ju a pekne drzi ked som puzila plastovy nastavec, ktory bol pribaleny - plastovy prstenec.
Ale myslim ze vnutri to tenke "cidlo"? nedociahne na to ktore je na radiarori.
Pripojovací závit pisu ze je 6 x G 1/2" vnútorný a Pripojovací rozostup 50mm.

Mozte mi prosim poradit nejaky nadstavec aby sa tie dve cidla, tie tenucke "ihly" spojili?

Dakujem pekne!

Príspevok vložil: Dasa
dňa: 18.02.2016 v 23:15
RE: Hlavica pise chybu F2

Dobrý den,
zašlete prosím, na technik@conrad.cz, fotografii samostatného ventilu bez namontované hlavice a fotografii s namontovanou redukcí. Problém posoudíme.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 19.02.2016 v 10:37
Náhrada za RTD s čidlom na stene?

Dobrý deň
Na radiátoroch mám namontované 1/2 cólove priame ventily so závitom M30. Na nich boli staré termohlavice (RTD 3...?)s čidlom, ktoré bolo upevnené na stenu. Pri prerábaní bytu mi čidlá od termohlavíc odcvikli a teraz sú nefunkčné. Skúšal som namontovať hlavicu s vnútorným čidlom, to však vôbec nereguluje.
Moja otázka znie: Dá sa vyriešiť môj problém s programovateľnou hlavicou eQ-3 N? Ak áno, bude mi treba aj nejaké redukcie?

Ďakujem

Príspevok vložil: Ivan
dňa: 8.02.2016 v 23:39
RE:

Dobrý den

Pokud termostatická hlavice s vnitřním čidlem nefungovala správně a nejednalo se o vadu výrobku, bude mít zřejmě problém s regulací i tato programovatelná termostatická hlavice. Doporučil bych Vám tedy termostatickou hlavici s externím termostatem který Vám nahradí původní čidlo. Mohu Vám nabídnout produkt - Programovatelná termostatická hlavice eQ-3 MAX! Basic Obj.č.: 1378424 + externí termostat Bezdrátový nástěnný termostat 99107, eQ-3 MAX! Obj.č.: 560920. Pokud máte na mysli ventil Danfoss typ RTD budete k montáži potřebovat redukci Danfoss RTD. V opačném případě bude nutné zaslat foto ventilu.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 9.02.2016 v 13:56
Teplota a minimální čas

Dobrý den, z návodu není zcela zřejmé zda mohu nastavit jakoukoli teplotu na různé časové rozpětí nebo jen lze přepínat dvě nastavené teploty (konfortní a úspornou). A jaký je minimální časový interval pro nastavení doby pro změněnou teplotu.

Príspevok vložil: Karel
dňa: 29.01.2016 v 22:40
RE: Teplota a minimální čas

Dobrý den,
pro jednotlivé časové úseky lze nastavit jakoukoliv teplotu v rozmezí 5 - 29,5 °C. Nejmenší nastavitelný časový interval je 10 minut.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 1.02.2016 v 11:54
Vraceni

Dobry den.Mam otazku,je mozne hlavice do 7 dni vtatit ked mi nebudu na radiator pasovat?Dik

Príspevok vložil: Kamil
dňa: 6.01.2016 v 06:03
RE: Vraceni

Dobrý den,

ano, pokud výrobek nebude vyhovovat, můžete ho do 14 dní od převzetí vrátit.

S pozdravem
Denisa Kuglerová

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 6.01.2016 v 08:38
MNG ventil

Dobry den.Chcel by som sa opytat ci je mozne namontovat uvedene hlavice na ventil znacky MNG?Tusim,ze NF je este nanich.Mam zaujem o 4ks,tak aby to pasovalo:-)A este jedna otazka,da sa to objednat na Slovensko a aky typ dopravy?Dakujem za dalsie informacie.

Príspevok vložil: Kamil
dňa: 5.01.2016 v 08:45
RE: MNG ventil

Dobrý den

Ventil značky MNG je s většinou hlavic kompatibilní, pro důkladnější posouzení bych doporučil zaslat foto samotného ventilu na technik@conrad.cz . S dodáním zboží na Slovensko problém není.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 7.01.2016 v 15:33
RE: MNG ventil

CONRAD JE TAKY NA SLOVENSKU A TAK BYCH CEKAL ZE MISTO DRAHE DOPRAVY VAS TAM PRESMERUJI

Príspevok vložil: kaspar
dňa: 9.03.2016 v 12:21
Místo hlavice Heimeier

Dobrý den, zakoupil jsem si několik hlavic eQ-3 N a chtěl jsem nimi nahradit mechanické hlavice Heimeier. Bohužel, po nainstalování je programovatelná hlavice příliš volná. I když matici zcela zatáhnu, hlavice na ní visí a nemá dobrý kontakt s jehlou ventilu, rukou s ní můžu kývat. Ventil je na boční straně topného tělesa, nikoliv na přívodním potrubí. Chtěl bych se zeptat, jestli jste se s takovým problémem náhodou setkali, případně jestli máte nějaký nápad, jak to řešit. Budu Vám vděčný za názor a přeji hezký den. Michal

Príspevok vložil: Michal
dňa: 2.01.2016 v 23:37
RE: Místo hlavice Heimeier

Dobrý den,
na takovýto případ si nevzpomínám. S ventily Heimeier problémy nejsou. Zkuste nám pro posouzení zaslat na email technik@conrad.cz nějaké fotografie ventilu s namontovanou i demontovanou hlavicí.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 5.01.2016 v 16:07
Závit M28x1,5

Dobrý den,
můžete mi doporučit hlavici,která se dá namontovat na ventil se závitem M28x1,5?Výrobcem ventilu byly Rudné doly Příbram.
Děkuji
Klemm

Príspevok vložil: Miroslav Klemm
dňa: 6.12.2015 v 17:08
RE: Závit M28x1,5

Dobrý den

K montáži těchto termostatických hlavic na ventil se závitem M28x1,5mm budete potřebovat redukci na ventil obj.č.: 572125. Samotné hlavice na tento rozměr závitu v nabídce nemáme.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 8.12.2015 v 11:27
Porovnání

Dobrý den.
Můžete mi, prosím, ještě sdělit, které hlavice v ceně do cca 600,- Kč/ks jsou technicky i uživatelsky nejlepší a jaké byste tedy doporučili ke koupi?
Děkuji,
Libor Diviš

Príspevok vložil: Libor
dňa: 19.11.2015 v 15:02
RE: Porovnání

Dobrý den

Myslím si že v cenové kategorii do 600Kč vycházejí nejvýhodněji právě tyto hlavice EQ-3 N, jako alternativu bych doporučil hlavice EQ-3 L které mají o něco lépe vyřešené ovládací prvky na hlavici.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 19.11.2015 v 16:47
Dotaz na hlučnost/tichost

Dobrý den.
Rád bych koupil programovatelné termostatické hlavice. Měl jsem starší typ programovatelných hlavic výrobce ELKO ep, ale byly docela hlučné. Můžete mi doporučit nějaké z Vaší nabídky, které mají co nejtišší chod případně i porovnat v tomto parametru s hlavicemi eQ-3 N?
Děkuji,
Libor Diviš

Príspevok vložil: Libor
dňa: 18.11.2015 v 16:48
RE: Dotaz na hlučnost/tichost

Dobrý den

Většina námi nabízených programovatelných hlavic má velmi tichý chod. Tyto hlavice tedy nijak nevybočují z míry hlučnosti.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 19.11.2015 v 14:30
Giacomini

Dobrý deň,mám termoventily giacominy R412 TG+ redukcie Elektrobock RE-G..........budú sa dať tieto hlavice pripojiť?

Ďakujem

Príspevok vložil: Robert
dňa: 11.11.2015 v 13:39
RE: Giacomini

Dobrý den,
ano, hlavici je možné na uvedenou redukci namontovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 11.11.2015 v 16:13
vertikální montáž

Dobrý den,
Je možné hlavici použít k montáži svisle? Bude takto funkční? Mám info, že běžné hlavice musí být vodorovně.
Děkuji
Michal K.

Príspevok vložil: Michal
dňa: 10.11.2015 v 20:18
RE: vertikální montáž

Dobrý den. Svislé montáži nic nebrání. Zde se neděje nic jiného, než že elektromotorek s převodem tlačí nebo uvolňuje regulační tyčku ventilu.

S pozdravem

Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 11.11.2015 v 11:49
Nemožnost dotáhnout hlavici na ventilu

Dobrý den, měl bych dotaz k dané hlavici. Nemohu použít jako náhradu za následující hlavici www.topeni123.cz/heimeier-hlavice-termostaticka-k-bila-s-nulovou-polohou-7000/ na tomto ventilu pumpen-heizung.de/heimeier/regulierventile-oberteile/heimeier-4333-00301-thermostat-oberteil-fuer.htmll. Hlavici nelze dotáhnou, závit na ventilu je krátký. Existuje nějaká redukce nebo nějaký doplněk jak toto řešit? Podle mě se jedná o standardní ventil i hlavici se závitem M30x1.5. Děkuji

Príspevok vložil: ReneG
dňa: 6.11.2015 v 15:32
RE: Nemožnost dotáhnout hlavici na ventilu

Dobrý den

Závit M30x1,5 je s touto hlavicí plně kompatibilní. Může být problém s tím že regulační kolík v termohlavici je plně vysunutý. Před tím než hlavici nainstalujete zkuste proto spustit její kalibraci tím že vložíte baterky a počkáte než se hlavice přenastaví do režimu kdy je ventil plně otevřený. Poté by už hlavice měla jít namontovat.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 9.11.2015 v 17:01
Redukce při výměně hlavice.

Dobrý den, chci vyměnit HERZ Termostatickou hlavici 9260 "H" so závitom M 30 x 1,5 1926098 za termostatickou hlavici eQ-3 N z vaší nabídky budu potřebovat nějakou redukci?
Děkuji za odpověď.

Príspevok vložil: David
dňa: 22.10.2015 v 20:31
RE: Redukce při výměně hlavice.

Dobrý den,

pokud máte závit skutečně M30x1,5, pak žádná redukce třeba nebude.

S pozdravem

Josef Barták

Príspevok vložil: technik@conrad.cz
dňa: 23.10.2015 v 08:59

Hodnotenie výrobku: Programovateľná termostatická hlavica eqiva N CC-RT-N / 132231, 5 do 29.5 °C

Programovateľná termostatická hlavica eqiva N CC-RT-N / 132231, 5 do 29.5 °C
Priemerné hodnotenie zákazníkov:
4.47959
Jméno:
Komentár:

Kliknite na počet hviezdičiek pre hodnotenie
Najviac hviezdičiek = najlepšie hodnotenie

Spoločnosť Conrad Electronic si vyhradzuje právo zmazať hodnotenia, ktoré sa nevzťahujú priamo k danému výrobku, komentujú iba cenu výrobku, sú v nich použité hrubé výrazy, sú zámerne nepravdivé, alebo sú v nich použité odkazy na cudzie stránky.

5.0

Je to presne to čo som hľadal. Programovanie je rýchle, sa sa zmeniť program koľko krát chcete, trvá to cca 15-45sec:) jednoduché intuitívne ovládanie. Programovať sa dá hneď po vybratí z krabice, a až potom sa dá namontovať. Rozmýšľal som nad bluetooth verziou, som rád, že som kúpil bez BT.

Plusy
Jednoduchosť programovania
Je tichá
Funguje tak ako som očakával

5.0

Pri kupovaní som bol trochu skeptický, ale musím uznať, že hlavica funguje parádne. Obzvlášť oceňujem jednoduché ovládanie, stačí stlačiť pravé tlačidlo na dočasné prepnutie režimu deň / noc (s prednastavenými teplotami), stačí stlačiť koliesko pre 5 minútové zakúrenie, stačí otočiť kolieskom pre dočasnú zmenu teploty na akúkoľvek. Teda túto hlavicu dokážu ovládať aj ľudia, ktorí nie sú technicky zdatní, ak im niekto vykoná úvodné nastavenie a montáž. Z návodu človek nadobudne dojem, že v časovom rozvrhu je možné používať len dve rôzne teploty, no nie je to tak, kľudne môže byť napr. v noci 19, ráno 21, dopoludnia 20 a večer zase 21. V recenziách je vytýkaná hlučnosť, neviem teda od čoho závisí, no v mojom prípade (ventil Herz cez redukciu) hlavicu počujem len v prípade, že sa na to sústredím. Lenže v miestnosti mi tikajú hodiny a beží technika akvárií. Trochu mi chýba zobrazovanie aktuálnej polohy ventilu, áno, je možné sa k nemu dostať cez menu, ale lepšie by bolo, keby je nejako zobrazovaná priebežne. Možno je to však potreba, ktorá časom zanikne, len teraz v úvodě rád sledujem, ako hlavica pracuje. Detekcia otvoreného okna mi nejako nefunguje. Prednastavená teplota pre detekciu otvoreného okna je len 12 °C, takže pokiaľ v miestnosti udržiavam 21 °C, tak je vhodné túto teplotu detekcie zvýšiť v nastavení, lebo až taký veľký pokles teploty nenastane. Každopádne, nepomohlo mi ani zvýšenie teploty detekcie na 17 °C, pri mojom krátkom vetraní hlavica asi nestihne vychladnúť. Možno to bude fungovať, keď vonku začnú mrazy? Je to však detail, ktorý mne osobne nevadí.

Plusy
Jednoduché intuitívne ovládanie, ľahko možno dočasne zmeniť teplotu, ľahko možno prepnúť medzi dvoma prednastavenými teplotami, ľahko možno spustiť 5 minútové kúrenie "naplno", v časovom rozvrhu umožňuje použiť ľubovoľné teploty nie len dve základné, reguluje plynule, tichá prevádzka, umožňuje nastaviť posun merania teploty.

Mínusy
Nezobrazuje aktuálnu polohu ventilu, nefunguje detekcia otvoreného okna.

5.0

+ jednoduché intuitívne ovládanie
+ ľahko možno dočasne zmeniť teplotu
+ ľahko možno prepnúť medzi dvoma prednastavenými teplotami
+ ľahko možno spustiť 5-minútové kúrenie "naplno"
+ v časovom rozvrhu umožňuje použiť ľubovoľné teploty, nie len dve základné
+ reguluje plynule a potichu
+ umožňuje nastaviť posun merania teploty
- nezobrazuje aktuálnu polohu ventilu
- nefunguje detekcia otvoreného okna

Pri kupovaní som bol trochu skeptický, ale musím uznať, že hlavica funguje parádne. Obzvlášť oceňujem jednoduché ovládanie - stačí stlačiť pravé tlačidlo na dočasné prepnutie režimu deň / noc (s prednastavenými teplotami), stačí stlačiť koliesko pre 5-minútové zakúrenie, stačí otočiť kolieskom pre dočasnú zmenu teploty na akúkoľvek. Teda túto hlavicu dokážu ovládať aj ľudia, ktorí nie sú technicky zdatní, ak im niekto vykoná úvodné nastavenie a montáž.

Z návodu človek nadobudne dojem, že v časovom rozvrhu je možné používať len dve rôzne teploty, no nie je to tak - kľudne môže byť napr. v noci 19, ráno 21, dopoludnia 20 a večer zase 21.

V recenziách je vytýkaná hlučnosť - neviem teda od čoho závisí, no v mojom prípade (ventil Herz cez redukciu) hlavicu počujem len v prípade, že sa na to sústredím. Lenže v miestnosti mi tikajú hodiny a beží technika akvárií.

Trochu mi chýba zobrazovanie aktuálnej polohy ventilu - áno, je možné sa k nemu dostať cez menu, ale lepšie by bolo, keby je nejako zobrazovaná priebežne. Možno je to však potreba, ktorá časom zanikne, len teraz v úvode rád sledujem, ako hlavica pracuje.

Detekcia otvoreného okna mi nejako nefunguje. Prednastavená teplota pre detekciu otvoreného okna je len 12°C, takže pokiaľ v miestnosti udržiavam 21°C, tak je vhodné túto teplotu detekcie zvýšiť v nastavení, lebo až taký veľký pokles teploty nenastane. Každopádne, nepomohlo mi ani zvýšenie teploty detekcie na 17°C - pri mojom krátkom vetraní hlavica asi nestihne vychladnúť. Možno to bude fungovať, keď vonku začnú mrazy? Je to však detail, ktorý mne osobne nevadí.

5.0

Snadné programování, bezvadná činnost.

5.0

Jednoduche ovladanie. Zatial splnila svoj ucel, uvidime ked zacne vonku naozaj mrznut.

Mínusy
Chyba navod v cz/sk, ale da sa najst na stranke obchodu.

4.5

Snadná montáž, jednoduché programování.

Mínusy
Neukazuje skutečnou teplotu.

5.0

Bezproblémová inštalácia, zrozumiteľný manuál. Osobitne oceňujem funkciu tepelné turbo prostredníctvom stlačenia tlačidla Boost.

5.0

Normální digi hlavice.

4.5

Funguje na první pokus. Za málo peněz hodně muziky.

5.0

Hlavici jsem zakoupil jako náhradu za staré termostatické hlavice Danfoss 3642 RTD. Bylo nutné z jiného obchodu objednat „Redukce Danfoss RTD“. Po napojení běží hlavice naprosto v pořádku a spolehlivě. Vřele doporučuji.

Plusy
Hlavice je cenově velice dostupná. Programování je jednoduché. Funguje parádně a motorek stavěče polohy je velice tichý. Automatická adaptace na ventil, určí si vlastní polohy otevření a zavření.

3.5

Funguje.

Plusy
Automat.

Mínusy
Drobné písmo.

3.0

Hlavice nebude vhodná do ložnice a dětského pokoje, je dost slyšet převody. Ruší nás tak, že hlavice z ložnice odstraním.
Jinak funguje spolehlivě, ideální např. do kanceláří. Bezkonkurenční cena. Na radiátory KORADO s běžně dodávanými ventily pasuje bez nutnosti dokoupení adaptérů.

4.0

Výhoda: 7 regulačních bodů denně.
Nevýhoda: oproti konkurenčním je slyšet.

3.0

Hlavice pracuje bezproblémově, ale je značně hlučná. Zejména při úplném zavírání je cca. 10 sekund slyšet motorek a převody.

5.0

Plusy:
Vynikající automatická regulace teploty, přesné udržení teploty v místnosti, mnoho možností nastavení, ednoduchá instalace - netřeba nářadí, jednoduché intuitivní ovládání. Plastové šroubení je dostatečné, chod motorku slyšitelný, ale nerušivý. Skvělý poměr ceny/výkon. Přibalen český návod. Doporučuji!

Mínusy
Neukazuje nastavenou teplotu při dětské pojistce

2.0

Nejdřív se ověřte, co opravdu potřebujete.

Hlavice vypadá levně, ale ve většině případů k ní budete potřebovat i redukci za podobnou cenou (nevěřte tomu, že je přibalena redukce k ventilům Danfoss - hodí se jen k některým, navíc závity jsou plastové...). S redukcí však funguje spolehlivě, jak tu už někdo psal: pro běžný provoz stačí jen nasadit a jede to podle přednastavených hodnot, ani se nemusíte dívat na displej, tedy podsvícení nijak nechybí. Motorek je sice trochu slyšet, ale je to max 10-15 vteřin, tak to opravdu nevadí (ale asi je to kus od kusu: viz příspěvky ostatních, kteří koupili víc kusů).
Oproti původnímu mechanickému termostatu reaguje pomaleji, než se plně roztopí, trvá déle.
Návod je někde trochu nelogický: dejte spíš na intuici než na jeho přesné znění.


Plusy
Funguje spolehlivě a (tento kus) tiše.
Běžně není třeba nastavovat, takže nechybí podsvícený displej.

Mínusy
Většinou musíte dokoupit - i kvůli plastovému závitu - drahou redukci.
Trochu nesrozumitelný návod.
Reaguje pomaleji než mechanický termostat.
Na mail s prosbou o pomoc technická podpora neodpověděla, musel pomoci až telefon na infolinku.

5.0

REALNE SKUSENOSTI Z PREVADZKY HLAVIC EQ-3L/N

Pouzivam EQ-3N/L hlavice v administrativnej budove. Mam ich nasadenych cca 40ks. Funguju k spokojnosti (za svoju cenu) a za 2-3 roky prevadzky (kupoval som postupne) mam zatial NULOVU poruchovost. Plastove prevedenie je na pohlad lacne, ale ucel nemozem namietat. Plasty ani po troch rokoch nie su krehke. Baterky - treba menit ROCNE (pred kazdou vykurovacou sezonou) a tym padom je vlastne jedno, ci pouzijete alkalicke alebo ZnCl. Ked su baterky slabe (po prvom roku bez vymeny), cca 20% radiatorov uz hlavica nedokaze plne zatvarat a radiator kuri stale. Indikator slabej baterky sa ale na displayi zobrazi len v momente ked hlavica toci servom, takze o tom pri zbeznom pohlade na display neviete. Pozor - hlavice su (relativne) HLUCNE. Nie velmi, ale pohyb serva jednoznacne pocujete (napr. v tichu spalne). V kancelariach, kuchyniach, obyvackach... toto samozrejme vobec nevadi (v beznom ruchu dna ich nepocujete vobec). Co treba vyzdvihnut - hlavica sa snazi o spojitu regulaciu, nie len o skokove stavy otvorene/zatvorene. Vyborna vlastnost je aj to, ze hlavica celorocne (aj v lete) raz tyzdenne "prebehne" ventil a zabrani tym jeho zaseknutiu (bezny problem pri samocinnych termohlavichach). Este raz - tento produkt za jeho cenu ODPORUCAM a podla mna ine (drahe) el.term. hlavice su vo vacsine beznych scenarov nenavratnou investiciou z hladiska dosiahnutelnych uspor na kureni.

5.0

ok

5.0

Bál som sa, že hlavica nebude pasovať. Do Conradu som poslal fotky termoventilov (každý máme iný) a dali mi celkom jednoznaćnú odpoveď. Na jeden sme museli kúpiť nádstavec. A všetko to pasuje, inštalácia je rovnako jednoduchá ako zašrúbovať vrchnák na flaši.

Plusy
jedoduché ovládanie, možnosť upraviť dočasne teplotu jedoduchým otočením kolieska, funguje to

Mínusy
baterky - som zvedavý, aká bude životnosť

5.0

Som velmi spokojni s "Programovateľná termostatická hlavica eQ-3 N, 5 až 29,5 °C" a som rad že ju mam aspon mi to ušetri dake peniaze ked budeme kurit.

Mínusy
Nenachadza sa tak slovensky alebo česky preklad navodu.

Zákaznici, ktorí si objednali tento výrobok, súčasne zakúpili

Zatvoriť
Poslať produkt e-mailom
Programovateľná termostatická hlavica eqiva N CC-RT-N / 132231, 5 do 29.5 °C
Programovateľná termostatická hlavica eqiva N CC-RT-N / 132231, 5 do 29.5 °C
Odkaz pre príjemcu:
Zatvoriť
Sledovanie produktu
Programovateľná termostatická hlavica eqiva N CC-RT-N / 132231, 5 do 29.5 °C

Cena produktu Programovateľná termostatická hlavica eqiva N CC-RT-N / 132231, 5 do 29.5 °C je aktuálne 10,- €. Postrážte si pokles ceny produktu zadaním svojej e-mailovej adresy a ceny. Akonáhle cena produktu klesne pod Vami stanovenú hranicu, pošleme Vám e-mail.

Informácie o dostupnosti

Tovar odovzdávame dopravcovi DHL Parcel do 1-2 prac. dní. Zásielka je následne doručená obvykle do do 5 pracovných dní.

Cena: 8,88 € (s DPH)

Pre komfortnejšie prehliadanie nášho eshopu používame cookies. Prechádzaním webu súhlasíte s ich používaním.

Conrad Electronic