Nová vizuálna identita značky

Conrad zmenil svoj imidž na Sourcing platform. Dnes, ako poskytovateľ riešení, ponúkame všetky produkty potrebné na úspešné splnenie vašich technických potrieb. Tento prístup je teraz jasne vyjadrený prostredníctvom našej novo navrhnutej identity značky. Stanovili sme si ambiciózne ciele a odvážne pristúpili k ich realizácii. Tu nájdete všetko, čo potrebujete vedieť o našom rebrandingu.

 


 

 

Naša značka sa zmenila: pripravená na budúce storočie

Už 100 rokov pomáhame našim zákazníkom písať ich úspešné príbehy tým, že im poskytujeme tie najlepšie dostupné komponenty a produkty v oblasti technológií a elektroniky. Aby to tak zostalo aj ďalších 100 rokov, musí dnes Conrad ponúknuť oveľa viac než len technické produkty. Na našej ceste stať sa poprednou nákupnou platformou pre obchodné potreby spoločností umožňujeme zákazníkom v celej Európe získať presne to, čo robí ich projekty úspešnými. Poskytujeme vysoko kvalitný sortiment s tisíckami produktov, zákaznícky orientované riešenia, služby a odborné poradenstvo.

To sú prvky pre úspešné zadávanie a vybavenie vašich požiadaviek a to vyjadruje náš nový slogan „All parts of success“ ako hlavné posolstvo príbehu našej značky. Spolu s novým designom značky to vedie k jednotnému a nezameniteľnému vzhľadu značky.

 

 

Prečo dochádza k redizajnu?

Conrad sa transformuje z obchodu pre B2C zákazníkov na nákupnú platformu pre technické potreby s dôrazom na B2B zákazníkov. Toto nové umiestnenie sa stáva viditeľným a hmatateľným s novou identitou značky.

Čo sa mení?

Nový dizajn loga zohľadňuje prispôsobivosť spoločnosti a vytvára dizajnový systém, ktorý bol vyvinutý podľa princípu „digital first“ a je možné ho flexibilne prispôsobiť všetkým oblastiam použitia. Za týmto účelom bol Conrad Blue upravený tak, aby plne využil svoje silné stránky v digitálnych médiách. Nahrádza ju tmavo modrá, ktorá symbolizuje dôveryhodnosť a profesionalitu a spolu so sviežejšou žltou tvorí farebnú triádu definujúcu značku. Písmo špeciálne navrhnuté pre Conrada s jasným, moderným charakterom zvyšuje čitateľnosť vo všetkých veľkostiach a aplikáciách, najmä v malých digitálnych formátoch. Obrázky dostali vysoko kvalitný, autentický vzhľad so zameraním na to, na čom najviac záleží.

Čo zostáva nezmenené?

Conrad Blue a Conrad Yellow sú stále dôležité primárne farby, ktoré formujú vzhľad. Logo tiež zostáva nezmenené ako vizuálna kotva pre maximálne rozpoznanie. V súčasnosti sa však používa iba v jednofarebnej modrej alebo bielej.

Kedy dôjde k zmene dizajnu?

Conrad bude od januára 2023 prezentovaný vo všetkých médiách s jednotným, jedinečným vzhľadom. Rebranding bol prvýkrát predstavený 14. novembra 2022 spolu s novým stánkom na Electronica v Mníchove. Hlavný prechod najdôležitejších médií, ako je internetový obchod, newsletter, sociálne médiá, prebehne od 9. januára 2023, potom dôjde k postupným zmenám na ďalších médiách a aplikáciách.

Čo znamená nový slogan „All parts of success“?

Nový slogan vyjadruje skutočnosť, že rozhodujúcim spôsobom prispievame k ekonomickému úspechu našich zákazníkov.

Súčasťou úspechu je široký sortiment viac ako 850 000 produktov, zákaznícky orientované riešenia (napr. eProcurement), služby a tiež ľudský faktor prostredníctvom osobného poradenstva a podpory zo strany Key Account Managementu.

 

 

 

Prečo Conrad ponúka všetky súčasti úspechu

Optimalizovali sme našu ponuku, aby sme vyhoveli dnešným výzvam súvisiacich s dodávkami technických materiálov. Ponúkame na mieru šité riešenia eProcurement, ktoré zjednodušujú zložité procesy zadávania zákaziek a pomáhajú firmám všetkých veľkostí a naprieč všetkými priemyselnými odvetviami ušetriť čas a peniaze. Výrobcovia a distribútori môžu rýchlo a ľahko osloviť nové cieľové skupiny a trhy ako predajcovia na Conrad Marketplace. Individuálni zákazníci tiež ťažia z profesionálnych ponúk produktov a služieb. Ako profesionálny partner ponúkame všetky diely na dosiahnutie väčšieho obchodného úspechu.


All parts of success

Čo bude značka Conrad v budúcnosti znamenať

Conrad vždy pracuje medzi vytvorením technologickej hodnoty a oceňovaním ľudí. Sme vynaliezaví a vždy nájdeme to správne riešenie pre našich zákazníkov. Myslíme podnikavo a získavanie produktov súvisiacich s technológiami je pre našich firemných zákazníkov ešte hospodárnejšie. Rokujeme proaktívne a navrhujeme rozumné alternatívy alebo vylepšenia. Ako rodinná firma sa zameriavame na kvalitu, spoľahlivosť, dlhodobé partnerstvá a udržateľné a šetrné využívanie zdrojov.