Pravidlá publikácie užívateľských recenzií
Podeľte sa s nami o svoju skúsenosť s produktmi od Conrada. Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a taktiež môže pomôcť ďalším zákazníkom pri nákupe.
Čoho sa držať pri vytváraní recenzie:
Osobná skúsenosť s produktom je nenahraditeľná a sme vďační za každé vaše hodnotenie. Všetky hodnotenia však musia prejsť schvaľovacím procesom v snahe zabrániť publikácii nevhodných, nepravdivých alebo urážlivých hodnotení. Aby vaše hodnotenie bez problémov prešlo schválením, držte sa prosím nasledujúcich pravidiel.
Pravidlá pre vytváranie recenzií:
- Pri každej recenzii vyplňte počet hviezdičiek, názov recenzie, text samotnej recenzie, vaše meno alebo prezývku, prípadne môžete uviesť, či by ste produkt odporučili ostatným zákazníkom alebo nie.
- Vždy hodnoťte iba produkt, ktorý ste zakúpili u nás.
- Píšte pravdivo, úprimne a nebojte sa uviesť aj negatíva produktu.
- Recenzie prosím nekopírujte z iných webov ani neuvádzajte odkazy na iné weby.
- V prípade, že vám produkt stále nedorazil alebo dorazil poškodený, obráťte sa prosím na naše reklamačné oddelenie a nepíšte to do recenzie produktu.
- Vyhnite sa vulgarizmu, prejavom násilia či rasizmu.
- Neuvádzajte falošné recenzie v snahe zmiasť našich zákazníkov.
- Neuvádzajte svoje osobné údaje alebo osobné údaje tretích strán, aby nedochádzalo k porušovaniu ochrany súkromia.
- Nepíšte otázky k produktu. V prípade záujmu o ďalšie informácie, kontaktujte naše zákaznícke centrum.
- Nepíšte hodnotenie na kvalitu dopravy alebo balenia - tieto problémy priamo nesúvisia s kvalitou produktu.
- Nekomentujte cenu produktu či služby a neuvádzajte príklady konkurencie.
Uvedený zoznam pravidiel nie je ani zďaleka kompletný, preto sa prosím pri písaní recenzií držte zdravého rozumu a slušného správania.
ČASTO POKLADANÉ OTÁZKY:
Ako mám pridať recenziu k produktu?
Recenziu k produktu môžete pridať kliknutím na „Napísať novú recenziu“ na karte produktu prípadne na rovnako pomenované tlačidlo pod popisom daného produktu.
Kedy mám napísať recenziu?
Recenziu prosím píšte až po osobnom zoznámení sa s produktom.
Naopak hodnotenie nepíšte, pokiaľ vám produkt stále nedorazil alebo ste doteraz nemali možnosť produkt rozbaliť či vyskúšať (napríklad ak ste produkt kúpili niekomu ako darček).
Recenziu môžete pridať aj s odstupom času, pokiaľ je produkt stále skladom a na našom e-shope.
Prečo nie je moja recenzia viditeľná?
Každá pridaná recenzia musí prejsť schvaľovaním a aj napriek tomu, že sa to snažíme skontrolovať čo najskôr, môže to trvať niekoľko dní, kým sa zobrazí na našom webe. Prosíme vás preto o trpezlivosť.